Hier is het ook koud en guur door een harde wind. Weinig tot geen zon. Na 4 kilometer was ik er zat van, nu weer lekker bij de kachel. M'n oren gloeien ervan
Ik had ook niet door dat het zo koud was. Heb mijn rondje ook iets korter gedaan en wat beschutte stukken opgezocht. De wind is erg koud zoals Faringo al zegt.
Het ziet er als je naar buiten kijkt ook niet zo koud uit als eerder van de week. Dan verwacht je het minder.
Wij gaan straks lopend naar m'n schoonouders, is 15 minuutjes lopen ongeveer.
gaucho
Geplaatst: 25-12-21 14:14
Hier 17 kilometer hardgelopen. Wind was guur inderdaad handschoenen aan en erna onder de warme douche. Wel erg mooie route. Weinig foto's ivm de handschoenen, maar we hebben wel echt genoten.
Lekker fris SDaphneS Maar de wind maakt het vaak te koud, niet leuk.
Enerverend ritje Hillary.
Mooie foto's weer. Gezellige Duitse dorpjes
Afgelopen dagen lekker gewandeld. Waar ze mooi weer opgaven, werd dat verpest door de mist Maar gisteren heerlijk weer en mijn man ging ook weer eens mee.
Van het uitzicht krijg je nooit genoeg. Ergens in het midden ons stekkie. Eergisteren een klein rondje gedaan bij de papierfabriek, zulke mooie luchten. Maar op foto's niet zo mooi. Thuis:
Wat leuk dat jullie samen op pad zijn geweest Faringo en Goof.
Nog een fijne kerst voor iedereen
MarlindeRooz
Geplaatst: 26-12-21 09:57
Prachtige foto’s hierboven! En 17km hardlopen wauw!
Gisteren voor het kerst diner flink de teckel uitgeput, bij de Besthemerberg.
Vriendje vindt hem erg “stom”. Maar speelt wel de hele tijd met hem haha.
lizard
Geplaatst: 26-12-21 09:58
Mooi,noordje. En wat ziet het er koud uit.
Marlinde,ook weer mooi.
pien_2010
Geplaatst: 26-12-21 09:58
Wat fijn Noordje dat je man weer eens meeging. Gaucho ik geniet zeer van jouw en Faringo haar foto's. 17 km is wel erg ver. Daphne brrr koud, leuk gedaan......elfstedentocht binnenkort?
Wat een prachtige foto's noordje. Wat woon je toch in heerlijke omgeving. Zo mooi!
Lekker Marlinde even de teckel goed uitputten. Hier kwam het zonnetje pas laat gisteren.
Ik maakte net deze foto. Zat in twijfel een rondje te lopen want het is zo koud. Helaas komen die grijze wolken rechts heel snel het mooie zonnetje verpesten dus ik ga me vandaag maar binnen amuseren.
Poeh, ik vond het ook wel weer echt koud vanmorgen, vooral de wind is guur. Maar het is wel zonnig hier.
Mooie foto Faringo, je was al vtoeg buiten dan. Noordje, heel mooi weer. Je woont maar in een klein dorp, of niet? Heerlijk marlinderooz, ziet er mooi uit daar. Gaucho, mooie foto's. 17 km is een heel eind, tof. Ik ben van plan vandaag ook weer een rondje te doen.
Ja was mooi om te zien, maar nu gewoon saai, koud en grijs . Ben lekker in huis aan de slag gegaan met de stofzuiger, wasmachine aan, dat soort dingen. Moet ook gebeuren.
Jammer dat het bij jou nu weer grijs is Faringo. Hier is het nu strakblauw nog dus we gaan ook ff ergens wandelen.
Wij hebben gisteren gewandeld met mijn ouders. Ik ben zo trots op ze. Mijn moeder heeft jaren met een rollator gelopen en mijn vader is 77, heeft etalage benen en allemaal wondjes aan zijn tenen die al jaren niet meer dichtgaan. Ze hebben de afgelopen maanden veel getraind en opgebouwd waardoor we gisteren heerlijk konden wandelen. De afgelopen jaren konden alleen kleine stukjes en dan op slakken tempo. Nu liepen ze gewoon ons tempo mee!