Vaccinaties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:18

Pocca_Locca schreef:
verootjoo schreef:
Je hoeft het ook niet klakkeloos voor zoete koek aan te nemen, daarom wordt het ook goed onderbouwd :(:) Het zijn dan ook geen meningen van ‘het rijk’ (weer eens iets anders dan bigpharma :+) maar wetenschappelijke feiten/evidence.

Wouw... sorry. Ik ging er kennelijk ten onrechte van uit dat de meesten hier wel op de hoogte zouden zijn van het feit dat we zonder uitzondering allemaal onder slechts één schijn-overheid/ wet vallen, namelijk de UCC ( uniform commercial code)... sorry nogmaals voor het misverstand. Nu begrijp ik de reacties ook wat beter. Nou, ik zou zeggen: veel sterkte met het kauwen op- en verwerken van de informatie. Een waarschuwing: het is vrij zware, moeilijk te verteren kost. Voor velen zelfs NIET te verteren. Die zullen de pijnlijke informatie direct uitkotsen.

Nu ben je mij echt volledig kwijt. %)

Bedoel je deze?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Uniform_Commercial_Code

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:19

@pocco-Liga: misschien moet je dit eens doen?

IMANDRA schreef:
Weet je Pocco Locca, je kan ook gewoon de (wetenschappelijke) bronnen uit die filmpjes halen en hier die links dan delen. Dan wordt je wat serieuzer genomen ondanks je (foute) mening.

Just a tip.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:24

Pocca_Locca schreef:
verootjoo schreef:
Je hoeft het ook niet klakkeloos voor zoete koek aan te nemen, daarom wordt het ook goed onderbouwd :(:) Het zijn dan ook geen meningen van ‘het rijk’ (weer eens iets anders dan bigpharma :+) maar wetenschappelijke feiten/evidence.

Wouw... sorry. Ik ging er kennelijk ten onrechte van uit dat de meesten hier wel op de hoogte zouden zijn van het feit dat we zonder uitzondering allemaal onder slechts één schijn-overheid/ wet vallen, namelijk de UCC ( uniform commercial code)... sorry nogmaals voor het misverstand. Nu begrijp ik de reacties ook wat beter. Nou, ik zou zeggen: veel sterkte met het kauwen op- en verwerken van de informatie. Een waarschuwing: het is vrij zware, moeilijk te verteren kost. Voor velen zelfs NIET te verteren. Die zullen de pijnlijke informatie direct uitkotsen.

:') :') :') :') :') :')

OMG :')

Is dit serieus?

whahahahahahahahahahahahahahaha :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:27

Dit is toch bedoelt om te dollen?
Mag ik hopen?

Spoiler:
Jongens wie belt het Pieter Baan om te vragen of ze iemand kwijt zijn??

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:30

Avalanche81 schreef:

Is dit serieus?

Lijkt me niet nodig mensen belachelijk te maken.

_lautje_

Re: Vaccinaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:32

Daar heb je wel gelijk in. Hoeft niemand te doen wat doet ze zelf al wel.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:39

Ik heb het gevoel dat de Illuminati niet ver meer zijn...

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:39

Pocca_Locca schreef:
verootjoo schreef:

Sorry, wat?

Wil je uitleggen wat dit voor invloed heeft op vaccineren? Is de overheid als geheel niet te vertrouwen omdat er onderling afspraken zijn gemaakt? Ik ben je echt volledig kwijt.. Bronnen (waarbij we afspreken dat Youtube geen bron is, ok?).

Je doet de geloofwaardigheid van de antivaxxers trouwens weinig goed vrees ik, je bevestigt meer dat het wel degelijk een beetje internetgekkies en aluhoedjes zijn.

-O-
Laatst bijgewerkt door nps op 28-12-19 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:41

Nabster schreef:
Avalanche81 schreef:

Is dit serieus?

Lijkt me niet nodig mensen belachelijk te maken.

Volgens mij is dat juist hetgeen Pocca probeert te doen. Helaas backfired dat een beetje.

Zou het vaccinatie-schema per land niet gewoon aangepast zijn aan de contactmomenten met de gezondheidszorg (zoals hier met het consultatiebureau)?

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:44

Shadow0 schreef:
Ik heb het gevoel dat de Illuminati niet ver meer zijn...

Afbeelding

Sorry

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:47

_lautje_ schreef:

Het scheelt een hoop, dat ik me niet tegen laat houden door de gedachte dat ik natuurlijk voor gek versleten zal worden.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:54

is natuurlijk wel heel handig om zo te denken

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:57

Nou ik snap geen drol van je laatste post, dus beetje meer uitleg zou handig zijn :=

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:57

Pocca_Locca schreef:
_lautje_ schreef:

Het scheelt een hoop, dat ik me niet tegen laat houden door de gedachte dat ik natuurlijk voor gek versleten zal worden.

Dat was me al volkomen duidelijk :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 23:17

Tja, je naam is zeer goed gekozen. Ik denk dat je in real live in een kringetje alternatieven zit waar je elke dinsdag onder de meditatieve yoga de nieuwste onderzoeken van de anti vaxxers bestudeerd . Ik heb al vaker aangehaald dat het diep triest is dat mensen zo denken en dat misschien het enigste wat hun ongelijk kan bewijzen een lage vaccinatiegraad met bijbehorende consequenties een zwaar dodelijke en invaliderende ziekteuitbraak kan zijn. Ik persoonlijk vind mensen die alles wantrouwen met betrekking tot medicatie en de rivm gevaarlijk en vraag me dan ook af, nemen ze wel andere medicatie, gaan ze aan de chemo of laten ze bvb hun kinderen gewoon doodgaan wanneer ze ziek worden. De zwaargelovige mensen laat ik buiten beschouwing , die groep is klein en ook daar word steeds vaker wel gevaccineerd maar de hippe biologische dames zoals ze bij Pauw zaten? Die zijn zo dom, echt dom.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 23:27

De UCC is een uniformisatie van het verschillende handelswetten van de verschillende staten in de VS. Wat wij daar in Nederland mee te maken hebben is me even een volslagen raadsel, maar ik heb het vermoeden dat we hier met sovereign citizen-achtige mening te maken hebben, aangezien de sovereign citizens daar nogal door gefascineerd zijn.

Dat is dus dubbel dom, niet alleen omdat de UCC een Amerikaanse code is en niet van toepassing in Nederland. Daarnaast beroepen sovereign citizens zich op de common law, de ongeschreven wetten van het gewoonterecht in Engeland, waar de Angelsaksische wetgeving op gebaseerd is. Maar in tegenstelling tot de Angelsaksische landen, kennen wij in Nederland helemaal geen common law, onze wetgeving is op het continentaal recht gebaseerd.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 10:06

Moderatoropmerking:
Een nadrukkelijk verzoek om deze discussie op de bal te voeren. Persoonlijke aanvallen of denigrerende opmerkingen aan het adres van discussiepartners hebben een erg onprettige uitwerking op de algemene sfeer en helpen daarnaast niet om je punt duidelijker te maken of een ander te overtuigen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 10:38

Hanmar schreef:
Een nadrukkelijk verzoek om deze discussie op de bal te voeren. Persoonlijke aanvallen of denigrerende opmerkingen aan het adres van discussiepartners hebben een erg onprettige uitwerking op de algemene sfeer en helpen daarnaast niet om je punt duidelijker te maken of een ander te overtuigen.

Zodra de ander aangeeft niet voor rede vatbaar te zijn en al reddeloos verloren is in alle complottheorieën, is dat overtuigen sowieso niet meer aan de orde. Voorkomen dat diegene een podium krijgt (of eenvoudiger, zorgen dat hij/zij dat podium zelf verlaat) is dan zinvoller.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 11:27

Maar oomens, die reactie is volgens mij voor Pocca_Locca bedoeld, die speelt vanaf het begin al op de persoon om maar niet de inhoud te hoeven reageren :D

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 11:32

Karl66 schreef:
Maar oomens, die reactie is volgens mij voor Pocca_Locca bedoeld, die speelt vanaf het begin al op de persoon om maar niet de inhoud te hoeven reageren :D

Kan ze dat dan??

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 13:21

Pocca_Locca schreef:
verootjoo schreef:

Ooooooh, nu komt de aap uit de mouw, een levensechte complotdenker. dan wordt het eigenlijk onmogelijk om discussie te voeren. Elke niet passende reactie zal afketsen op het complotschild, dus voor alle gemotiveerde reageerders: spaar je de moeite.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 13:26

[quote="Hanmar"]
Een nadrukkelijk verzoek om deze discussie op de bal te voeren. Persoonlijke aanvallen of denigrerende opmerkingen aan het adres van discussiepartners hebben een erg onprettige uitwerking op de algemene sfeer en helpen daarnaast niet om je punt duidelijker te maken of een ander te overtuigen.[quote="Hanmar"]

Is dit een opmerking die meer algemeen bedoeld is, of na.v. een specifieke opmerking/reactie? Het is me niet duidelijk wat je bedoeld, gezien de toon van de discussie in de dit topic.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 14:33

Ik ben eigenlijk serieus wel benieuwd wat het aandeel complotdenkers is in de samenleving. En hoeveel invloed ze daadwerkelijk hebben. Aangezien het vandaag de dag nogal bon-ton is om de overheid, wetenschap, gevestigde orde en de elite structureel te wantrouwen. Neemt het irrationele complotdenken toe? Is dat de achtergrond van de antivaxbeweging?
Hoe zie jij jezelf in dit licht, Pocca-Locca? Wanneer en waardoor werd het voor jou duidelijk hoe het in elkaar steekt?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 14:52

Als ik zie hoe vreselijk slecht een groot deel van de bevolking is in bronnen checken en feiten controleren verbaast het mij niet, die groeiende groep complotdenkers. Alleen al op mijn eigen facebook krijg ik vaak de grootste onzin te zien van mensen die alles vaak klakkeloos delen. En dan is vaak gewoon het bericht aanklikken en de eerste reactie eronder lezen voldoende om er achter te komen dat er helemaal niets van klopt. Maar mensen zijn zelfs te lui om dat te doen. Ze zien iets wat emoties bij hun opwekt, ze klikken en delen zonder nadenken en dan wordt het weer verder gedeeld. En als je vaak genoeg van die onzin van allerlei mensen krijgt en doorstuurt, dan zou je wel eens op een punt kunnen komen dat je gaat geloven dat we moeten stoppen met H2O te gebruiken vanwege de vele risico's. Laat ze dan ook nog eens wat "in jip en janneke taal" youtubefilmpjes bekijken waarin op een taalniveau dat ze begrijpen wordt uitgelegd zonder kritische noot hoe de wereld ècht in elkaar zit, en ze voelen zich helemaal alsof ZIJ degene zijn die wel weten hoe het allemaal in elkaar zit en het licht hebben gezien, en dat wij de domme schapen zijn die nog steeds doorhebben hoe de grote wereld ons zo brainwasht.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 15:26

CharleyT schreef:
Is dit een opmerking die meer algemeen bedoeld is, of na.v. een specifieke opmerking/reactie? Het is me niet duidelijk wat je bedoeld, gezien de toon van de discussie in de dit topic.

Een modopmerking geldt altijd voor iedereen in het topic maar kan wel geplaatst worden naar aanleiding van specifieke berichten.

Ik heb een paar berichten verwijderd omdat die gingen over een specifieke sanctie, het is niet de bedoeling dat hier verder te bespreken. Nog even als algemene uitleg: een PB van ons is niet identiek aan een OW (Officiële Waarschuwing). Als je een OW ontvangt staat dat letterlijk benoemd in de PB en staat er ook uitleg bij over eventuele gevolgen en je hoeveelste OW het is. Als dat er niet in staat gaat het niet om een Officiële Waarschuwing maar een gewone sturende/terechtwijzende PB.