Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sonja_vR schreef:Friemel, heb jij van Urban Decay wel eens cabnonball waterproof mascara geprobeerd?
Die wil ik Zelf gaan proberen, want mijn mascara zit ook vrij vlot overal behalve op mijn wimpers
kaatje888 schreef:Ik doe mijn foundation nu op met een neppe beauty blender en nu zit het perfect![]()
Geen eilandeffect meer gelukkig.
Iemand trouwens die ook de neppe abh liquid lipsticks heeft van alie?
Tytonidae schreef:Hey Lino, welke kleuren heb je gebruikt voor je ogen?Vind de combinatie erg mooi!
Shizzel schreef:Niniane, wat top dat 'ie binnen is!!! Vind de verpakking te lelijk voor woordenMaar veel plezier ermee!
En die roze lekker opdoen en dan je Have Your Cake op, volgens mij matcht dat nog best.
Drunksheep, Little Mix.Maar vind hun zo lekker vrolijk dus wil ik ook zoiets doen.
![]()
Friemel, wát een schatjes![]()
Neem je ze met 8 weken mee of toch iets later?
Ben benieuwd Sharmila!
Suus, zoals altijd weer super. Leuk zo gecombineerd met groen!
Yltje, wat fijn dat 'ie zo goed pakt!! Foto's hoor!
Vandaag vlug de rainbowlook geprobeerd. Ben niet helemaal tevreden, verkeerde wimpers gepakt, weet totaal niet welke lipstick ik hier bij op wil (en dan heb ik nog zoveel zachtroze kleurtjes in de wereld), mag nog iets meer geblend worden (en ik heb met een kwast waar nog een beetje blauw op zat geel gedaan dus die is een beetje groenig
), mijn wenkbrauwen worden gelukkig volgende week weer onder handen genomen dus dat is ergernis nummer 400, maar goed - de eerste keer rainbow.
Tips zijn dus welkom.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]