Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 12:45

Zelfs op vakantie goed bezig :D

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 12:48

Wauw op vakantie wat goed!

Hier gaat het beetje ups en downs.. Ene deel vd dag super goed en andere deel wat minder. Kom niet bij dus is wel even prima zo. Weekend eindelijk normaler weer dan kan ik de ijsjes ook wat makkelijker laten liggen haha.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:56

Ik meld me ook!

Wat knap tijdens de vakantie alsnog afgevallen, petje af.

Ik ben inmiddels bijna 5 kilo kwijt en wil in totaal liefst 20 er af. Maar mijn motivatie is echt ellendig. Dus hopelijk kunnen jullie mij af en toe een schop onder me kont geven :))
Laatst bijgewerkt door Beau_Myrthe op 12-08-20 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 18:00

Komt goed, als je een stukje langer bent dan ik (wat niet zo knap is want ik ben een dwerg) dan is jou een schop onder je hol geven ook een work out voor mij. :Y)

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 18:05

Heerlijk, ik ben 1.71! Anders trek ik even een paar hakken voor je aan _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 18:06

Oh dat mag, maar hoeft niet. Ik ben 1m58m en een halve centimeter. :Y)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 20:48

Weet je wat nou echt verboden moet worden? Die reclames voor lekkere dingen in de avond. :') ik eet na 20.00 uur niks meer en ik Lig heerlijk lui tv te kijken. Dan wil ik potjandriedorie geen.. ik herhaal GEEN.. reclames voor chips voorbij zien komen. :Y)

Waar zou ik een klacht in kunnen dienen hierover?

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:23

gaucho schreef:
Klein juichmomentje: stond net op de weegschaal en ben 0.6 kilo afgevallen tijdens mijn vakantie *\o/* Had echt verwacht dat ik aangekomen zou zijn met alle kaas, desserts en drank. Mezelf de berg op sleuren heeft dus toch geholpen, of er is wat vet gesmolten door de hitte :')

Ga zo wel paardrijden ipv hardlopen, trek deze hitte slecht en dan ga ik liever paardrijden als het nog koel is. Hopelijk vanavond wat afkoeling.

Ik denk dat ik na mijn vakantie het omgedraaide ben aangekomen :') Snap er niks van. Eet alleen maar appel(flappen) en druiven (rosé)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:25

Ah, druivensap, dat is ook mijn tactiek voor komend weekend. Hielp niet nee?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:28

Ik heb nog wat flesjes druivensap uit Duitsland meegenomen :D maar die gaan nu alleen in het weekend open. En de dennennaalden gin is gewoon heel gezond.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:32

Roosch schreef:
Ah, druivensap, dat is ook mijn tactiek voor komend weekend. Hielp niet nee?

Niet echt nee -O- Maar hè, mijn moeder zei; je moet goed drinken met dit weer :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:35

Dat is mijn motto ook altijd. :D :D "je moet goed hydrateren!"

Dennennaaldengin klinkt trouwens wel enorm gezond. Iets met win win?

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:43

Haha ook gemeen dat je daarvan aankomt.

Ik heb net denk ik mijn hamstring geblesseerd, echt keiharde knak. Nu soort spierpijn, tintelende voet en wat pijn bij hoog optillen. :=

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 06:58

Ik kom heel even met een vraag tussendoor. Ik merk dat het bij mij nu best hard gaat (harder dan 0,5 kg per week), en voor degenen die calorieën tellen was ik benieuwd hoe jullie dat doen met sporten en tellen. Ik heb voor mijzelf een soort standaard dagplan waarin in ik kleine beetjes kan variëren, maar dat dagplan komt eigenlijk altijd rond de 1500 kcal. Mijn BMR ligt rond de 2000 dus op een dag dat ik helemaal niks uit voer heb ik een tekort van 500 kcal. Maar op dagen dat ik beweeg (lees: werk) kan ik makkelijk 800 tot 1000 kcal verbranden bovenop mijn BMR waardoor ik dan een tekort heb van 1300 tot 1500 kcal. Op dit moment eet ik die niet 'terug', doen jullie dat wel?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 07:40

Belangrijkste vraag is hoe je je er zelf bij voelt.

Ik eet rond de 1600 kcal, maar doordat ik al flink ben afgevallen ligt mijn BMR daar niet heel veel boven. Ik plan dus ook geen extra kcal voor sport, maar als ik na flink sporten helemaal gevloerd ben neem ik bv wel een extra schaaltje kwark ofzo.

Mijn eerste rondje hardlopen na de vakantie zit er al weer op. Viel niks tegen. Laatste 5 minuten tempo eens even opgevoerd naar onder de 7 minuten per kilometer en dat ging verrassend lekker.

Nu ijs als ontbijt :D

Afbeelding

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 20:44

Zo, ik heb net een nieuwe fiets opgehaald en meteen even een lekker stukje gefietst! 8km in de benen naast mijn normale ochtend workout. Toch even lekker zo.
Ijs als ontbijt? Dat klinkt verrukelijk met dit weer

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 13:16

Hoppaa, weegdag vandaag en ik heb een klein feestje!
10kg kwijt in 10 weken *\o/* gaat wel minder hard deze laatste weken, maar dat maakt niks! Zolang er enige daling in zit ben ik enorm blij!

Hoe is t met jullie dames?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:01

Eten en bewegen goed, zelfs prima stal borrel van gisteren doorgekomen. 1 drankje en de taart overgeslagen en heerlijk genoten.

Opa van 90 gaat nu alleen ineens heel slecht :(. Zit nu aan zijn bed te waken.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:59

Hier weer terug van vakantie. De weegschaal is niet blij met mij.. of ik niet blij met de weegschaal. Tis maar hoe je het bekijkt.. Ik moet streng gaan worden. Maar valt even niet mee.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-20 15:07

Landvrouw, wat goed! *\o/*

Gaucho, je bent echt supergoed bezig :j respect hoor, met die borrel!

Otti, ja het is maar net hoe je het bekijkt :') maar streng worden is inderdaad heel lastig. Heeft mij net een paar weken gekost, maar volgens mij back on track. Je kunt het!

Ik was net even in de stad, ijsje gehaald, maar ipv 2 bolletjes op een hoorntje werd het 1 in een bakje. Gewoon 1 bolletje ijs om van te genieten, en dat is prima. Is ook gelijk mijn tussendoortje vanmiddag heb ik besloten.

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 15:40

Ik was zo blij vorige week om bijna op mn pre-corona gewicht te zijn, maar nu met de warmte houd ik al een paar dagen vocht vast dus nu weer gestegen. Ik wéét wel dat dit over een paar dagen waarschijnlijk weg is als het afgekoeld is, maar het voelt toch stom.

Zo, dat was mijn klaagzang even en nu mag ik mezelf niet meer zielig vinden :')

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 18:06

sterkte voor je opa Gaucho :(:)

landvrouw!! goed bezig.. dit is een mooie mijlpaal.

cecile, tuurlijk mag je jezelf wel even zielig vinden. het komt vast wel weer goed als het weer gaat afkoelen.

hier staat het even stil, ben er niet zo mee bezig en heb al een paar dagen niet gewogen... Na de schoolvakantie ga ik weer echt mij best doen, tot dan schade beperken.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-20 18:24

Helemaal niet op gereageerd, maar inderdaad heel veel sterkte met je opa Gaucho!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 18:37

Hier bijna 6 weken bezig en bijna 6 kilo kwijt. *\o/* Bijna mijn eerste doel behaald :D nog 0.4 gram :D Daarna weer door!

Heb het deze week wel moeilijk gehad hoor. Ging goed tot gister. Gister heb ik even naar mijn lichaam moeten luisteren. Knallende koppijn door de warmte, dus na wat ingenomen te hebben, dat niet werkte, heb ik een klein flesje AA op en een klein zakje naturel chips. Voelde me zo schuldig dat ik dat gedaan had, maar man.. Mijn lichaam had het nodig want de hoofdpijn verdween binnen een half uur als sneeuw voor de zon :j (klein detail is wel dat ik in een enorme dierenzaak werk waar met dat warme weer de temperatuur oploopt tot 45 graden :) )

landvrouw schreef:
Hoppaa, weegdag vandaag en ik heb een klein feestje!
10kg kwijt in 10 weken *\o/* gaat wel minder hard deze laatste weken, maar dat maakt niks! Zolang er enige daling in zit ben ik enorm blij!

Hoe is t met jullie dames?

Wat goeeddd!

gaucho schreef:
Eten en bewegen goed, zelfs prima stal borrel van gisteren doorgekomen. 1 drankje en de taart overgeslagen en heerlijk genoten.

Opa van 90 gaat nu alleen ineens heel slecht :(. Zit nu aan zijn bed te waken.

Goed bezig! Veel sterkte met je opa :( ik weet hoe dat is..

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 19:43

LoveUggs schreef:
Hier bijna 6 weken bezig en bijna 6 kilo kwijt. *\o/* Bijna mijn eerste doel behaald :D nog 0.4 gram :D Daarna weer door!

:oo jouw weegschaal is accuraat, doe mij er ook eentje! :')