Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tokedri schreef:Ik mag morgen vaccineren
Ik heb lyme en een aantal maal gehoord dat de lyme erger werd en mensen heel ziek werden.( corona is erg en ik ben er doodsbang voor dus ik snap dat vaccineren slim is) Ik woon alleen, heb veel dieren en ben doodsbang dat t verkeerd uitpakt. Ik heb het al 3 x verzet uit angst. Hoe dom ws ook.
Klinkt vast belachelijk maar ik hoop dat ik morgen ga
martichr schreef:tokedri schreef:Ik mag morgen vaccineren
Ik heb lyme en een aantal maal gehoord dat de lyme erger werd en mensen heel ziek werden.( corona is erg en ik ben er doodsbang voor dus ik snap dat vaccineren slim is) Ik woon alleen, heb veel dieren en ben doodsbang dat t verkeerd uitpakt. Ik heb het al 3 x verzet uit angst. Hoe dom ws ook.
Je hebt het chronisch? Ik ben 2 weken geleden voor de 2e keer gevaccineerd terwijl ik op dat moment 4 dagen aan de antibiotica zat ivm Lyme, ik heb verder geen klachten gehad van de vaccinatie en de Lyme is na afmaken van de kuur ogenschijnlijk verdwenen..
martichr schreef:tokedri schreef:Ik mag morgen vaccineren
Je hebt het chronisch? Ik ben 2 weken geleden voor de 2e keer gevaccineerd terwijl ik op dat moment 4 dagen aan de antibiotica zat ivm Lyme, ik heb verder geen klachten gehad van de vaccinatie en de Lyme is na afmaken van de kuur ogenschijnlijk verdwenen..
Swanzie schreef:Moeilijke is wel dat er nog geen onderzoek is gedaan naar de wisselwerking van vaccins met andere medicatie...daar zijn dus nog helemaal geen gegevens over beschikbaar waardoor artsen alleen kunnen adviseren vanuit eigen ervaring...
Misschien fijn als daar ook wat vaart achter gezet gaat worden...dan kan ook een meer weloverwogen risico inschatting gemaakt worden...
Hannanas schreef:Tokedri ik zit in hetzelfde schuitje en nu na 2,5 week gaat het al beter. Voor mij voelde het ook Russisch roulette maar voelt Corona of eventuele grotere kans op lange termijn klachten na Corona nog veel gevaarlijker. Ik zit al levenslang aan de klotezooi..als ik daar een long-covid overheen krijg mag ik wel als kasplant door het leven gaan. Dus voor mij was de keuze om me uiteindelijk wel te laten inenten. Heb alleen nog de eerste prik gehad.
Jasmijn schreef:Ik heb woensdag mijn 2e Pfizer gehad.
Ik heb er wel klachten van, soms verhoging/koorts, keelpijn, misselijk, moe en bij vlagen echt beroerd.
Nu moet er hier morgen iemand langskomen die zich niet heeft laten enten.
Ben ik besmettelijk en vorm ik een risico naar haar toe?
En zo ja, dan ben ik dus eigelijk de dupe van het feit zij beslist niet te enten....
Klopt dit?
lenaa_tje schreef:Jasmijn schreef:Ik heb woensdag mijn 2e Pfizer gehad.
Ik heb er wel klachten van, soms verhoging/koorts, keelpijn, misselijk, moe en bij vlagen echt beroerd.
Nu moet er hier morgen iemand langskomen die zich niet heeft laten enten.
Ben ik besmettelijk en vorm ik een risico naar haar toe?
En zo ja, dan ben ik dus eigelijk de dupe van het feit zij beslist niet te enten....
Klopt dit?
Nee je hebt geen Corona door een vaccinatie en bent dus ook niet besmettelijk