Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jasz schreef:Lessie schreef:Er zit nu al een hele groene gloed over mn haar, dus zo blijf ik sws niet lopen..
dan moet je ketchup, tomaten puree doen. en als dat niet werkt een rode kleurspoeling of semipermanente verf. niet lang in laten trekken. anders wordt het weer rood.
en niet gelijk blond doen hoor! anders is er een heeeeele grote kans dan het gewoon afbreekt/ uitvalt en dan heb je helemaal geen haar meer.
even dus ketchup of zo doen, en dan over 3 weken pas weer verven. liefst nog langer. Dan is je haar weer aangesterkt en dan kan het de verf wel hebben.
Frummels schreef:Ik heb een voor mijn doen mega stap genomen, want ik ben echt een mietje als het op knippen en kleuren aankomt, maar ik loop in februari mee met een haarshow in België! De dag ervoor gaan ze mijn haar knippen en kleuren en ik doe het nu al in m'n broek haha.
Alles wordt in overleg gedaan maar ben stiekem wel toe aan iets compleet anders/nieuws zolang het maar een heftige kleuren zijn (ivm stage en werk: advocatenkantoor).
Ben ontzettend benieuwd en heb er heel veel zin in. Ik zal ook zeker foto's plaatsen
Edit spelfoutje
Frummels schreef:sitasgatje schreef:ik heb het geprobeerd blond te maken... helaas heb ik nu FEL oranje haar... help?
Oh no..! Ik zou zo snel niet weten wat je daar aan moet doen eigenlijk.. Wassen met zilvershampoo en heel lang in laten trekken?
Sterkte!
Leuk dancer!