Nee ik doelde op als je dus een potje van directions gaat halen en je het zelf doet, moet je het alsnog eerst door blonderen naar wit Dus ben je alsnog veel geld kwijt
Maar als ze na het verven bij de kapper de pastelkleur mooi wilt houden is de tip van Lieveli heel handig.
Urbanus
Geplaatst: 05-01-19 12:58
Dank Jildau
Lau
Geplaatst: 05-01-19 12:58
Cinnepin schreef:
Nee ik doelde op als je dus een potje van directions gaat halen en je het zelf doet, moet je het alsnog eerst door blonderen naar wit Dus ben je alsnog veel geld kwijt
Ze doelde meer met dst potje van directions kan je het bijhouden.
Cinnepin
Geplaatst: 05-01-19 12:59
dan wel, bijhouden is goed met directions, deed ik ook met mijn roze en paarse haar wat ik heb gehad
Jildau
Geplaatst: 05-01-19 13:01
Cinnepin schreef:
dan wel, bijhouden is goed met directions, deed ik ook met mijn roze en paarse haar wat ik heb gehad
Daar hadden we een halve pagina voor nodig. Maakt niet uit, tis weekend!
Heb hem toch nog 1 keertje ontkleurd, dit vloekte helaas echt te erg bij m'n sleeve en daar irriteerde ik mij na een dag al aan Nu wel echt heel blij mee
Je hebt gewoon een heel ander gezicht door het andere kapsel ! Leuk !
arabella2000
Geplaatst: 13-01-19 13:00
Ik ga vandaag eens even wat uitproberen. Nig nooit echt mijn haar geverfd (ooit wat strengetjes gehad toen ik klein was). Ik heb al tijden het idee van fel gekleurd haar. Maar dan niet helemaal.
Dus ik heb gisteren in duitsland neon roze ofzoiets meegenomen
En dalijk ga ik 'underlights' maken. Om dan op dit effect uit te komen
Ik begin nu eerst met een klein reepje haar. Is dat niet genoeg, dan doe ik een volgende keer meer.
Dit is mijn haar nu. Het is nog nat van het zwemmen, dus eigenlijk iets lichter.