sunnybellami schreef:ik ga volgende week mijn eerste groepsles volgen! Crossfit, ben benieuwd
Heb volgende week tentamens en werd vandaag al gek dus volgende week wil ik echt wat gaan sporten.
Crossfit, dat lijkt mij ook wel leuk, maar dan wil ik echt al meer conditie en kracht hebben
sunnybellami schreef:Ah ja ik ben enorm blij dat ik nu een studenten sportkaart heb. Kan bij onwijsveel sportscholen en zwembaden in arnhem terecht voor 16 euro per maand. Dus ik ben happy
Zelfs een sportschool bij mij in de straat, dus echt super fijn.
Jeetje dat is echt lekker goedkoop
M_nouska schreef:Leuk! Donderdag heb ik mijn intake-gesprek, meten ze mijn bmi, gewicht, vetpercentage en gaan we samen een schema maken en een rondleiding geven door de sportschool. Heb er veel zin in en ben super gemotiveerd. Lees hier gezellig mee.
En hoe is het gegaan?
EllaBellaah schreef:Straks om half 10 heb ik mijn introductie les. Dan worden we met een groepje van maximaal 10 wegwijs gemaakt in de sportschool en worden alles apparaten uitgelegd. Dit gaat in groepjes omdat ze gisteren pas open zijn gegaan en er veel aanmeldingen zijn. Als ze dit dan allemaal individueel moeten doen duurt het veel te lang voordat je aan de beurt bent.
De 22e heb ik mijn individuele gesprek waarbij mijn doelstellingen worden besproken en een schema opgesteld.
Ik ben erg benieuwd straks!
Hoe was het? En heb je al een beetje in je hoofd aan wat voor doelen je wilt werken?
LadyMadonna schreef:Maand abo afgesloten, vrijdag proefles fitness, volgende week proefles Spinning.
Ik schrik wel ontzettend van de prijzen...
Gelijk wat gepland dus, goed bezig
Lekker Leverage, dat je zo goedkoop via je werk kunt sporten.
Lieszje schreef:Coach zei van wel, dus hoop het wel Leverage

Naast afvallen en een mooier lichaam krijgen is sporten nu ook echt een uitlaatklep.
Zit nogal in de knoop met mezelf en door sporten voel ik me wel beter.
Maar merkte tijdens het sporten wel dat ik er toch mee zat..
@Calanthe
Kun je niet beide sportscholen een keer uitproberen?
Ik sport alleen, in het verleden met mijn zus gegaan maar die leidde alleen maar af

Waar sporten wel allemaal niet goed voor is. Tot nu sport ik voornamelijk alleen, met mijn zus (maar eigenlijk zijn we dan alleen tegelijkertijd op de sportschool) en ik spinning met mijn vader.
@Calanthe, ik zou ook beide bezoeken in ieder geval en wanneer het mogelijk is proeflessen/tijden.
@Rebel_Jits, leuk is dat zo'n vriend waar het allemaal aan lijkt te waaien. Bij mij hetzelfde hoor, maar ik mijn vriend nog nooit in zijn tempo bij kunnen houden
Straks zelf ook weer ff die kant op, kracht en cardio heb ik in de planning staan.