Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JenW schreef:mag ik mij ook even melden ?![]()
ik heb 4 jaar geleden mijn navelpiercing gezet, heeft wel veel moeite gekost, is veel gaan ontsteken (echt hele schijven er onder) maar nu gaat het eigenlijk heel goed!
en vanavond ga ik een tongpiercing laten zetten!
iemand ervaringen erin en wat ik wel en niet moet doen?
anoukwendy schreef:Ohh wel vertellen of het zeer deed he, en een foto
Ik wil het mss ook maar ben bang dat het niet staat ofzo en ben bang dat je tanden beschadigen
_CP schreef:Ik kom even binnenvallen in dit topic! Een maand of 10 geleden heb ik een helix piercing laten zetten en dat ding blijft maar irriteren. Soms gaat het een tijdje goed, maar slapen op die kant is echt niet fijn.. Ik doe er inmiddels niks meer aan, maar heb de piercing maanden schoongemaakt met unicura zeep en zo'n oplossing. Toch blijven er korstjes ontstaan rond de piercing. Wat zijn jullie ervaringen met de genezing van een helix? Moet ik misschien een ander sieraad proberen? Ik lees hier namelijk iets over bioplast staafjes.
_CP schreef:_CP schreef:Ik kom even binnenvallen in dit topic! Een maand of 10 geleden heb ik een helix piercing laten zetten en dat ding blijft maar irriteren. Soms gaat het een tijdje goed, maar slapen op die kant is echt niet fijn.. Ik doe er inmiddels niks meer aan, maar heb de piercing maanden schoongemaakt met unicura zeep en zo'n oplossing. Toch blijven er korstjes ontstaan rond de piercing. Wat zijn jullie ervaringen met de genezing van een helix? Moet ik misschien een ander sieraad proberen? Ik lees hier namelijk iets over bioplast staafjes.
Ik kopieer mijn eigen post nog maar even, inmiddels zit er namelijk een vreemd bultje rond mijn piercing. Hoop gewoon vocht. Dat ding wil maar niet genezenHeb de afgelopen twee weken weer met unicura zeep schoongemaakt maar het helpt allemaal niks.
Jolienn schreef:Ik zal het maar afkloppen, haha. Ik heb mijn helix nu 3 weken en had het naar aanleiding van jullie verhalen veel erger verwacht! Wat niet is kan nog komen natuurlijk maar tot nu toe is hij heel braaf. Hij jeukt wel heel erg, maar dat zal de genezing wel zijn. Met slapen is hij al een stuk minder gevoelig geworden kwam ik vannacht achter. Ik maak m 1x per dag schoon onder de douche zonder zeep oid verder doe ik er niets mee!
_CP schreef:Dan ga ik maar eens een staafje proberen, als dat niet helpt weet ik het ook niet meer.
Ik heb alleen een ringetje wat geklemd is, dus geen idee hoe ik die eruit moet halen. Iemand?
_Ekenna schreef:_CP schreef:Dan ga ik maar eens een staafje proberen, als dat niet helpt weet ik het ook niet meer.
Ik heb alleen een ringetje wat geklemd is, dus geen idee hoe ik die eruit moet halen. Iemand?
Geklemd met een balletje er tussen bedoel je?
Proberen dat balletje er tussen uit te halen. Eventueel hulp van iemand die het ringetje iets open probeert te trekken.
JenW schreef:Goeie tips inderdaad! Het blijkt ook dat elke keer dat je gegeten hebt of gerookt hebt dat je moet spoelen of je tanden moet poetsen klopt dit?