Ik denk dat ik vanaf les 5 begin, want mijn conditie is niet 0 en het is ook niet zo dat ik nooit heb gelopen

Maar ik ga er in ieder geval wel mee beginnen!
Ik heb er wel zin in!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:School? Nu nog???
KarinvdM schreef:Die 8 km van vanmorgen kan ik goed voelen in m'n benen.
Voorlopig ga ik nog maar even niet verder lopen dat dit.
AshleyZoet schreef:Ja die van mij ook maar het is niet de eerste keer dat ze steken laten vallen dus na de vakantienvolgt er een klacht tegen bepaalde docenten en opleiding !
AshleyZoet schreef:Ja inderdaad ! Nou een docent die veantwoordelijk is voor de kwaliteit van de opleiding smeekte me al om geen klacht in te dienen ! Er was wel over te praten zij ze.. Nou nee haha dat was net voor de vakantienp toen hebben we ook al problemen met bepaalde docenten
Janine1990 schreef:Maar het is gewoon kloten dat je de hele dag bij wijze van moet wachten tot je iets kunt doen. Zo'n verplicht nummer hou ik helemaal niet van. Laat mij maar na het werk een rondje hardlopen, of na school. Of voor school. In ieder geval op een moment dat het mij uitkomt.
goodwin schreef:Ik meld mij ook maar;). Ben vorig jaar ziek geweest en sinds dien flink conditieloos. Ik probeer nu 3x per week een rondje te rennen en bouw het wel heel langzaam op. 1 minuut rennen en dan 1 lopen. Ik vind het best moeilijk om vol te houden...
Janine1990 schreef:AshleyZoet schreef:Ja inderdaad ! Nou een docent die veantwoordelijk is voor de kwaliteit van de opleiding smeekte me al om geen klacht in te dienen ! Er was wel over te praten zij ze.. Nou nee haha dat was net voor de vakantienp toen hebben we ook al problemen met bepaalde docenten
Pffff, dan is het wel heel erg ernstig!!
AshleyZoet schreef:Bonjoy schreef:Ik moet de hele vakantie door ook stage lopen (Leerafdeling ziekenhuis voor een jaar lang) maar er is altijd iemand aanspreekbaar van school
Nope landstede Harderwijk niet ! Doe verzorgende IG ben ook misschien van plan om leerling te worden.
goodwin schreef:Hee Daph YOU GO GIRL!!Ik meld mij ook maar;). Ben vorig jaar ziek geweest en sinds dien flink conditieloos. Ik probeer nu 3x per week een rondje te rennen en bouw het wel heel langzaam op. 1 minuut rennen en dan 1 lopen. Ik vind het best moeilijk om vol te houden...
Kasmir schreef:goodwin schreef:Hee Daph YOU GO GIRL!!Ik meld mij ook maar;). Ben vorig jaar ziek geweest en sinds dien flink conditieloos. Ik probeer nu 3x per week een rondje te rennen en bouw het wel heel langzaam op. 1 minuut rennen en dan 1 lopen. Ik vind het best moeilijk om vol te houden...![]()
Vandaag weer mijn rondje van 3km gelopen, helaas nu wel weer last van mijn schenen dus ben nu maar weer 20min aan het koelen.
Zal even 2 rustdagen inplannen met koelen en dan volgende keer weer tussendoor een paar minuten wandelen, ik báaaal zo van die shin splints![]()
Oh en ik wil het gewoon even kwijt: Ik ben ingeloot voor mijn studie Fysiotherapie!! Ben zo blij haha =D
Danseresje schreef:xRowina, ik had les 1 en 2 achter elkaar gelopen, zaterdag en zondag.
Verder heb ik eigenlijk ook weinig last van spierpijn. Was gisterochtend veel erger. Ben toch vaak van mening dat spierpijn het beste bestreden kan worden met de activiteit waar je het mee hebt opgelopen! Dus, spierpijn na het paardrijden, liefst de volgende dag weer!
MonteKarlo, welkom. Alleen, is 5x per week niet een beetje veel? Echt rustdagen heb je dan niet tussendoor....