Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Priscilla

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:53

Amaryliss , jammer maar niks aan te doen. Zie het maar als een metabolisme boost :P
Een keer wat lekkers kan best.
Succes!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:01

Day 19: Done :D Ik ga nog steeds dood tijdens de V-raises, dat komt niet meer goed denk ik :+

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:09

Is het heel raar als ik zeg dat ik juist de Vraises wel mee vond vallen. Ik vond ook de buikspieren minder zwaar ofzo. Maar verder wel zwaarder haha.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:10

Loesss schreef:
Is het heel raar als ik zeg dat ik juist de Vraises wel mee vond vallen. Ik vond ook de buikspieren minder zwaar ofzo. Maar verder wel zwaarder haha.

Met hoeveel gewicht doe je ze dan? M'n schouders zijn wel zwak, maar ik ben toch wel even benieuwd :P

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:11

2 kilo doe ik alles mee, want zijn de enige die ik heb.

Maar ik ben eerlijk gezegd vrij sterk in mijn armen. Mijn benen hebben het vaak moeilijker dan mijn armen.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:12

Alleen die ene buikspier oefening waarbij je ook gewichten gebruikt vind ik zwaar, de rest voel ik wel maar vind ik wel leuk om te doen. De V-raises vind ik dan weer vreselijk; ik heb het gevoel dat op het einde mijn schouders er uit worden gerukt

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:12

Ik doe ze met drie, maar met 1,5 vind ik ze net zo moeilijk, dus dan maar met 3 :+
Mijn benen zijn juist loeisterk, ik voel de squats en lunges totaal niet, hoe diep ik ook ga.

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:15

Ik heb dag 17 er op zitten! level 2 begint te wennen! (alleen moet ik al weer bijna naar level 3 -O- )
Ga nu eerst even 10 pagina's terug lezen :wave:

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:34

Is het iemand al gelukt om die youtube downloader te vinden? Ik stond net helemaal klaar in mijn, speciaal voor dit doel, leeg gemaakte studeerkamer, blijk ik daar geen internetverbinding te hebben. Althans, het signaal is te zwak voor mijn Asus om het op te pikken. Nu moet ik dus weer wachten tot mijn man naar bed is zodat ik in de woonkamer kan hupsen. Ben er frustie van!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:39

Pff, jullie gaan snel! :+ Heb even geen tijd om 30+ pagina's bij te lezen :P

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:42

Mrijn schreef:
Ja, dat was ik. Hoeveel was je kwijt incl verzenden? Ik ben heel benieuwd hoe hij bevalt.

Weet niet meer precies, tussen de €20 en €25 geloof ik, verzendkosten waren maar iets van €2. Maar ik heb nu dus 3 programma's.
Hier kan je alle dvd's vinden: http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_ ... Caps%2C324

Heb trouwens even globaal bijgelezen want het gaat me iets te hard. :=
Denk niet dat ik vandaag ga shredden, ben brak. -O- Probeer het volgende week wel een keer in te halen door 's ochtend en 's avonds te shredden.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:49

Als je bij Amazon zelf besteld en dus niet via een particuliere verkoper zijn de verzendkosten gratis.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:50

zo toch na me body pump thuis lesje wou ik het toch even gaan proberen :)

heb het hele half uur volbracht wel somigen dingen op zijn anita's zeker de push up's doet zo pijn aan me polsen gewoon bah

hebben jullie ook wel eens en vast lopend filmpje op youtube echt zo vervelend sta je gelijk stil bleee
vond de laaste buik spier oefeningen het zwaarste links rechts en met je benen

maar ondanks me knie ging het redelijk maar denk niet dat ik het nog elke dag ga reden

als ik het echt leuk vind ga ik denk ook wel de dvd's bestellen is veel makkelijker

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:56

Belsje schreef:
Net even het filmpje gekeken ... Ik zou dit ook wel willen doen, MAAR ik mag een aantal van de oefeningen die ik zag niet doen, vnl uit de cardio sectie.

Iemand een alternatief voor jumping jacks en het buttkicken, daar kan mijn lijfje immers echt niet tegen. Voor de sit ups en de push ups kan ik alternatieven gebruiken die ik van de fysio leerde. Maar voor cardio oefeningen zie ik zonde rmateriaal geen alternatief jammergenoeg :(

Mag je wel touwtjespringen?

Misschien kun je elke keer de punches doen?

Pffff ik heb vandaag lekker op het ijs gestaan en flink wat rondjes geschaatst, maar moet nog wel even shredden eigenlijk. Weinig zin meer :O

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:59

monique1983 schreef:
hebben jullie ook wel eens en vast lopend filmpje op youtube echt zo vervelend sta je gelijk stil bleee

Gebeurt niet vaak, maar als hij even stopt, dan ga ik gewoon door met de oefening en hoop maar dat het niet te lang duurt :+ .

Vandaag dag 10 gedaan, dus morgen gaat het 'echte werk' beginnen: level 2. De push ups en de front raise zijn nog steeds het lastigst, en heb nu opeens flinke spierpijn in m'n kuiten, waarschijnlijk omdat ik wat fanatieker en hoger spring bij het touwtjespringen sinds gisteren.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:00

Vast lopen heb ik geen last van, gebeld worden tijdens je workout wel _O-
Mn moeder belde me om te vragen waar ik was (Ik zat gewoon boven en zij beneden :roll: )

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:01

Ik ga vandaag ook niet mee shredden, heb erg laat van mn rechter enkel en wil echt naar bed. Morgen weer een doorstart :)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:01

oke ja was net aan het begin van en oefening echt vervelend aangezien ik ze nog niet ken ;)

oh ja mijn whatsapp piepte steeds hahahahhaha

lig nu wel gestrekt op de vloer maar meer door de toch best wel wat last van de knie :( bleee rot blesure

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:02

Ik vind de v-raises ook zwaar, maar nog erger vind ik het stukje cardio dat je moet springen en twisten zeg maar en daarna die schaatsmoves. Dan ga ik echt kapot!

Ik heb vanavond risotto gegeten, niet zo gezond, maar wel erg lekker! Ga even kijken of ik vanavond nog een stroopwafel kan eten, daar heb ik zo'n zin in! Even calorieen tellen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:04

Ik kom mij ook toch maar even melden. :Y)
Lees al een poosje mee en heb vandaag dag 4 afgerond. Ik volg 3 dagen volgens shred, 1 dag pillates/yoga voor de afwisseling, dan weer 2 dagen shredden en 1 rust dag.

Doel is vooral om wat strakker te worden en meer vorm te krijgen. Echt vetjes heb ik niet, maar ben liever wat gevormder dan een dun latje. :') Bovendien wordt ik over anderhalf maand geopereerd, heb dezelfde operatie eerder gehad en herstel viel me vies tegen. Ik hoop dat ik beter herstel als ik er fitter 'in ga'. Verwacht dat ik na mijn operatie en herstel eerst een poosje rustig wat yoga en pilates doe en dan over een paar maanden gewoon weer 30 dagen ga shredden.

Vind het goed vol houden tot nu toe, maar nog wat lastig. Buikspier oefeningen zijn een eitje voor mij, merk er niks van en cardio is goed vol te houden. Maar de krachtoefeningen en dan vooral die waarbij je je schouder aan het werk zet zijn geen doen. Ik heb gewichten van 2 kilo en dat gaat echt niet. Ga kapot. -O- Heb de eerste dagen als alternatief twee halve liter flesjes met water gebruikt, maar dat voelt weer te makkelijk.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:06

Ik vind die twists echt een killer bij level 2! Die hou ik echt maar net vol tot het einde..
De plank jacks kan ik nu wel, ik dacht ik probeer 'm gewoon even en het lukte ook nog :D Wel met bloed zweet en tranen haha.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:22

Nou m'n laatste level 1 gaat niet zoals ik wil.
Een steek in m'n buik met cardio. Ben bij de eerste jumprope gestopt.
Hel wat een pijn.
Ik neem even een break.
Misschien dat ik toch aan level 2 begin, heb vannacht immers al nr 10 gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:43

Zo en hier zit dag 12 erop _O-

Had eigenlijk helemaal geen zin maar toen ik eenmaal bezig was, ging het wel lekker.

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:55

Olina schreef:
Zo en hier zit dag 12 erop _O-

Had eigenlijk helemaal geen zin maar toen ik eenmaal bezig was, ging het wel lekker.

Goedzo.
Ik doe morgen en maandag nog een keer level 1 en dan ga ik level 2 doen (proberen)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:55

vaak als je eenmaal bezig ben gaat het wel

oehhh slecht foei foei chippie hier op de bank