Wat voor soort gesprek krijg je donderdag Claudia?
Hier ook heel wat afgehuild en zo nu en dan nog steeds. Het lucht wel op moet ik zeggen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Dank jullie wel... ik heb wel veel vragen nu. Zeker met betrekking tot werk en wonen ed. Vond dat ik lang niks hoorde dus gister maar toch opgebeld hoe het stond. Ik krijg dan die verdere onderzoeken naar autisme en mijn IQ en via school een beroepskeuze en capaciteitentest. Vind 29 op 33 best eng hoog....
Huilen doe ik ook veel Wesco, het lucht heel erg op... wat ook nog wel eens wil helpen is schreeuwen. Ga binnenkort eens weer naar het strand toe en daar de boel bij elkaar gillen, niemand die raar op zal kijken.
claudiadvx schreef:bleaaggh. voel me vandaag zo slecht misselijk en last van m'n maag zo maar even asprine in nemen (alweer) en dan naar buiten toe. denk dat het nu al zenuwen zijn voor gesprek morgen
claudiadvx schreef:gesprek verliep goed. na afloop snap ik nooit waar ik bang voor ben geweest. het verhaal dat ik had gelezen kwam overeen met mij zei ze dus het is waarschijnlijk agorafobie wat ik al zei. ik had angst voor mijn angst nou lekker dan.. binnenkort naar het gebouw van ggz word een grote stap voor me. ze had het ook nog over een bepaald gedragstherapie weet zo niet meer welke. hoe is het met jullie?
Shanelle schreef:Ik zit al weer 2 dagen in een dip. Het ging afgelopen weekend na mijn laatste sessies zo goed. Heb zelfs het huis aan het schoonmaken geweest enz, maar nu pff... Mijn vriend werkt al enkele weken achter elkaar kei hard en dat begint bij hem zijn tol te eisen. Resultaat daarvan is dat ik me nu ontzettend verantwoordelijk voel voor àlles - net iets waar ik nu helemaal niet met bezig wil (en kàn)zijn, en me dus in de steek gelaten voel. Hij steunt me normaal wel, maar hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik het gevoel krijg dat het toch echt niet voldoende is. Er is namelijk een groot verschil tussen dingen zeggen en dingen doèn.
Van angst heb ik deze week gelukkig niet veel last gehad, wat een verademing!
Ik heb vanavond weer een afspraak voor een sessie maar zou liefst in mijn bed kruipen en met rust gelaten worden. Pff.