Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Anne_x schreef:Verder lees ik hier nog wel mee. Maar zit nu lekker genoeg in mn vel om echt mee te kletsen.
Wel eindelijk donderdag weer naar t ziekenhuis geweest dus weer op t wachtbankje
Hoop vooral volgende week niet ongesteld te worden omdat we midweekje naar landal gaan juist om te zwemmen..
x_Anne_x schreef:Lau schreef:Update ik heb 12 eitjes en ze gaan er nu mee aan de slag.
Goede score!
Weet je al of je verse terugplaatsing krijgt?
Wanneer krijg je te horen hoeveel er bevrucht zijn?
Primavera schreef:Nee denk het niet, of alleszins nooit opgevallen maar toen was ik er niet zo mee bezig als nu.
Toen bedacht ik me op een dag ineens dat ik eigenlijk al ongesteld had moeten zijnzou willen dat ik er nu ook zo relaxt in stond
![]()
Het zou enorm goed nieuws zijn, maar ik hou maar in mijn achterhoofd dat het de blaasontsteking is. Hoewel ik die al een hele week heb en nog niet eerder bloed heb gezien. Mijn vingers draaien nog ffkes verder
Primavera schreef:Voorlopig geen bloed leer gezien - en toch nog heel vaak moeten plassen. Ik hoop en droom nog even lekker verder![]()
9dpo vandaag pas en test was natuurlijk nog negatief. Moet ook pas ergens dinsdag of woensdag ingesteld worden dus is ook helemaal niet zo gek.
Dooortje schreef:Super fijn Lau! Hoop voor jullie dat je snel zwanger mag zijn. Het is je gegund
Spannend Primavera, ik duim ook mee!!
Hier al 2 dagen gevoelige borsten, bij de 2 vorige zwangerschappen was dat een teken dat ik zwanger was. Maar vorige week controle gehad bij de gyn en toen had ik net een eisprong gehad zei ze. Dus kan nog helemaal niet en we hebben het maar 1x gezellig gehad die dagen ervoor
Dus mijn hormonen zijn nog een beetje in de war denk ik