[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 22:25

Ik kom binnen vallen! Ik ga binnenkort naar Thailand en wil daar graag een tattoo laten zetten, iets in het Thais. Vind hun letters echt prachtig. En daarbij de ervaring om het dan juist in Thailand zelf te doen en niet in Nederland.

Het zal mijn eerste worden en wil dus nog voorzichtig zijn met plekken en zichtbaarheid daarbij wil ik ook niet echt dat iedereen 'm ziet, hij is gewoon meer voor mezelf. :) Zat te denken aan plekken zoals m'n pols, een zij bij bh handje, binnenkant van bovenarm etc.

Hebben jullie ervaring met tattoos in het buitenland zetten?

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:02

Ik vind op de pols nou juist een van de meest zichtbare plekken :D Pols, voorarm en nek zijn eigenlijk de enige plekken die je vrijwel altijd bij iemand ziet.

Qua tattoo in het buitenland: het zal vast goed kunnen gaan, maar ik heb toch al 3 mensen in mijn directe omgeving die een tattoo hebben laten zetten in zuidoost Azie die of er heel slecht uitzien, of zijn gaan ontsteken (en er dus ook niet al te mooi meer uitzien). Doe dus goed onderzoek naar waar je het laat zetten. Hou er ook rekening mee dat de tattoo tot het geheeld is helemaal uit de zon en (zee)water moet blijven!

Wendy1989

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:07

Kan je niet iets daar laten ontwerpen en dan hier in Nederland bij een betrouwbaar adres het laten tatoeëren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:11

Killyenn schreef:
Ik vind op de pols nou juist een van de meest zichtbare plekken :D Pols, voorarm en nek zijn eigenlijk de enige plekken die je vrijwel altijd bij iemand ziet.

Qua tattoo in het buitenland: het zal vast goed kunnen gaan, maar ik heb toch al 3 mensen in mijn directe omgeving die een tattoo hebben laten zetten in zuidoost Azie die of er heel slecht uitzien, of zijn gaan ontsteken (en er dus ook niet al te mooi meer uitzien). Doe dus goed onderzoek naar waar je het laat zetten. Hou er ook rekening mee dat de tattoo tot het geheeld is helemaal uit de zon en (zee)water moet blijven!

Goed dat je het zegt! Dus bijvoorbeeld de laatste dag zou een goede optie zijn om hem te laten zetten. Ja pols, ik heb vrijwel altijd een horloge of armbandjes om. Zit er nog een beetje over te dubben. :D

Goed onderzoek ga ik zeker doen, vind ik ook heeel belangrijk. Mochten mensen in dit topic tips hebben, ik hoor het graag!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:12

ik hb er 1 op me pols, relatief groot.., maar hoe vaak mensen na een jaar zeggen, wow jij een tattoo.., euhm ja :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:14

Wendy1989 schreef:
Kan je niet iets daar laten ontwerpen en dan hier in Nederland bij een betrouwbaar adres het laten tatoeëren?

Zou wel kunnen, maar vind de ervaring om het daar te doen zo "gaaf". :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:15

Twilight schreef:
ik hb er 1 op me pols, relatief groot.., maar hoe vaak mensen na een jaar zeggen, wow jij een tattoo.., euhm ja :')

Hahaha, bedek jij 'm?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:16

nee, alleen als me shirts er over vallen.., maar zelf in de zomer dat het soms niet opvalt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 00:00

Twilight schreef:

Haha dat had ik zelfs na 5 jaar nog. En nee draag amper tot nooit een horloge of armband. Vind het zelf dus helemaal geen opvallende plek meer :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 00:18

Idd, t valt echt niet zo op als sommige zouden denken :) nek heb k ook nog nooit iemand gehoord die t gezien heeft :P

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 01:28

_Dominique schreef:
Ik kom binnen vallen! Ik ga binnenkort naar Thailand en wil daar graag een tattoo laten zetten, iets in het Thais. Vind hun letters echt prachtig. En daarbij de ervaring om het dan juist in Thailand zelf te doen en niet in Nederland.

Het zal mijn eerste worden en wil dus nog voorzichtig zijn met plekken en zichtbaarheid daarbij wil ik ook niet echt dat iedereen 'm ziet, hij is gewoon meer voor mezelf. :) Zat te denken aan plekken zoals m'n pols, een zij bij bh handje, binnenkant van bovenarm etc.

Ik heb 3 weken geleden een tattoo laten zetten in Thailand. :D Hij is heel mooi gezet.
Het is een kus van mezelf net onder mijn bikini broekje zegmaar. Ook een tattoo dat dus niemand ziet.

Tattoo is gezet met nog een paar vrienden van me. Alle tattoos waren echt heel mooi gezet en alles goed genezen. Die Thaise tattoos vind ik inderdaad ook mooi.

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 10:26

Ik heb mijn tattoo ook in thailand laten zetten. Op tripadvisor ervaringen gezocht en verschillende shops bezocht. Ik heb mijn tattoo met bamboo style laten zetten. Dat geneest sneller en zou minder pijnlijk zijn. Ik ben er onwijs blij mee en hij is strak en goed gezet!!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 10:27

_Dominique schreef:

Wij hebben ervoor gekozen om niks te laten zetten in Thailand. Op elke hoek van de straat zit wel een shop, Thailand is een vies land dus wij waren bang dat als een tattoo niet ging ontsteken door een niet hygienische shop dat het dan wel zou gebeuren door de viezigheid daar :') volgens mij zit er wel een bekende shop in Bangkok en zo zullen er nog wel meer zitten in grotere steden, als je het dan wil doen zou ik daar voor gaan zodat je ervaringen kunt lezen op internet.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 11:47

Is er iemand die weet of je een tattoo kunt laten zetten op een bestraalde huid?
Aangezien mijn hoop op een borstreconstructie van de week in duigen is gevallen
zit er erover te dubben om t litteken dan maar op t leuken met een tattoo. De info die ik kon vinden mbt tattoo en bestraling is summier en vooralsnog niet hoopgevend.
Dacht mss is er iemand hier die meer info of zo heeft.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 11:49

Twilight schreef:
nee, alleen als me shirts er over vallen.., maar zelf in de zomer dat het soms niet opvalt :P

Ik heb lange tijd in het ziekenhuis gelegen na dat ik al mijn polstattoo's had. Dat was intensieve verzorging (ook wassen enz) en nog slaagden ze er in om pas na drie maanden te zeggen "he jij hebt een tattoo?"
Eh ja.... Al gedurende mijn hele verblijf hier. _O-

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 12:01

aslo schreef:
Is er iemand die weet of je een tattoo kunt laten zetten op een bestraalde huid?
Aangezien mijn hoop op een borstreconstructie van de week in duigen is gevallen
zit er erover te dubben om t litteken dan maar op t leuken met een tattoo. De info die ik kon vinden mbt tattoo en bestraling is summier en vooralsnog niet hoopgevend.
Dacht mss is er iemand hier die meer info of zo heeft.

Ik denk dat het littekenafhankelijk is en dat je dat beter met de artist kan bespreken. Het schijnt wel ontzettend pijn te doen, tatoeëren over littekens heen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 12:03

Dat kan ik wel beamen helaas en niet eens zo'n diepe littekens. Tattoo gaat over zona-littekens maar komt ook dicht in de buurt v een litteken van een paardenbeet en beide voel ik flink.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 13:18

Ik heb ook een tattoo over littekens heen laten zetten en ik vond juist dat het op die plekken minder zeer deed :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 13:25

Mja mijn man heeft een litteken dat gevoelloos is. Die zal idd juist minder voelen, het zal maar net af hangen van welk effect het litteken heeft op je huid. :)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 13:34

Ayasha schreef:
Twilight schreef:

Ik heb lange tijd in het ziekenhuis gelegen na dat ik al mijn polstattoo's had. Dat was intensieve verzorging (ook wassen enz) en nog slaagden ze er in om pas na drie maanden te zeggen "he jij hebt een tattoo?"
Eh ja.... Al gedurende mijn hele verblijf hier. _O-

Dat idd :') hilarisch.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 13:37

Mijn tattoo's zijn normaal niet zichtbaar, dus weinig mensen zien dat ik tattoo's heb. Ik krijg dan ook vooral reacties van ongeloof als ze horen/zien dat ik er twee heb: "Jij?! Tattoo's?!" :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 13:39

Ik bedek mijn tattoos eigenlijk nooit, maar die op mijn rug en op mijn bovenarm zijn eigenlijk in de winter altijd automatisch verborgen omdat ik shirts met halflange mouwen of vesten draag := Zo ook klasgenoten.. Zit nu 10 weken bij ze in de klas en toen ik vorig weekend met ze ging stappen en een hemdje aan had met een laag uitgesneden rug was het ineens woooooow heb je ook een tattoo op je bovenarm en op je rug?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 14:05

Gave tattoo's komen er voor bij!
Zelf in oktober een nieuwe tattoo op mijn pols laten zetten. Een arrow met Glyphs.
Afbeelding

Sorry voor de grote foto :o

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 14:16

Ik zag deze voorbij komen op Instagram, van Coen Mitchell.

Afbeelding

Ik ga binnen een paar maanden naar Nieuw-Zeeland, toch maar eens snel bedenken wat ik wil en waar. En dan hopen dat ik bij hem terecht kan. :D

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 21:31

Jeetje wat een gave olifant! :wow: