Het idee is volgens mij juist om de verschillende spiergroepen af te wisselen, waardoor bepaalde spieren rust krijgen, maar je metabolisme niet En door spieren met verschillende oefeningen te pakken is het ook effectiever, maar voelt het minder zwaar (al moet ik zeggen dat ik door killer buns & thighs level 1 2 dagen onwijze spierpijn in m'n benen heb gehad)
niet gedaan, maar wel spijt van.. je kunt ze natuurlijk ook lekker voor jezelf houden
Bhriseis
Geplaatst: 24-07-13 22:10
Jep! Ik sta al maanden stil qua centimeters en gewicht, maar de foto's veranderen nog steeds Ik heb er zelfs spijt van dat ik geen arm-foto's heb genomen... het is écht de moeite waard om je voor- en achterkant even te fotograferen!
Gaaf he.. je gaat gewoon spieren zien die je nooit hebt gezien
Steenbok12
Geplaatst: 24-07-13 22:13
Vooruit, ik zal dat morgen vroeg eens doen dan. Sowieso zat ik laats bikini foto's te kijken van een paar jaar geleden. Schrok zelfs een beetje en blij dat ik nu al zo lekker op weg ben.
Goedemorgen dames, mag ik mij ook melden hier, Na 1 jaar prednison gebruik en n knie operatie ben ik vandaag begonnen Met deel 1. Zo zeg dat valt zwaar tegen kon alle oefeningen even lang meedoen maar heb het toch n half uur gedaan Wat leuk om te doen
x__laura
Geplaatst: 25-07-13 09:38
Man, wat heb ik gezweet gisteren! In de namiddag is het toch weer een stuk warmer geworden en ik krijg mijn woonkamer moeilijk afgekoeld. Maar ik was zo tevreden toen ik klaar was met shredden, geloof dat ik een beetje verslaafd aan het worden ben
Ik heb ook weinig foto's gemaakt, na het beëindigen van level 1 heb ik foto's genomen en ik ga dat ook dit weekend doen wanneer ik klaar ben met level 3. Ik heb er wel spijt van dat ik dit niet vaker gedaan heb, al zie ik het verschil ook wel goed in de spiegel ondertussen. De workouts van Jillian zitten echt wel goed in elkaar denk ik, het voelt niet superzwaar, volgens mij doordat er zo veel variatie in de oefeningen zit én doordat de meeste oefeningen niet focussen op één spiergroep maar meteen meerdere spieren tegelijkertijd aanpakken.
Ik ga me hier ook weer aansluiten. Ik hoop dat het tempo wat lager ligt dan toen, want dat was niet bij te houden.
Ik heb begin dit jaar 30DS gedaan en daarna aan Ripped begonnen, maar halverwege week 2 afgehaakt. Om het in te plannen naast mijn werk bleek moeilijker dan ik had verwacht. Dan was dat thuiszitten toch ideaal. Maar nu kwam mijn man er tijdens de vakantie mee aanzetten dat hij meer aan zijn buikspieren wilde gaan werken dus we gaan binnenkort aan 6w6p beginnen. Hij moppert alleen nog dat het veel te wam is dus ik denk dat ik maar gewoon alleen ga beginnen. Als ik op hem moet wachten blijft hij met excuus na excuus komen.
Steenbok12
Geplaatst: 25-07-13 10:28
Welkom Zirano
Laura snap dat het heet is, ik kan het morgen ook niet in de ochtend doen en zal het begin van de avond moeten gaan doen. Dus hoop dat ik me er toe kan zetten! Inmiddels dag 5 erop zitten. Viel me iets zwaarder vanwege abs en spinningles gister maar dacht beter rustig aan om in het ritme te blijven dan het te skippen
Ook foto's gemaakt. Had toevallig nog een bikini foto van vorig jaar en zie daar ook wel al wat verschil als ik zo vergelijk.
Dorus was het hier zo druk eerst? Haha je man die het uitstelt? Je zou denken dat hij wel wat meer gedreven zou zijn voor mooie buikspieren.
Bhriseis
Geplaatst: 25-07-13 10:29
Dorus
xlaura: ik train ofwel erg vroeg ofwel erg laat, ik trek het anders echt niet met dit weer. Knap dat je zo doorgezet hebt!
Hij is heel zuinig op z'n sixpack. Zo zuinig dat hij nog in de verpakking zit
@Chantal: gemiddeld zo'n 10 pagina's per dag schat ik, best wel heel erg druk dus
hahaha sixpack in de verpakking! Met beschermlaag zeker Bij mijn vent wel
Tis hier gelukkig wel wat rustiger dan voorheen, toen was het haast niet bij te lezen. Ik reageer nu zelf ook niet veel meer, maar lees nog wel gewoon bij met af en toe een reactie.
Goedemorgen vandaag dag 2 gedaan. Ging al makkelijker dan gisteren. Dit samen met mijn dieet moet ervoor gaan zorgen dat ik nu nog 12 kilo afval. Ben er nu 6 kwijt dus nog efkes te gaan
Armario
Geplaatst: 26-07-13 13:11
Zo ik heb vandaag dag 2 van Ripped in 30 gedaan, sinds gisteren dus weer begonnen met sporten met Jillian. Heb 2 weken niets gedaan door op vakantie te zijn en ik merk dat ik er weer in moet komen. Vind level 1 nu best gemakkelijk, alleen dat laatste setje met chair pose met reverse shoulder flies en side lunges met shoulder raises gaan me weer moeilijk af. Mijn doel is om nog een 2tal kilootjes kwijt te raken tegen begin september, ben benieuwd of me dat gaat lukken (gewoon door gezond eten en regelmatig te sporten).
Toen ik op vakantie was, voelde ik me ook met de dag dikker worden (wat natuurlijk onzin was), ik kon niet wachten om weer met Jillian te beginnen. Ik voelde me echt wel ongezond (heb ook zeer ongezond gegeten maar ik zat op een festival dus er was niet veel andere keus). Gelukkig viel de schade wel mee volgens de weegschaal, dus nu ga ik weer vrolijk verder met sporten en gezond zijn!
Dorus
Geplaatst: 26-07-13 13:19
Ik heb dat gevoel de laatste maanden ook gehad. Toen ik bezig was met 30DS voelde ik me zo goed en langzaam maar zeker is dat effect weer teniet gedaan. Ik wil echt zo graag weer beginnen en weer wat strakker in mijn lijf gaan zitten!
Weet iemand trouwens zo te zeggen of je bij 6w6p ook gewichten nodig hebt? Ik wilde die anders straks vanuit het werk bij gaan halen, maar ik vergeet iedere keer te kijken en kan dat hier op het werk ook niet kijken. Ik heb nu tot en met 1,5 of 2 kg kg en ik denk dat dat voor manlief een beetje peanuts gaat zijn dus ik wil mijn serie compleet maken.
Dorus, ik heb even gekeken voor je in het filmpje en in level 1 gebruiken ze idd 1 gewichtje .
Fitzroy
Geplaatst: 26-07-13 13:26
Voor de advanced versie wordt idd een gewicht gebruikt, eentje maar. Ik doe idd alles met gewicht. 6w6p is nog behoorlijk pittig, dat had ik eigenlijk niet verwacht,
Hmm, dus misschien toch beter eerst 30DS doen dan? Maar ook dan is 1,5 kg een beetje schraal voor hubbie
Zelf wissel ik af tussen 0,5kg 1kg en 1,5kg afhankelijk van de oefening en mijn vorderingen. Sommige oefeningen krijg ik amper gedaan met 0,5kg en andere vlieg ik doorheen met 1,5kg. Dus ik wissel gewoon om mezelf niet onnodig te kwellen en toch een zo optimaal mogelijke workout te krijgen.
Halloo in het vorige deel heb ik me ook een keer gemeld, maar toen kon ik het toch niet zo goed combineren. Nu ben ik toch echt zeer sterk in mijn besluit dat er wat moet gebeuren (15 tot 20 kg eraf). Ik ben met mijn eten al behoorlijk op de goede weg maar met alleen goed eten red ik het niet. Dus ik wil nu echt 30DS erbij gaan doen.
Waar halen jullie de gewichtjes?
Steenbok12
Geplaatst: 27-07-13 17:55
Ik wacht eigenlijk op een mooie aanbieding voor gewichtjes en een matje. Vond ze vrij duur dus ben ook wel benieuwd waar jullie ze halen. Ik gebruikte vandaag mn halve fles wijn van gister en 2 kaarsen in mn andere hand Vandaag dag 6 gedaan van 30 days Shred. Ik merk al dat het moeilijk word elke dag Jillian te doen. Gister rustdagje. Vandaag gelukt en morgen ook prima, maar maandag word alweer lastig. (vroeg beginnen met werken en meteen daarna verder door).
Ja, gewichtjes zijn nog vrij duur. Ik heb ooit in de opruimaanbieding gewichtjes bij de gamma gehaald. Maar die gaan maar tot 1.5 kilo. Wil nu graag dumbells die je kunt verstellen zodat er meer gewicht aan kan en ook mijn vriend ze dus kan gebruiken.
Ik ga maandag beginnen, na kraambezoek bij collega's. Ben heel benieuwd.