[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 20:09

Zit toch nog steeds met het verhaaltje tongue web in mijn hoofd... :x

its_daantjee

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 21:04

ik ben heel erg blij met mn lage helix en mn ringetje in de helix! heb er geen last van tenzei ik blijf hangen of er aan zit. met een beetje gevouw met mn kussens kan ik er zelfs op liggen! (dan lig ik niet op mn oor maar wel op die zijkant) qua pijn in vergelijking met mn andere helix is dit een eitje! heb helaas mu wel last van beide helixen omdat de bovenste voor het eerst is gewisseld. ik was beide met de unicura zeep en laat ze lekker met rust. affentoe even draaien en dan lekker de tijd geven om te genezen. heb beide piercings nu precies zoals ik wilde en ee hoeft voorlopig ook niet gewisseld te worden dus ik ben heel tevreden! (ik heb de eerstehelix genomen met het idee om te wisselen voor een ringetje, maar die kreeg ik niet open dus daar heb ik vrij lang mee rondgelopen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 01:14

Shenavallie schreef:

Gewoon doen! Ik heb 7 maanden over mijn smiley nagedacht maar ben er meeega blij mee!

Heeft iemand ervaring met een dunnere piercing dan gezet is?
Ik heb een 1 mm en een 1,2 mm besteld en dan diameter 6 en 8. Ik twijfel welke ik in zou doen. Het beste denk ik de 1.2 gewoon?

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 09:17

Iemand die een tragus heeft laten zetten? Ik ga die vrijdag laten zetten maar hoor verschillende verhalen. De een zegt dat de helix veel meer pijn doet en de ander zegt weer dat de tragus veel meer pijn doet.

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 09:19

bobje26 schreef:
Shenavallie schreef:

Gewoon doen! Ik heb 7 maanden over mijn smiley nagedacht maar ben er meeega blij mee!

Ik heb een 1 mm en een 1,2 mm besteld en dan diameter 6 en 8. Ik twijfel welke ik in zou doen. Het beste denk ik de 1.2 gewoon?

Ik zou het bij 1.2 houden, als je naar een dunnere piercing gaat en vervolgens wel weer normale piercing erin wil doen is het niet zo prettig uit mijn ervaring

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 09:36

bobje26 schreef:
Shenavallie schreef:

Ik heb in mijn tragus een kleinere, hij is gezet met 1 mm en heb toen via internet een paar leuke besteld die er alleen in 0,8 mm waren.. Opzich gaat het prima, het is niet dat ze er makkelijk uitvallen (heb geen achterkantje eraan), maar ik zou niet zomaar weer terug durven te gaan naar groter. Al hoeft dat voor mij ook niet omdat er genoeg te vinden zijn in 0,8 mm.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 09:53

Ik ben slecht met al die namen, dus ik noem het maar allemaal neus piercings :+ vindt het wel mooi maar het is ook wel erg in de mode nu.
Voor mij zou het niks zijn met al dat kraakbeen, vind het een eng idee :P

Navelpiercing vind ik wel heel mooi maar of ik dat ooit nog durf na m'n tong vraag ik me af :')

M'n tong is nog hetzelfde, pijn en dik. Wel iets minder pijn maar slik nog steeds Ibuprofen.
Van het weekend vloog het onderste bolletje er af, schrok me kapot en door al dat spuug kreeg ik m er niet op. Helemaal over de zeik, ben nog niet aan dat ding gewend, het is nog niet geheeld en kreeg er lamme benen van zo'n eng idee vind ik het dat het door m'n tong zit :o
Kreeg gelijk een paniekaanval. Niet zo fijn.
Gelukkig was m'n zusje nog wakker en die kwam langs en heeft geholpen om m er weer op te krijgen. Heel lief, hoop dat ik het volgende keer wel zelf kan en zonder paniek.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 10:14

Septums zijn inderdaad in de mode, wat er dan wel weer voor zorgt dat het meer 'geaccepteerd' is, al vinden veel het nog steeds een stierenring haha. Wil het al jaren (net als m'n medusa), maar was altijd te bang. Durf hem na mijn laatste ervaring nu wel te laten prikken, dus hoop die er snel bij te hebben :D

_lisaah schreef:
Iemand die een tragus heeft laten zetten? Ik ga die vrijdag laten zetten maar hoor verschillende verhalen. De een zegt dat de helix veel meer pijn doet en de ander zegt weer dat de tragus veel meer pijn doet.

Gewoon even het topic doorzoeken... als ik alleen op 'tragus' zoek krijg ik al 7 pagina's aan hits.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 12:58

BarbaLala schreef:
Ik ben slecht met al die namen, dus ik noem het maar allemaal neus piercings :+ vindt het wel mooi maar het is ook wel erg in de mode nu.
Voor mij zou het niks zijn met al dat kraakbeen, vind het een eng idee :P

Navelpiercing vind ik wel heel mooi maar of ik dat ooit nog durf na m'n tong vraag ik me af :')

M'n tong is nog hetzelfde, pijn en dik. Wel iets minder pijn maar slik nog steeds Ibuprofen.
Van het weekend vloog het onderste bolletje er af, schrok me kapot en door al dat spuug kreeg ik m er niet op. Helemaal over de zeik, ben nog niet aan dat ding gewend, het is nog niet geheeld en kreeg er lamme benen van zo'n eng idee vind ik het dat het door m'n tong zit :o
Kreeg gelijk een paniekaanval. Niet zo fijn.
Gelukkig was m'n zusje nog wakker en die kwam langs en heeft geholpen om m er weer op te krijgen. Heel lief, hoop dat ik het volgende keer wel zelf kan en zonder paniek.

Een navelpiercing wordt gelukkig niet zo dik en heb je niet nodig in vergelijking met je tong..
Ik heb alles netjes bijgehouden continu en nu is alles mooi genezen het zetten deed niet zo heel veel pijn. Eerste paar dagen deed het wel pijn als er iets tegen aan kwam en daarna was het alleen nog gevoelig maar na een maandje nergens meer last van gehad..

Dus als je hem echt graag wilt zeg ik doen!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 15:46

ik heb te vroeg gejuichd helaas.. mijn lage helix heb ik geen last van. de helix die ik heb laten wisselen en nu een ringetje on heb doet zeer.. hij irriteerd en steekt. nu ik er af blijf is er niks aan de hand, maar het steekt soms vanuit het niets. hoop dat het snel over gaat, anders ga ik hem toch weer wisselen voor een knopje.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 15:54

Ik zou dit voorlopig gewoon even lekker laten zitten en voorlopig niet wisselen. Ander irriteer je de piercing wéér. Gewoon eventjes gaan zeezouten en verder met rust laten.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 16:05

ja, heb je ook gelijk in.. ik was beide piercings 1 keer per dag met unicura zeep die ik heb meegekreven van de piercingshop.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 16:17

Oh trouwens ik ben wel benieuwd waar jullie je piercing kopen? En hoe weet je welke je moet hebben qua dikte en lengte?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 16:21

Ik heb het mijn piercer gevraagd, en daarna voor de zekerheid nog even gemaild. Heb mijn laatste aanschaf gedaan bij http://www.bodyartforms.com, maar http://www.alloverpiercings.nl en http://www.crazy-factory.nl zijn over het algemeen wat goedkoper.

Overigens laat ik mijn piercing wel over een week of 4 gewoon in de shop wisselen, dus dan weet ik ook de eindmaat van de lengte van het labretje die er in moet. De diameter blijft gewoon hetzelfde, dus vandaar dat ik wel een 'end' kon bestellen.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 16:53

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:09

_lisaah schreef:

Mijn tragus was heel makkelijk. Het kraak-geluid was vervelender dan het zetten zelf. Om precies te zijn heb ik er weinig tot niets van gevoeld en er ook geen last van gehad na het zetten. Tot de dag van vandaag geen last van ontstekingen o.i.d. gehad. M'n helixen en IC waren pijnlijker.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:09

bobje26 schreef:
Shenavallie schreef:

Ik zit al op 70% ja... :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:10

Ik vond mn tragus niet pijnlijker dan helix. Wel merk je dat er meer kracht op gezet wordt omdat t een dikker stukje kraakbeen is. Qua genezing vond ik een tragus een heeeel stuk makkelijker.

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:55

dat is heel fijn om te weten :D

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 19:55

Wie heeft er hier een industrial piericing?
Die lijkt me erg gaaf, wil m dan links. Stiekem durf ik m alleen niet te zetten vanwege de pijn. Hopelijk doet ie minder pijn dan mijn septum, toen ging ik door de grond hahaha.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 20:50

sterreke98 schreef:
Wie heeft er hier een industrial piericing?
Die lijkt me erg gaaf, wil m dan links. Stiekem durf ik m alleen niet te zetten vanwege de pijn. Hopelijk doet ie minder pijn dan mijn septum, toen ging ik door de grond hahaha.

Heb hem gehad. Erg gave piercing hoor! Het zetten is redelijk pittig.
Helaas omdat ik iets te impulsief mee ging met een vriendin (en dus bij een slechte shop uit kwam Body Care Leeuwarden raad ik nu dus ook per definitie af!!!! ) heb ik hem eruit laten halen. Staafje was veul te kort, waardoor hij in mijn oor groeide. Ook kreeg ik niet de juiste nazorg mee werd mij achteraf verteld.

Dit was hem!

https://www.instagram.com/p/_C7aWOunMj/ ... tbijdeleij

Dit is nu bijna een maand geleden. Ik laat straks een lage helix en een OC zetten. Maar eerst moet mijn oortje maar even helen :D

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 20:56

Wauw hij was wel gaaf! Al kan je wel zien dat het staafje wat kort is idd. Nouja, we zien wel, eerst loon krijgen :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 21:17

Gefeliciteerd met je verjaardag lifeofmarit!

Echt zonde dat hij niet goed was.
Kon je er ook geen ander staafje in laten doen?

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 21:23

Lieszje schreef:
Gefeliciteerd met je verjaardag lifeofmarit!

Echt zonde dat hij niet goed was.
Kon je er ook geen ander staafje in laten doen?

Dankjewel! :D
Ik had al een 32mm en ben toen naar de piercer bij ons in het dorp gegaan.
Die had ze helaas niet groter, dus heb hem er uitgehaald en mocht hem later weer bij hem zetten :j
Maar dan goed ^^ O:)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 21:31

Zonde,je had er ook gewoon twee korte in kunnen laten zetten, en later na het slinken 1 lange.