[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mayniac_val

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 14:51

Dat heb ik ook Desteney :') Zit te twijfelen of ik m'n uitgroei kleur zo laat, want dan hoef ik niet meer te bleken. Maar ik weet niet of ik die kleur mooi vind :') Stom snel groeiend haar!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 14:55

Hahaha nou ja, kijk ik vind dat lichtblonde met donkere uitgroei echt super gaaf, maar niet heel mijn haar is lichtblond. Dus dan heb ik 3 kleuren en dat vind ik wel een beetje teveel van 't goede, hahaha!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 14:58

Ik heb lichtblond met donkere uitgroei maar vind het niks :')
Ga het straks weer bij mijn oude kapper highlighten, die deed het altijd zo dat mijn uitgroei tenminste niet lelijk was.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:00

Ik heb lichtblond met een goudblonde uitgroei ( mijn eigen kleur wordt kennelijk goudblond met de verf (geen bleek) die ik er nu in heb zitten) :')

Desteney, daarom is mijn haar nu kort :P Was de mengelmoes van kleuren zat.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:26

Hahaha, ja maar ik wil het niet kort!! :P

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:32

jasz schreef:
Lessie schreef:
Er zit nu al een hele groene gloed over mn haar, dus zo blijf ik sws niet lopen..

dan moet je ketchup, tomaten puree doen. en als dat niet werkt een rode kleurspoeling of semipermanente verf. niet lang in laten trekken. anders wordt het weer rood.
en niet gelijk blond doen hoor! anders is er een heeeeele grote kans dan het gewoon afbreekt/ uitvalt en dan heb je helemaal geen haar meer.
even dus ketchup of zo doen, en dan over 3 weken pas weer verven. liefst nog langer. Dan is je haar weer aangesterkt en dan kan het de verf wel hebben.

Oke top, dankjewel!
Gewoon ketchup over heel mn haar doen ?

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:45

Lessie, :j

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 16:00

jep! en echt wel minstens een half uur in laten zitten. uur kan ook.
Ik heb trouwens ook 3 kleuren haar :+ grootste deel is rood/bruinig. een deel feller rood (geverfde uitgroei) en dan heb ik nog nieuwe blonde uitgroei erbij gekregen XD
maar ik laat het gewoon even zo en dan hoop ik einde deze maand of anders volgende maand naar de kapper te gaan. ik ga altijd naar een echt goede, dus dan laat ik het weer in mijn eigen middenblonde kleur verven.
wat ik nu heb is trouwens niet lelijk hoor, maar blond was ook leuk.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 16:40

Je bent nooit uitgeverfd he :D

Ik twijfel zo erg.. lang of toch zoals nu, of echt kort?
Blond, bruin of toch zoals nu rood maarja dan lijkt me uitgroei weer grijs.. Bah :=

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 16:53

Hahaha, ik heb dat ook altijd hoor Suus! Ik lijk dan ook grijs.. Wilde m'n haar toen ook grijs verven, hahahaha!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 16:55

Ik heb een voor mijn doen mega stap genomen, want ik ben echt een mietje als het op knippen en kleuren aankomt, maar ik loop in februari mee met een haarshow in België! De dag ervoor gaan ze mijn haar knippen en kleuren en ik doe het nu al in m'n broek haha.
Alles wordt in overleg gedaan maar ben stiekem wel toe aan iets compleet anders/nieuws zolang het maar een heftige kleuren zijn (ivm stage en werk: advocatenkantoor).
Ben ontzettend benieuwd en heb er heel veel zin in. Ik zal ook zeker foto's plaatsen :D

Edit spelfoutje

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 17:10

Desteney_ schreef:
Hahaha, ik heb dat ook altijd hoor Suus! Ik lijk dan ook grijs.. Wilde m'n haar toen ook grijs verven, hahahaha!

Ja stom vind ik t! :(

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 17:10

Frummels schreef:
Ik heb een voor mijn doen mega stap genomen, want ik ben echt een mietje als het op knippen en kleuren aankomt, maar ik loop in februari mee met een haarshow in België! De dag ervoor gaan ze mijn haar knippen en kleuren en ik doe het nu al in m'n broek haha.
Alles wordt in overleg gedaan maar ben stiekem wel toe aan iets compleet anders/nieuws zolang het maar een heftige kleuren zijn (ivm stage en werk: advocatenkantoor).
Ben ontzettend benieuwd en heb er heel veel zin in. Ik zal ook zeker foto's plaatsen :D

Edit spelfoutje

Leuk!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 17:16

Ik denk het Suus, beetje spannend wel. T is toch m'n haar.. Haha :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 17:21

Ja en dat groeit gewoon weer aan als t niets is ;)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 17:47

frummels: dat is gaaf! lijkt me wel super om te doen :D moet je wel even een foto laten zien wat het is geworden hoor! :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:32

@Suus ja precies, heb gezegd dat zolang ik het nog in een staart(je) kan dragen ik alles prima vind (ohjee, dat heb ik echt gezegd := )

@Jasz ja lijkt me ook heel leuk! heb dat nog nooit gedaan want zoals ik al zei ik ben echt een mietje :D
Ik zal sowieso voor en na foto's plaatsen tegen die tijd!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:12

ik ben juist geen mietje en dat is ook niet altijd handig :+
soms denk ik ineens: 'heej ik ga ombre in mijn haar doen en daarom ga ik nu de bovenkant donkerbruin verven!''
of: 'ik ga mijn haar knal-rood verven!' of 'ik ga vandaag de onderkant van mijn haar knalrood verven!'' ja... *D
maar ik doe het dan ook echt, en achteraf blijkt het heel lelijk _O-
En daarna heb ik altijd spijt en wens ik dat ik het niet had gedaan XD
ik heb nu al 3 of 4 keer heel impulsief mijn haar geverfd en meestal werd het niet zoals ik het wilde. :D

sitasgatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:42

ik heb het geprobeerd blond te maken... helaas heb ik nu FEL oranje haar... help?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:45

Jasz: Haha oh wat erg!
Wel tof dat je zo veel lef hebt. Ik vind het bij anderen altijd zo gaaf staan, alleen durf ik het echt niet haha. Vroeger was ik daar wat makkelijker in..
Ik heb mijn haar 4 jaar terug donkerbruin geverfd en dat ging er zo ongeveer niet meer uit. Toen heb ik het na een jaar moeten laten blonderen, en toen langzaam coupe soleil erin laten zetten.
Drie jaar later had ik mijn eigen kleur terug haha. :D
Ben ik nu ook best wel op gesteld dus ben benieuwd hoe erg ik he ga vinden.
Vriendje lief die mee leest zegt 'ahjoh, dan verf je het toch gewoon(!) weer je eigen kleur?!'..
Ja als dat kon had ik dat vier jaar geleden wel gedaan haha. :+ Maar leuk bedacht, dat dan weer wel..

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:04

Ik heb het dus geverfd, had heftiger verwacht, maar de kapper zei dat ik het beter zo kon doen, omdat het anders wel een beetje to much werd voor de eerste keer verven.
http://i50.tinypic.com/do2smg.jpg
Zo ziet het eruit als ik mn haar aan een kant doe (beetje lelijke foto want ik zag er echt verlept uit :') )
En dit is het dan van achter als mn haar een beetje weg gaat, het is echt pikzwart.
http://i48.tinypic.com/2e3btpt.jpg

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:24

sitasgatje schreef:
ik heb het geprobeerd blond te maken... helaas heb ik nu FEL oranje haar... help?

Oh no..! Ik zou zo snel niet weten wat je daar aan moet doen eigenlijk.. Wassen met zilvershampoo en heel lang in laten trekken?
Sterkte!

Leuk dancer!

sitasgatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:27

Frummels schreef:
sitasgatje schreef:

Oh no..! Ik zou zo snel niet weten wat je daar aan moet doen eigenlijk.. Wassen met zilvershampoo en heel lang in laten trekken?
Sterkte!

Leuk dancer!

de winkels zijn dicht haha... en wou nog wel uit:$ heb wel blond shampoo van andrelon ... en antiroos van neutral en nog een shampoo met olie erin.. nog aantal haarmaskers liggen...
wat zou kunnen helpen

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:53

Ik zou voor de anti roos gaan, de enige die enig effect zou kunnen hebben denk ik..
Geen bejaarde buren? Die hebben vaak zilvershampoo staan :=

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:54

Of de avondwinkel misschien?