Vandaag beetje m'n benen meegetraind (deadlifts

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunnybellami schreef:ik ga volgende week mijn eerste groepsles volgen! Crossfit, ben benieuwd![]()
Heb volgende week tentamens en werd vandaag al gek dus volgende week wil ik echt wat gaan sporten.
sunnybellami schreef:Ah ja ik ben enorm blij dat ik nu een studenten sportkaart heb. Kan bij onwijsveel sportscholen en zwembaden in arnhem terecht voor 16 euro per maand. Dus ik ben happy![]()
Zelfs een sportschool bij mij in de straat, dus echt super fijn.
M_nouska schreef:Leuk! Donderdag heb ik mijn intake-gesprek, meten ze mijn bmi, gewicht, vetpercentage en gaan we samen een schema maken en een rondleiding geven door de sportschool. Heb er veel zin in en ben super gemotiveerd. Lees hier gezellig mee.
EllaBellaah schreef:Straks om half 10 heb ik mijn introductie les. Dan worden we met een groepje van maximaal 10 wegwijs gemaakt in de sportschool en worden alles apparaten uitgelegd. Dit gaat in groepjes omdat ze gisteren pas open zijn gegaan en er veel aanmeldingen zijn. Als ze dit dan allemaal individueel moeten doen duurt het veel te lang voordat je aan de beurt bent.
De 22e heb ik mijn individuele gesprek waarbij mijn doelstellingen worden besproken en een schema opgesteld.
Ik ben erg benieuwd straks!
LadyMadonna schreef:Maand abo afgesloten, vrijdag proefles fitness, volgende week proefles Spinning.
Ik schrik wel ontzettend van de prijzen...
Lieszje schreef:Coach zei van wel, dus hoop het wel Leverage
Naast afvallen en een mooier lichaam krijgen is sporten nu ook echt een uitlaatklep.
Zit nogal in de knoop met mezelf en door sporten voel ik me wel beter.
Maar merkte tijdens het sporten wel dat ik er toch mee zat..
@Calanthe
Kun je niet beide sportscholen een keer uitproberen?
Ik sport alleen, in het verleden met mijn zus gegaan maar die leidde alleen maar af
Calanthe schreef:Hoihoi, zou ik mij ook mogen melden?
Zit erover na te denken om te stoppen met paardrijden en naar de sportschool te gaan. (Wat waarschijnlijk wel in eind februari/begin maart gaat gebeuren) Misschien een beetje vroeg om mij te melden maar had een paar vragen.
Waar ik woon zijn twee sportscholen, zit enorm te twijfelen welke nou beter is. Qua afstand maakt het niet uit want ze zitten eigenlijk in dezelfde straat...Is het dan niet gewoon handig om bij beide sportscholen te kijken hoe het daar gaat en dan te kiezen? (want als ik zo kijk op beide sites... verschillen ze niet veel van elkaar) Voordeel is dat ik bij een sportschool wel een aantal mensen ken die daar naartoe gaan. (Al zijn het wel allemaal jongens dus ik weet ergens niet of het een heel goed voordeel is hun kennende
)
En sporten jullie met iemand of juist alleen? Een vriendin van mij wil ook graag naar de sportschool (niet dezelfde waarschijnlijk) maar mij lijkt het juist ergens vervelend om samen met iemand te sporten.
Rebel_Jits schreef:Vandaag beetje m'n benen meegetraind (deadlifts). Daarna besloten met m'n vriend een stukje te gaan fietsen (voor het eerst in eum.. 5 jaar?). Ik ben het niet meer gewend
En ondanks dat m'n vriend een luie donder is die echt nooit sport, fietste hij me zo voorbij bij alle heuvels
Pfffff
Citaat:Kunnen jullie mij misschien op weg helpen met wat oefeningen met losse gewichten? Ik ben opzoek naar een paar basis oefeningen waar ik alvast mee aan de slag kan tot dat ik mijn schema heb.