13:30 dus. Brr

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Kan het niet een mentaal ding zijn dat het niet lukte? Ik kan ook niet op commando plassen hoor.
Wat bedoelen ze met: dan is het klaar?
Kunnen ze geen ander programma proberen?
Hannanas schreef:Ik zou toch ook zonder vergoeding een bekkenbodem-fysio benaderen. Deze dames (vaak vrouwen) zijn zo begaan met dit soort problemen! Ze zien van alles van pijn bij seks tot incontinentie etc. Ik denk echt dat je dat gaat helpen het optimale uit de neurostim te halen.
Farjen schreef:Ondanks het misschien niet voldoende is volgens de normen, lijkt het wel geweldig om terug eens "normaal" te kunnen plassen? Zeker psychisch zal dit al heel wat zijn![]()
Ik duim dat het elke dag beter en beter wordt!!
Astorga schreef:Ik vind het eigenkijk al best een mooi resultaat als je de helft zelf uitplast. Maar goed, ik ben geen uroloog.
Hoe is het verder met je herstel? En nu eindelijk eens geen tekenen van infectie?
Is voor 2020 een verzekeringspakket nemen met veel fysio geen optie?
germie schreef:Ze zullen het er vast niet meer uithalen. Jij kunt dan nog altijd zeggen: ik wil het houden.
Op commanda plassen kan ik ook niet. Dus zo raar lijkt het mij niet dat het niet lukt. En als je al zo lang niet kunt plassen, dan lijkt het me geheel logisch dat het niet lukt als het moet.
J1995 schreef:Farjen schreef:Ondanks het misschien niet voldoende is volgens de normen, lijkt het wel geweldig om terug eens "normaal" te kunnen plassen? Zeker psychisch zal dit al heel wat zijn![]()
Ik duim dat het elke dag beter en beter wordt!!
Dat is zeker zo! Het is zo bijzonder om alles al geprobeerd te hebben en nooit effect te hebben, maar nu dan opeens wel. Heel apart
Astorga schreef:Ik vind het eigenkijk al best een mooi resultaat als je de helft zelf uitplast. Maar goed, ik ben geen uroloog.
Hoe is het verder met je herstel? En nu eindelijk eens geen tekenen van infectie?
Is voor 2020 een verzekeringspakket nemen met veel fysio geen optie?
Het gaat beter, voel me iig wel redelijk goed. Wel nogsteeds/weer uwi, maar verder geen koorts oid. Voor de operatie dacht ik wel even dat het niet door zou gaan, omdat m'n temperatuur opeens 2 dagen tussen de 38.5 en 39.4 zat, maar gelukkig was het op tijd weer over![]()
Ja, voor 2020 ben ik aan het kijken voor fysio
germie schreef:Ze zullen het er vast niet meer uithalen. Jij kunt dan nog altijd zeggen: ik wil het houden.
Op commanda plassen kan ik ook niet. Dus zo raar lijkt het mij niet dat het niet lukt. En als je al zo lang niet kunt plassen, dan lijkt het me geheel logisch dat het niet lukt als het moet.
Jawel, ze gaan het er dan weer uit halen.. Dat moet ook wel. Op dit moment zit er aan de Lead die door m'n heiligbeen zit, een extra draad die hoger op mijn rug naar buiten komt. De kans op infectie word steeds groter, daarom worden de pleisters die er na de operatie op gegaan zijn er ook pas af gehaald als ze de draad gaan afknippen en een volgende operatie gaan plannen. En dan word alles er weer uit gehaald, of ze halen alleen die draad die uit mijn rug komt er uit en die word dan vervangen door een batterij. Gewoon zo laten is dus geen optie...
Tijdens het onderzoek doen ze 1 katheter in je blaas, 1 rectaal/vaginaal, beide om druk te meten. En dan plakkers op je bekkenbodemspieren om te kunnen meten of je die kunt ontspannen. Dit keer hebben ze nog een extra onderzoek gedaan, die hebben ze vorig jaar niet gedaan. Met een apparaat waar de katheter die in je blaas zit aan vast zit en die trekt dan heel langzaam de katheter naar buiten, zodat ze de druk in de plasbuis kunnen meten.
En daardoor weten ze dus ook dat het niet ligt aan dat ik niet genoeg ontspan... Fysiotherapie gaat niet helpen... De spier die bij mij niet ontspant is er een die je niet bewust kunt aanspannen en ontspannen, maar dat vanzelf doet als je blaas vol is en je blaas een seintje krijgt vanuit je hersenen. Zoiets.
Ik weet het ook niet zo goed allemaal... De bekkenfysio in het ziekenhuis, waar ik eerder heen ging, zei ook dat ze me hier niet mee kan helpen. En de Uroloog zegt ook dat fysiotherapie hierbij niet helpt..
Humpiedumpie schreef:Zoek eens een Cranio sacraal therapeut..