Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Zit toch nog steeds met het verhaaltje tongue web in mijn hoofd...
bobje26 schreef:Shenavallie schreef:Zit toch nog steeds met het verhaaltje tongue web in mijn hoofd...
Gewoon doen! Ik heb 7 maanden over mijn smiley nagedacht maar ben er meeega blij mee!
Heeft iemand ervaring met een dunnere piercing dan gezet is?
Ik heb een 1 mm en een 1,2 mm besteld en dan diameter 6 en 8. Ik twijfel welke ik in zou doen. Het beste denk ik de 1.2 gewoon?
bobje26 schreef:Shenavallie schreef:Zit toch nog steeds met het verhaaltje tongue web in mijn hoofd...
Gewoon doen! Ik heb 7 maanden over mijn smiley nagedacht maar ben er meeega blij mee!
Ik heb een 1 mm en een 1,2 mm besteld en dan diameter 6 en 8. Ik twijfel welke ik in zou doen. Het beste denk ik de 1.2 gewoon?
_lisaah schreef:Iemand die een tragus heeft laten zetten? Ik ga die vrijdag laten zetten maar hoor verschillende verhalen. De een zegt dat de helix veel meer pijn doet en de ander zegt weer dat de tragus veel meer pijn doet.
BarbaLala schreef:Ik ben slecht met al die namen, dus ik noem het maar allemaal neus piercingsvindt het wel mooi maar het is ook wel erg in de mode nu.
Voor mij zou het niks zijn met al dat kraakbeen, vind het een eng idee![]()
Navelpiercing vind ik wel heel mooi maar of ik dat ooit nog durf na m'n tong vraag ik me af![]()
M'n tong is nog hetzelfde, pijn en dik. Wel iets minder pijn maar slik nog steeds Ibuprofen.
Van het weekend vloog het onderste bolletje er af, schrok me kapot en door al dat spuug kreeg ik m er niet op. Helemaal over de zeik, ben nog niet aan dat ding gewend, het is nog niet geheeld en kreeg er lamme benen van zo'n eng idee vind ik het dat het door m'n tong zit![]()
Kreeg gelijk een paniekaanval. Niet zo fijn.
Gelukkig was m'n zusje nog wakker en die kwam langs en heeft geholpen om m er weer op te krijgen. Heel lief, hoop dat ik het volgende keer wel zelf kan en zonder paniek.
_lisaah schreef:Iemand die een tragus heeft laten zetten? Ik ga die vrijdag laten zetten maar hoor verschillende verhalen. De een zegt dat de helix veel meer pijn doet en de ander zegt weer dat de tragus veel meer pijn doet.
sterreke98 schreef:Wie heeft er hier een industrial piericing?
Die lijkt me erg gaaf, wil m dan links. Stiekem durf ik m alleen niet te zetten vanwege de pijn. Hopelijk doet ie minder pijn dan mijn septum, toen ging ik door de grond hahaha.
Lieszje schreef:Gefeliciteerd met je verjaardag lifeofmarit!
Echt zonde dat hij niet goed was.
Kon je er ook geen ander staafje in laten doen?