Sabri schreef:Nee bij de eerste nauwelijks last. Vriend bij eerste 2 ook niet. Alleen met de booster ineens hartritmeproblemen en twijfelt ook of hij het nog zou nemen.
@karrij had jij maar gelijk dat het enkel 'aandikken' is. Ik vind het nogal kwetsend overkomen. Het is echt geen grapje om maandenlang ziek te zijn door een vaccinatie, en al maandenlang dagelijks koorts te hebben. Dat is wat anders dan even een paar daagjes niet zo lekker zijn! Mijn huisarts heeft mij verwezen naar het Erasmus MC. Als je geen bijwerkingen hebt prima maar ga niet lopen roepen dat het onzin is en enkel aangedikt. Dat is jouw eigen aanname.
Mijn vriend is na de vaccinatie al 2x met spoed afgevoerd en heeft nu een hartritmeprobleen, moet nu vermoedelijk een pacemaker, hoe durf je zoiets aandikken te noemen? Zo ook mijn vader die plotseling halfdoof is. Ik vind zoiets vrij heftig.
Heb je geen bijwerking fantastisch maar het kan ook verkeerd uitvallen.
Ik moet nu zeggen dat ik niet meer zonodig een derde hoef. De eerste 2 gingen perfect maar ik zeg maar zo; "Rendementen uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst." Dan mag die uitspraak wel ovrr heel iets anders gaan, maar dit heeft zeker betrekking op iets onzekers als een derde prik.
Op dit moment ben ik zelfs banger voor het vaccin dan voor Omikron.