Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Fusion (het is zonder h Dilan) is echt top als korte tight.
Wat knap dat je 35 kilo bent afgevallen en wat een leuk doel om dat met je honden te doen!
Sport bh kan ik je niet bij helpen, ik heb vrij weinig en heb gewoon goedkope topjes van de primark aan. Bevallen me goed.
Deze route ga ik lopen Kylan. Denk dat ik veel paden wel ken hoor. Maar ik hoop ook op nieuwe stukken.
[ [url=m/mhDqrq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Supervixen schreef:JesdaJinn ik hou van lange afstanden lopen.
Woensdag hoop ik zo'n 25km te trailen en zondag met Duke 31km op de Utrechtse heuvelrug.
Op 5 maart loop ik 50km bij Leersum. Als het tenminste niet heel slecht weer is met veel regen, want dan heb ik er niet zo'n trek in om 50km alleen te trailen.
Helderder schreef:JesdaJinn ook lekker bezig! Hoe bevalt het na de eerste week? Zo leuk als je samen met (je gehoorzame hond) kunt lopen.
Goof schreef:Wat hebben jullie lekker gelopen. Ik heb 11 km door het bos gewandeld en dus dezelfde foto's als jullie, maar dan zonder sportprestatie![]()
Even een vraag; welk sporthorloge/ smartwatch hebben jullie?
Ik heb nu de Garmin vivoactive 3, maar wil eigenlijk wel een nieuwe. Ik vind smartwatchfuncties niet zo boeiend, ik heb nu alles aan meldingen uitstaan. Ik wil wel alles kunnen mete, dus hartslag, sporten etc en vind gps erg belangrijk.
Ik heb een smalle pols en iets als zo'n langwerpige fitbit past mij dus niet (bovendien vind ik dat niet mooi). Aanraders?
JesdaJinn schreef:Tha ks voor de tip, Kylan!
Ga het direct veranderen!
Edit:
Waar moet ik dat veranderen? Ik zie alleen hier dingen die ik kan aanpassen maar er staat geen mijl/km bij?
[ [url=m/EFDEVU.jpg]Afbeelding[/url] ]