Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Ik snap niet dat mensen dat kunnen. Ik ben na 1 cm2 daar al zo vreselijk chagrijnig van. Krijg vaak die haartjes niet goed te pakken en het schiet niet op, krijg ook last van mn rug. Laat staan dat ik gewoon alles daar zou plukken. Echt respect.
_CS_ schreef:Nou, ik epileer nu sinds kort ook verder down under ( eerder alleen de bikinlijn, daar groeit al amper wat terug), alleen het stukje echt net boven je lippen zeg maar, dat is me toch echt te pijnlijk, dus dat scheer ik dan.
Maar dat loop ik na 3 dagen met een snorretje down under![]()
Het geëpileerde blijft minstens anderhalf week weg, en het stukje wat ik scheer maar 1 dag ofzo.
Cinderella schreef:Ik heb wel twijfels bij zo'n IPL apparaat.. ik geloof dat de sterkte zoveel minder is dan bij een salon, dat het daardoor ook niet goed werkt.. Ik heb er veel over gelezen. Wisselende reacties.. voor een gokje vind ik 200 euro best veel. Wil je het laten weten als je er wat meer over gelezen hebt en wat de uitkomst daarvan was?
vaxie schreef:ladyson, je bent er heeel lang mee bezig. Je moet namelijk haar voor haar werken. Dat moet je er voor over hebben. Op een klein stuk, zoals je bikinilijn, misschien best goed te doen. Je benen wordt wel een monnikenwerk bijvoorbeeld