pipo schreef:Tm gaaf joh een nieuwe baan!!
dniez.. ik ben ook zo'n ouder.. of wij moet ik zeggen. Vanmorgen hadden we de afspraak dat ze tot half 9 op hun kamer zouden blijven "uitslapen" omdat ze gister een helloweenfeestje hadden. Maar tegen 6en is de oudste wakker en gaat 20 X naar de plee om te zien wie er wakker is, daar wordt de jongste wakker van en zo beginnen we de dag want er worden hele conversaties gevoerd door de muur heen. Dan gaan we ontbijten en daarna de kamers doen. Op de kalender staat wie er zijn bed moet verschonen. kamer doen betekend opruimen, bed doen als t je beurt is en soppen met een nat doekje , dan stofzuigen en een dweiltje erdoor. Vast ritme vaste gewoonte en toch duurt t tot de middag voordat het s een keer gedaan is.. zooo moedeloos wordt je er van. alles moet je voorkauwe, en blijven herhalen en dan nog lachen ze je soms zo in je gezicht uit. Met een houding van zeg er maar wat van.... Maar andere momenten kan ik wel volop genieten hoor! Vandaag was gewoon even een offday.
Je bent echt maar een mens, je hebt ook je grens. T is ook echt moeilijk. Ik weet dat
jij hebt er wel dag in dag uit mee te maken en soms zit je gewoon aan je taks (zelfs zit je ook niet altijd even goed in je vel immers en kun je ook minder hebben). Dan kun je nog zoveel van je kinderen houden, maar dat maakt het niet altijd makkelijk... Voor hun niet, voor jullie niet.