Het zal mijn eerste worden en wil dus nog voorzichtig zijn met plekken en zichtbaarheid daarbij wil ik ook niet echt dat iedereen 'm ziet, hij is gewoon meer voor mezelf.

Hebben jullie ervaring met tattoos in het buitenland zetten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Killyenn schreef:Ik vind op de pols nou juist een van de meest zichtbare plekkenPols, voorarm en nek zijn eigenlijk de enige plekken die je vrijwel altijd bij iemand ziet.
Qua tattoo in het buitenland: het zal vast goed kunnen gaan, maar ik heb toch al 3 mensen in mijn directe omgeving die een tattoo hebben laten zetten in zuidoost Azie die of er heel slecht uitzien, of zijn gaan ontsteken (en er dus ook niet al te mooi meer uitzien). Doe dus goed onderzoek naar waar je het laat zetten. Hou er ook rekening mee dat de tattoo tot het geheeld is helemaal uit de zon en (zee)water moet blijven!
_Dominique schreef:Ik kom binnen vallen! Ik ga binnenkort naar Thailand en wil daar graag een tattoo laten zetten, iets in het Thais. Vind hun letters echt prachtig. En daarbij de ervaring om het dan juist in Thailand zelf te doen en niet in Nederland.
Het zal mijn eerste worden en wil dus nog voorzichtig zijn met plekken en zichtbaarheid daarbij wil ik ook niet echt dat iedereen 'm ziet, hij is gewoon meer voor mezelf.Zat te denken aan plekken zoals m'n pols, een zij bij bh handje, binnenkant van bovenarm etc.
_Dominique schreef:Ik kom binnen vallen! Ik ga binnenkort naar Thailand en wil daar graag een tattoo laten zetten, iets in het Thais. Vind hun letters echt prachtig. En daarbij de ervaring om het dan juist in Thailand zelf te doen en niet in Nederland.
Het zal mijn eerste worden en wil dus nog voorzichtig zijn met plekken en zichtbaarheid daarbij wil ik ook niet echt dat iedereen 'm ziet, hij is gewoon meer voor mezelf.Zat te denken aan plekken zoals m'n pols, een zij bij bh handje, binnenkant van bovenarm etc.
Twilight schreef:nee, alleen als me shirts er over vallen.., maar zelf in de zomer dat het soms niet opvalt
aslo schreef:Is er iemand die weet of je een tattoo kunt laten zetten op een bestraalde huid?
Aangezien mijn hoop op een borstreconstructie van de week in duigen is gevallen
zit er erover te dubben om t litteken dan maar op t leuken met een tattoo. De info die ik kon vinden mbt tattoo en bestraling is summier en vooralsnog niet hoopgevend.
Dacht mss is er iemand hier die meer info of zo heeft.
Ayasha schreef:Twilight schreef:nee, alleen als me shirts er over vallen.., maar zelf in de zomer dat het soms niet opvalt
Ik heb lange tijd in het ziekenhuis gelegen na dat ik al mijn polstattoo's had. Dat was intensieve verzorging (ook wassen enz) en nog slaagden ze er in om pas na drie maanden te zeggen "he jij hebt een tattoo?"
Eh ja.... Al gedurende mijn hele verblijf hier.