Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:Wat fijn!
Ik kan alleen bruin brood op, van wit brood moet ik kotsen
En ei kan ik pas sinds een maand verdragen
Sjoos schreef:Ik ben echt heel slecht in vitaminen slikken. Heb nog een lading fit for me liggen. Maar slik ze gewoon echt niet regelmatig.
Bloedwaarden waren bij de check net voor m’n bwc gewoon goed.
Ijzer gekelderd daarna, maar na een zak bloed en gewoon m’n vitaminen is dit weer op peil.
En nu slik ik ze dus niet meer regelmatig. Ik weet het, dom.
danaderese schreef:Hoi
Had even een vraagje.
Gisteren een serieuze dumping gehad.
Was een ijsje (1bolletje) gaan halen bij een ijssalon hier in de buurt dat hun ijs zelf draait.
Het smaakte me erg. Tot die dumping er dus achterna kwam.
Ik vraag me af waarom ik hier een dumping op heb gedaan. Ik kan thuis ijshorentjes en ben en jerry ijs eten zonder grote problemen.
Natuurlijk niet elke dag![]()
Zou het te veel room en/of suiker geweest zijn?
Melk opzich heb ik geen problemen mee drink elke dag een halve liter melk tussen ontbijt en middag eten
Lau schreef:danaderese schreef:Hoi
Had even een vraagje.
Gisteren een serieuze dumping gehad.
Was een ijsje (1bolletje) gaan halen bij een ijssalon hier in de buurt dat hun ijs zelf draait.
Het smaakte me erg. Tot die dumping er dus achterna kwam.
Ik vraag me af waarom ik hier een dumping op heb gedaan. Ik kan thuis ijshorentjes en ben en jerry ijs eten zonder grote problemen.
Natuurlijk niet elke dag![]()
Zou het te veel room en/of suiker geweest zijn?
Melk opzich heb ik geen problemen mee drink elke dag een halve liter melk tussen ontbijt en middag eten
Misschien omdat de room of suiker verhouding anders is als bijv B&J. Het kan echt vanalles zijn van de ingrediënten tot misschien verkeerd gevallen zonder dat je het door hebt.