Cinderella schreef:Ik heb wel twijfels bij zo'n IPL apparaat.. ik geloof dat de sterkte zoveel minder is dan bij een salon, dat het daardoor ook niet goed werkt.. Ik heb er veel over gelezen. Wisselende reacties.. voor een gokje vind ik 200 euro best veel. Wil je het laten weten als je er wat meer over gelezen hebt en wat de uitkomst daarvan was?
vaxie schreef:ladyson, je bent er heeel lang mee bezig. Je moet namelijk haar voor haar werken. Dat moet je er voor over hebben. Op een klein stuk, zoals je bikinilijn, misschien best goed te doen. Je benen wordt wel een monnikenwerk bijvoorbeeld

Ik wil jullie zeker op de hoogte houden, kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen dus heb er net één besteld (goed prijsje kunnen vinden)
Het apparaat heeft een flitsoppervlak van 4cm dus ik hoef het niet per haar te doen gelukkig Vaxie
Ik heb vooral gelezen dat je elke 2 maanden even 10 minuten moet flitsen om geheel haarvrij te blijven, dat heb ik er wel voor over. Nu ga ik ontdekken hoe het in de praktijk is..
@ Ellabellaah Mijn oksels heb ik nog nooit geepileerd dus geen idee wat daarmee te doen.. Ik durf de pijn niet aan! Ik vind jou wel heldhaftig hoor, in 1x zoveel epileren!!