Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Nou, #6 is mooi geheeld en het fijne komt wel echt mooi naar vorenKimberely van Blackbear Ink (Eindhoven) heeft deze gezet. Die verkleuring in de huid van het bepanthen smeren is ook erg charmant
![]()
[ [url=m/IOVe6F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pepperrr schreef:Het begint op sommige plekken toch wel serieus wat dikker te worden...Hoewel de pijn nog steeds afneemt en het vooral erg jeukt. What to do...?
Edit: het vervelt wel flink. Alleen op 3 kleine stukjes waar de lijnen wat dikker zijn is het dus rood en dik. Ga morgen naar de winkel om calendula zalf te halen. Ga ik die proberen ipv de bepanthen.
Lau schreef:Pepperrr schreef:Het begint op sommige plekken toch wel serieus wat dikker te worden...Hoewel de pijn nog steeds afneemt en het vooral erg jeukt. What to do...?
Edit: het vervelt wel flink. Alleen op 3 kleine stukjes waar de lijnen wat dikker zijn is het dus rood en dik. Ga morgen naar de winkel om calendula zalf te halen. Ga ik die proberen ipv de bepanthen.
Klinkt nog steeds niet heel alarmerend, je kan inderdaad andere zalf proberen. Maar volgens mij is je huid gewoon heel hard aan het werk met helen.