Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:Ah, oke. Maar Belgie doet het beter dan Nederland toch?
purny schreef:nynke55 schreef:Hoe bedoel je, Purny?
In het begin gaf het rivm aan dat er geen mondkapjes nodig waren in de zorg. Daarna ging het puur om tekort
Het rivm geeft al tijden aan dat het mondkapjes beleid geen toegevoegde waarde heeft..
Wie kan het rivm nu nog geloven....
Zeker met het aantal oplopende besmettingen
Citaat:De Nederlandse Werkgroep voor Klinische Virologie is bereid om gegevens uit de virologische weekstaten beschikbaar te stellen voor onderzoek.
Wilt u gebruik maken van deze gegevens?
Dient u dan een verzoek in via het contactformulier van het NVMM Nederlandse Vereniging voor Medische Microbiologie -secretariaat.
Magrathea schreef:Rhino gaat niemand aan dood en is vrij onschuldig.
Chlamydia is vooral onder een specifieke groep erg hoog maar zijn vrij makkelijk maatregelen tegen te treffen. Je krijgt het niet door te lang met iemand in 1 ruimte te zitten of door te dicht op iemand te staan in de supermarkt.
bigone schreef:In landen met verplichte mondkapjes zie je dus ook vaak dat ze denken dat dat genoeg is en kruipen ze met mondkap toch stijf naast elkaar . En vooral zuidelijke landen is het familiegevoel nog veel belangrijker, binnen de muren ook daar de meeste besmettingen .
Janinevv schreef:Maar dan neem je het maar gewoon aan zonder verder te kijken ?
Nouja eerst was iedereen egoïstisch en nu doen we een mondkapje op voor de ander? Iedereen doet het dan toch uit eigen belang.
Earth schreef:Janinevv schreef:Maar dan neem je het maar gewoon aan zonder verder te kijken ?
Nouja eerst was iedereen egoïstisch en nu doen we een mondkapje op voor de ander? Iedereen doet het dan toch uit eigen belang.
Waarom zou ik verder kijken? Ik heb daar geen behoefte aan, en ik neem de informatie die ik van de regering hoor serieus. Omdat die mensen daar niet zitten om ons te treiteren of ons te pesten met mondkapjes, afstand en sluiting van bedrijven.
Janinevv schreef:Jaa maar ik heb ook geen behoefte aan een mondkap omdat de overheid dat adviseert. Het is ook bewezen dat het weinig effect heeft. dan kun je ook denken waarom willen ze het dan zo graag ?