Courses, wat kak dat het pakketje kwijt is. Hoop dat ze op 1 of andere manier toch terug vinden ofzo.
Linoleum, ook al zo lekker bezig. Hoeveel kg doe je de deadlift?
Hier ook weer geweest. Gister lag ik nog in het ziekenhuis
! En twee weken na de operatie, maar conditie is erg ver te zoeken. Dus we zijn met weinig gewicht begonnen en zo weer verder opbouwen. Nog niks gelezen over wat de maatregelen voor de sportscholen zijn? Of moeten ze om 17 uur dicht?
Misschien iets voor de mensen die tegen plateaus aanlopen.
hopelijk is de quarantaine snel voorbij.
Wat voor pup is het?
. Mijn vader maakt dat soort opmerkingen ook ja, de man die ik date niet gelukkig
dan zou ik hem ook ditchen, hahaha! 
Maar fijn dat het lukt!! Die meme is te herkenbaar, haha. Hier gaat het aardig. Heb woensdag de fysio echt vervloekt want had veel pijn van de behandeling. Nu afgesproken dat ik toch pijnstillers en ontstekingsremmers blijf nemen omdat ik dan beter te behandelen ben. Die schouder moet toch bewegen. Hij vond 20km op de hometrainer ook wat overdreven wat ik nu 2 keer heb gedaan maar zei niet dat ik dat moest laten
Qua voeding ga ik weer wat minderen en ben inmiddels weer gestart met creatine. Heb gelezen dat dit na een operatie nog wel eens toegevoegde waarde kan hebben.
Leuk dat je dingen zo goed uitzoekt, heel interessant!
Als het goed is althans, even zag het ernaar uit dat hij wel mee kon. Hij heeft 2 weken geleden namelijk een knie tegen z'n hoofd gekregen met een wedstrijd met lichte hersenschudding tot gevolg, en ze zijn daar heel streng op, je mag dan per definitie minstens 3 weken niet trainen of wedstrijden spelen. Maar dat is zaterdag dus waarschijnlijk net voorbij als hij z'n assessment morgen goed doorkomt
Meer dan ik had verwacht.