Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_esther schreef:Vandaag gewogen, +5 in vergelijking met vorige week, +2 in vergelijking met startgewicht.. heb deze week wel een paar keer de verleiding niet kunnen weerstaan, maar toch wel een domper.. zit nu te denken of dat gewoon kan van 1 week, of dat ik toch echt nog iets moet veranderen..
c_esther schreef:Ja, mijn startgewicht was 131 op 28 december, vorige week 128 en nu 133...
topsylover schreef:Kom op ladies!Dit zijn juist de dagen waarop je even moet doorzetten!
Vind een snack die in je macros past en eet! (Ik heb uitgevonden dat Bros vrij weinig calorieën bevat en ik ben vanmorgen ongesteld geworden holladieej)
Stamper schreef:topsylover schreef:Kom op ladies!Dit zijn juist de dagen waarop je even moet doorzetten!
Vind een snack die in je macros past en eet! (Ik heb uitgevonden dat Bros vrij weinig calorieën bevat en ik ben vanmorgen ongesteld geworden holladieej)
Bros ja? Wist ik niet, die zou dan wel mogen!
Bifi worstjes ook, tenminste op verpakking!
IMANDRA schreef:Tortilla schreef:Ik wil me hier graag melden, als dat mag![]()
Ik ben nooit heel slank geweest, maar in 2017 toch wel wat meer aangekomen dan normaal en na oud en nieuw is er eigenlijk een knop om gegaan. Toen werd het ook ineens een heel stuk makkelijker om geen rare of slechte dingen te pakken en nee te zeggen als ik iets aangeboden kreeg.
Ik ben 18 jaar oud, 1,65m en toen ik begon woog ik 85 kg. Wel breed en flink gespierd.
Doelen:
- 5 kg
- 10 kg
Einddoel: -15kg
Ik ben nu 9 dagen bezig en al zo'n 2 kg kwijt
Lekker bezig! Wil trouwens wel even melden dat je afvallen waarschijnlijk iets minder snel gaat straks: 2kg in 9 dagen is erg veel, maar in het begin is dit waarschijnlijk veel vocht. Als je straks 'maar' 200-500 gram per week afvalt, dan is dit normaal ^^. Maar kop op en succes!
Stamper schreef:topsylover schreef:Kom op ladies!Dit zijn juist de dagen waarop je even moet doorzetten!
Bros ja? Wist ik niet, die zou dan wel mogen!
Bifi worstjes ook, tenminste op verpakking!
topsylover schreef:c_esther schreef:Ja, mijn startgewicht was 131 op 28 december, vorige week 128 en nu 133...
Zelfs als je 10 zakken chips op een dag weg eet lijkt me dat onmogelijk. Weeg je op dezelfde momenten? Heb je kleren aan tijdens het wegen? Moet je ongesteld worden? Is je weegschaal wel helemaal goed?
Even uitgerekend: 5 kg is 40 repen Tony Chocolonely.