Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Bij Buitenhof zat een hoogleraar epedemielogie. Heel interessant verhaal. Mede dat het beter zou zijn als de bestrijding meer Europees geregeld zou zijn inplaats van dat elk lidstaat ander beleid voert.
Bubblewrap schreef:Loretta schreef:Bij Buitenhof zat een hoogleraar epedemielogie. Heel interessant verhaal. Mede dat het beter zou zijn als de bestrijding meer Europees geregeld zou zijn inplaats van dat elk lidstaat ander beleid voert.
Zou het zeker zijn... Maar probeer met zoveel lidstaten maar consensus te krijgen.
elnienjo schreef:Ladybird schreef:RIVM komt met een persconferentie om 15.30. Ik ben benieuwd!
Op welke zender? M'n digitale tv-gids geeft niets aan van ingelast corona-special.
Loretta schreef:Er staat trouwens geen zender bij dat bericht. Maar ik neem aan dat het op NPO 1 is.
Citaat:In verband met de ontwikkelingen rond het coronavirus geeft het RIVM om 15.30 uur een persconferentie. De persconferentie zal live te zien en te horen zijn bij de NOS op NPO1, NPO Nieuws, Facebook, YouTube en NPO Radio 1.
Nikass schreef:Vandaag Oost Nederland half dorp afgezet wegens de carnaval. Massaal aan het feesten/hossen. Dom of asociaal of... Wat vinden jullie...?
Ladybird schreef:Nikass schreef:Vandaag Oost Nederland half dorp afgezet wegens de carnaval. Massaal aan het feesten/hossen. Dom of asociaal of... Wat vinden jullie...?
Geen van beide eigenlijk. zolang het RIVM/GGD het advies niet aanpast hoeft het niet. Ik vind het wel normaal eigenlijk. Als je zelf twijfelt gewoon niet gaan.