[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tytonidae

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:02

Hey Lino, welke kleuren heb je gebruikt voor je ogen? :) Vind de combinatie erg mooi!

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:05

Ik doe mijn foundation nu op met een neppe beauty blender en nu zit het perfect :D
Geen eilandeffect meer gelukkig.

Iemand trouwens die ook de neppe abh liquid lipsticks heeft van alie?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:05

Sonja_vR schreef:
Friemel, heb jij van Urban Decay wel eens cabnonball waterproof mascara geprobeerd?
Die wil ik Zelf gaan proberen, want mijn mascara zit ook vrij vlot overal behalve op mijn wimpers :roll:

Nee, UD trekt me niet zo :oo

Ik ben erg blij met de mascara die Jodie ook gebruikt! Ben zo benieuwd naar m'n too faced! Maar duurt nog ff voordat m'n zusje terug is :')

Shiz, nee pas rond de 10 weken :D

Dames fiet fjiew!!! En Lino wat staat Scorpio je toch gaaf. :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:06

kaatje888 schreef:
Ik doe mijn foundation nu op met een neppe beauty blender en nu zit het perfect :D
Geen eilandeffect meer gelukkig.

Iemand trouwens die ook de neppe abh liquid lipsticks heeft van alie?

Nee, de kleuren trekken me niet, wel Colourpop, alie merk zelf en lipkit van Kylie :D

Ik zal beet it nu ff opsmeren voor je btw :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:10

Shizzel, vind je regenboog look erg geslaagd :D nog best draagbaar.

Tytonidae schreef:
Hey Lino, welke kleuren heb je gebruikt voor je ogen? :) Vind de combinatie erg mooi!

Euhhh. Zo geen idee meer en ben niet thuis. Heb verschillende palettes door elkaar gebruikt. Als ik eraan denk zal ik morgen nog even weer kijken.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:13

Is goed dankje :)

Heb je de echte colourpop besteld? En via alie?
De kleuren van abh lijken toch ook wat op limecrime of niet?
Laatst bijgewerkt door kaatje888 op 04-06-16 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:14

Thanks girls, wat lief. <3 En ik wilde hem inderdaad iets draagbaarder maken, ik zou er zo zelfs nog mee naar het werk kunnen. :')

Lino, wat ben je toch ook prachtig. <3 En veel plezier!

Friem, aaaah nog 6 weekjes dan! Nog even! :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:17

kaatje888 schreef:
Is goed dankje :)

Heb je de echte colourpop besteld? En via alie?
De kleuren van abh lijken toch ook wat op limecrime of niet?

Krijg hem niet goed op de foto maar:

Afbeelding

Geen hele foto want teveel wijn dus ik ga dan altijd erg loensen :') al is dit ook erg oncharmant maar ach :')

Nee de neppe :j

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:18

Hihi

Jij teveel wijn, ik teveel baco...

Middagje voetbal geweest.

Heerlijk mn roze, paars/blauwe look gedaan met mn Vice. Ben er zoooooo blij mee!

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:20

Hij ziet er wel mooi uit :)
Heb je eventueel een link van de neppe colourpop liquids?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:40

Wie had er trouwens nou een kwastenset via alie besteld? :)

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:47

Ik heb zo'n kwasten set besteld met van die ronde koppen, zoals iemand anders hier. Ben wel benieuwd of dat een beetje werkt!

Hier trouwens voor en na van die chanel mascara, beetje slechte fotos maar had haast :Y)
Voor
Afbeelding
Na
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:50

Shizzel schreef:
Wie had er trouwens nou een kwastenset via alie besteld? :)

Ik heb een set van alie waar ik erg blij mee ben, tip van elke :j maar denk niet degene die jij bedoelt, bedoel je die afwasborstel achtige dingen? :D ik heb normale kwasten :j

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:54

Ja ik heb die afwasborstel dingen besteld haha :Y)

Maar die set die jij hebt besteld friem? Welke is dat weet je dat nog zo gauw? Ik zoek namelijk ook nog goeie gewone kwasten :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:57

Nee ik bedoel normale Friem! Heb je een linkje voor me? :D Wil wat extra kwasten erbij, kom altijd in nood met mijn oogschaduwkwasten dat iedere vinger ook wel weer gebruikt wordt. _O-

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:00

En toch, ik heb een superfijne set (meerdere) van zoeva, maar de roze kleur uit mn vice palette knalt pas echt als ik t met mn vinger doe.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:09

Ik ben te lomp om dingen met m'n vingers te doen :')

Zal zo ff zoeken shiz, ze zijn echt boterzacht en zelfs nog na al die keren wassen, moest bij een aantal wel de stok wat beter vastlijmen maar daarna helemaal perfect.

Afbeelding

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:18

Ik wil weer gaan bestellen bij Boozy, iemand nog aanraders wat ik echt moet bestellen daar? :D

En welke highlighter kwast raden jullie me aan (van Boozy)? Voor de MaryLou Manizer (dus niet highlighten als in contouren) maar echt die glow. Heb nu een of ander cheap ass ali fan brush maar die valt al uit elkaar als je ernaar kijkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:19

Friem, thanks! Ziet er nog schattig uit ook. :D

Boozy vind ik de eigen lijn kwasten wel fijn, had een set rosegold van daar, alleen ik merk echt dat de haren best snel uitvallen dus een aantal prikken nu echt in mijn oog. := De fan brush van Real Techniques blijft tot nu toe mijn fave, hoewel ik ook de setting brush van RT gebruik voor mijn highlighter.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:25

Die kwasten set heb ik inderdaad ook. Zodra mijn MAC belt compleet is, doe ik die ook weg! En de kwastenset van mijn opleiding doe ik dan ook weg. Maar daar wacht ik nog even mee!

Maar dat is een prima setje om mee te beginnen. Kost geen drol

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:31

Mooi shizzle en lino!

Ik heb ook de alie afwasborstels, vind ze erg fijn!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:34

Ik vind de brushes van boozy zelf echt vreselijk, nav reviews heb ik ze besteld maar ze zijn vreselijk. Ik gebruik een blending brush voor m'n highlighter :j

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:36

Op zich is de rest van m'n kwastenset best fijn, al heb ik alles wat ik vaak gebruik uiteindelijk vervangen door een losse variant van verschillende merken. Nu is de highlighter aan de beurt haha. Een blending brush is ook geen gek idee trouwens!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:44

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:59

Shizzel schreef:
Niniane, wat top dat 'ie binnen is!!! Vind de verpakking te lelijk voor woorden _O- Maar veel plezier ermee! :)) En die roze lekker opdoen en dan je Have Your Cake op, volgens mij matcht dat nog best.

Drunksheep, Little Mix. :)) Maar vind hun zo lekker vrolijk dus wil ik ook zoiets doen. _O-

Friemel, wát een schatjes <3 <3 Neem je ze met 8 weken mee of toch iets later? :)

Ben benieuwd Sharmila!

Suus, zoals altijd weer super. Leuk zo gecombineerd met groen!

Yltje, wat fijn dat 'ie zo goed pakt!! Foto's hoor! :))

Vandaag vlug de rainbowlook geprobeerd. Ben niet helemaal tevreden, verkeerde wimpers gepakt, weet totaal niet welke lipstick ik hier bij op wil (en dan heb ik nog zoveel zachtroze kleurtjes in de wereld -O-), mag nog iets meer geblend worden (en ik heb met een kwast waar nog een beetje blauw op zat geel gedaan dus die is een beetje groenig _O-), mijn wenkbrauwen worden gelukkig volgende week weer onder handen genomen dus dat is ergernis nummer 400, maar goed - de eerste keer rainbow. :') Tips zijn dus welkom. _O-

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Vind je look echt wel goed gelukt hoor! Je hebt het ook zo netjes geblend en je combi met de lipstick is perfect. Enige als je het strakker zou willen zou je een strakke lijn kunnen trekken met concealer onder je wenkbrauw en met een lichte matte witte oogschaduw eronder highlighten. En onderin je waterlijn met een zwart potloodje doortrekken naar je wing. Maar ja dat is echt smaak. Zo is het ook al leuk natuurlijk!

Ik heb overigens mijn kwastenset op eBay gekocht van het merk Zoe. Ook superfijne kwasten hoor. En niet duur.