als ik dat tegen een gewone kapper zei was het kot te klein. Mijn krullenkapper zei: dat doen alle curlies! 
Jij hebt wel echt fijne coily krullen. Denk met de absoluut correcte styling dat het heel tof wordt!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 als ik dat tegen een gewone kapper zei was het kot te klein. Mijn krullenkapper zei: dat doen alle curlies! 

Mijn haar krijgt dus heel snel een overdosis aan verzorging met conditioners blijkbaar. Ik doe nu heel vaak alleen maar een beetje in de uiteindes. 
  maar dan wel 1 van Nivea waar geen alcohol in zit. 

wat voor de ene super werkt doet mss niks voor een ander.                                                         
 Hoeveel producten hier al de revue zijn gepasseerd is denk ik ontelbaar  

, maar ik weet nu wel wat echt go’s en no go’s zijn voor mij.  Vraag je kapper ook zeker om advies JoT! Die kan obv je haartype je vast een routine aanraden en vanuit daar kan je kijken wat je fijn vindt 

ClaudiaHS schreef:Ik was mijn haar ook zeker om de dag.
Ik ga om de dag sporten en elke dag naar mijn paarden.
Heel soms was ik 2 dagen niet maar dat is dan meer luiheid.
Een hele week niet wassen zoals ik soms wel eens in yt filmpjes zie en dan alleen refreshen, nee dan loop ik erbij als een zwerver met vies vet haar.

rina schreef:Op deze pagina staan een aantal CG-producten die bij het kruidvat te koop zijn.
https://www.aukjeswereld.nl/curly-girl- ... -kruidvat/