IrishCold, vervelend dat niks werkt. Hopelijk kunnen de meiden je hier en je coach je verder helpen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ILoveJip schreef:Weer lekker bezig dames!
Heb vandaag mijn eerste college spierfysiologie gehad, en ik vond het allemaal super interessant! Het is wel lastige stof en moet me aldoor van te voren goed inlezen.
Het gaat aankomende vrijdag over kracht leveren.
Wat me tot nu toe het meest is bijgebleven is dat calcium een belangrijke stof is om spieren aan te zetten tot activiteit. Dus het is niet alleen goed voor de botten.
En ik had vandaag de eerste masterclass, als ik het zo hoor wordt het een heel inspirerende reeks.
ILoveJip schreef:@trijnie ja daar ging het inderdaad over. Studeer je toevallig aan de VU? Ik doe een premaster daar dus volg alleen bepaalde vakken als bijvakstudent. Momenteel zijn dat wiskunde en spierfysiologie.
TrIjNiE__ schreef:ILoveJip schreef:@trijnie ja daar ging het inderdaad over. Studeer je toevallig aan de VU? Ik doe een premaster daar dus volg alleen bepaalde vakken als bijvakstudent. Momenteel zijn dat wiskunde en spierfysiologie.
Interessant heIk studeer aan de Universiteit Hasselt, 1e bachelor revalidatiewetenschappen en kinesitherapie