30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:32

Goede resultaten!
Ik heb net dag vier er op zitten.
Ik heb niet gemeten toen ik begon, maar dat ga ik toch maar eens doen.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:32

phormicola schreef:
Talisa schreef:
Ik begrijp niet zo goed hoe je bij je nek kunt afvallen? :P

De nek groeit meestal als er spiermassa bijkomt. Maar aangezien ze maar 2 ons is afgevallen én veel cm's heeft verloren, zal het voornamelijk vochtverlies in de nek zijn en zal ze evengoed nog spier hebben aangemaakt.

Ik denk niet dat ik vocht in mijn nek heb :=

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:38

Julia schreef:
Destino schreef:
Ik ben niet zo groot, 1.70 maar :)

Niet rot bedoeld, maar 56 kilo bij 1.70 is best wel weinig? Of ben ik nou gek? :=

Klopt, maar ik kan er niets aan doen, ik word niet zwaarder :+ ik kan alles eten wat ik wil en kom daar misschien max 2 kg van aan ofzo :o . Maar ik hoop dat ik met het aanmaken van spieren ietsje zwaarder word :)
Ik ben overigens totaal niet mager ofzo hoor, heb gewoon kledingmaat 36 en ivm ronde heupen soms zelfs 38 bij rokjes/broeken :)

Fiffill schreef:
Julia schreef:

Niet rot bedoeld, maar 56 kilo bij 1.70 is best wel weinig? Of ben ik nou gek? :=

Dat ligt toch ook geheel aan je bouw?

:j

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:39

Fiffill schreef:
Julia schreef:
Destino schreef:

Geheel weet ik niet. Maar goed, dat lijkt me een ongepaste en te persoonlijke discussie voor hier.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:40

phormicola schreef:
Talisa schreef:
Ik begrijp niet zo goed hoe je bij je nek kunt afvallen? :P

De nek groeit meestal als er spiermassa bijkomt. Maar aangezien ze maar 2 ons is afgevallen én veel cm's heeft verloren, zal het voornamelijk vochtverlies in de nek zijn en zal ze evengoed nog spier hebben aangemaakt.

Heldere uitleg, snapte het zelf ook al niet! Thanks! :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:40

Julia schreef:
Fiffill schreef:

Geheel weet ik niet. Maar goed, dat lijkt me een ongepaste en te persoonlijke discussie voor hier.

Zal ik je een foto pben, dan kun je zien hoe ik eruit zie :)
Ik ben niet mager ofzo :)

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:41

Julia schreef:
Destino schreef:

Ieder lijf is natuurlijk anders, maar laat ik het zo stellen: Als ik bij mijn 1.71 56/57 kilo weeg, dan word ik door familie afgevoerd naar het ziekenhuis. Ik ben dan echt een gratenpakhuis :+. Bij mij past het dus echt niet, maar een ander kan het juist wel heel goed hebben!!!

Edit: Lees net de post van Destino. We hebben dezelfde lengte, maar ik zou bij dat gewicht dus maat 34 of minder hebben. Ik weet het helaas uit ervaring, dus dat is al een groot verschil.
Laatst bijgewerkt door Estera op 12-01-13 12:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:42

Net dag 6 gedaan, bijna aan het eind viel mijn filmpje weg (bij de chestpress (ofzo :+ ) na de buikspieren), gelukkig wist ik de oefeningen uit mijn hoofd en kon ik ze afmaken, heb maar setjes van 25 gedaan, want had even geen tijd bij de hand :')

En ik heb voor het eerste alle push ups op de Anita manier kunnen doen zonder een aantal tegen de muur! :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:42

Ik weet hoe Destino eruit ziet (althans, hoe je eruit zag want die foto's uit dat topic toen zijn wel wat ouder alweer natuurlijk :P ) maar ik vind Destino zeker niet mager hoor :n

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:44

Thanks Bente, zo zie ik er nog steeds uit :+

*knip*
Laatst bijgewerkt door Destino op 12-01-13 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

RoosG

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:45

WOw, jouw taille Destino! woow.

Ik heb gisteravond 30DS gedaan terwijl ik op de televisie mtv worldstage aan had staan. Die muziek beviel mij veel beter en omdat ik een beetje afgeleid was, hield ik het beter vol!

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:46

Je ben idd niet mager hoor! Je hebt een hele andere lichaamsbouw dan ik! En zo verschillend kan het dus zijn.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:47

Precies dat noem ik gewoon slank, maar zeker niet mager. Cijfertjes zijn echt zo nietszeggend soms wat dat betreft.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:48

Inderdaad, het verschilt echt enorm per persoon, daarom zegt gewicht imo ook zo weinig, je moet naar het totaalplaatje kijken :)
Ik ben gewoon aangelegd met hele ronde vormen, ronde heupen, ronde billen, grotere borsten, aanleg voor love handles maar wel een slanke taille. Anderen kunnen juist weer heel recht zijn en daardoor slanker ogen, terwijl ze bij mijn gewicht heel mager zouden zijn :j

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:48

Destino schreef:
Thanks Bente, zo zie ik er nog steeds uit :+

Even een foto'tje dan maar, haal hem zo wel weg :)

Zo zag ik er vorig jaar uit en nu ongeveer nog steeds. Ik ben niet mager :')

Wow, in mijn dromen heb ik zo'n lijntje... Ik vind je inderdaad totaal niet mager. Gewoon heel slank, maar evengoed vrouwelijk!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:50

Letter jullie er trouwens ook op dat spieren ook gewicht wegen? Dus als de weegschaal niet omlaag gaat, dit kan zijn omdat je ook spieren aanmaakt? Spieren zijn dan wel lichter als vet, maar toch. Als je uiteindelijk meer spier ontwikkeld, gaat je gewicht ook omhoog. BMI e.d zeggen ook niet alles.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:52

Wow dames dit topic bruist van energie *\o/*

@ Destino; het shredden ging deze nacht wel goed - nadien kon je mij wel bij elkaar vegen hoor... heel knap dat jij al zoveel cm's kwijt bent! Dat is echt een verbluffend resultaat op minder dan een week!
Volgend examen is godzijdank iets minder zwaar, dus dan kan ik het op iets mooiere tijdstippen doen :o

Dinsdag ga ik ook even meten, zo kan ik achteraf zien na welk level ik de meeste cm's kwijt ben gespeeld :)

Overigens heb ik ook een gelijkaardige bouw/gewicht/lengte als Destino, en ik ben ook helemaal niet mager. Mijn vriend noemt me zijn 'vleesje of hespje' (hoewel ik sinds de work out 'halfhepsje' genoemd wordt). Die verbluffende taille heb ik dan weer niet :+

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:53

Mooi lijntje Destino! Gewicht is idd erg afhankelijk van bouw, ik weeg nu 60 bij 175 en ben echt niet mager. Maat 38 en vaak zelfs 40 qua broeken.

Ik ga straks ook weer lekker aan de gang, eerst even uurtje skeeleren in het heeeeerlijke zonnetje 8-) <3

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:55

Je hebt een knap figuur Destino!!

Ik heb het er weer opzitten.
Doe nog steeds de anita versie maar ik zweet al minder :D
Dus morgen maar even richting nathalie proberen!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:58

Ik hoop dat mijn taille weer wat smaller wordt, maar zo smal zal hij wss nooit worden :P Het zou mooi zijn als ik straks weer rond de 50 kilo weeg (zal nu rond de 58 zitten) maar ik hoop maar niet teveel dan kan het ook niet tegenvallen :Y)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:59

Ik ben al lang blij dat ik weer onder de 100 kilo zit :))

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 12:59

Bedankt voor alle complimenten!

Maartje, daarom, het kan enorm verschillen per persoon, ook afhankelijk van zware botten etc! :j

Bhriseis, vleesje :') Dat is schattig bedoeld dan mag ik hopen :') ?

Nerooo, super als je de nathalie volhoudt! :D

Fiffil, jij hebt ook een mooi figuur hoor! Maar jij bent gewoon wat rechter gebouwd! Waar ik weer jaloers op ben, want ik zou wel wat minder brede heupen willen hebben :))

Zo is het allemaal wat! :+

Iedereen succes vandaag, ik ga 't paardje pesten! :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:01

Ik heb bredere heupen dan jij qua maat, maar ik heb wel minder taille en brede schouders ^) dus dat ziet er al meteen heel anders uit. En ben een stukje kleiner natuurlijk. Zo zie je maar weer dat cijfers weinig zeggen :))

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:04

Hihi ja hoor, hij zegt dat hij er allemaal zo graag in knijpt :')

Overigens zijn mijn miniatuurtietjes steviger geworden heb ik de indruk! Zolang ze maar niet afnemen in centimeters ben ik heel gelukkig :+

Nu even paarden; veel succes voor wie intussen gaat shredden!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:04

Netjes Chantal! Je hebt een mooi figuurtje, maar dat wist ik al!

Ik ben na één week ook 14 cm kwijt in totaal. Kilo's zijn niet relevant omdat ik van de 69 naar 72 (vocht) ging en nu weer 69 kg ben.

Mijn maten in week 1, ik hoop dat jullie t zo snappen?
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben ongeveer 1,80/1,81 lang en weeg 69 kg.