Hardlopen, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak loop jij gemiddeld hard?

minder dan 1x per week
37 (11%)
1x per week
35 (11%)
2x per week
97 (30%)
3x per week
106 (33%)
meer dan 3x per week
41 (12%)

Totaal aantal stemmen: 316

_Nancy

Re: Hardlopen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 16:33

Even geluisterd naar les 4 nu.

Ik denk dat ik vanaf les 5 begin, want mijn conditie is niet 0 en het is ook niet zo dat ik nooit heb gelopen :)
Maar ik ga er in ieder geval wel mee beginnen!
Ik heb er wel zin in! :):)

AshleyZoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:19

Janine1990 schreef:
School? Nu nog???

Jip! Heb stage na de vakantie en er is in de klas gezegd waarheen maar had nog geen papieren ontvangen dus ik ben gaan bellen was ik helemaal niet bekend daar !! Schijnt dat ze me heel ergens anders hebben geplaatst ipv somatiek nu verslavingszorg en psychiatrie en ipv ermelo nunspeet ! Dus ben flink boos maarja school is op geen enkele manier te bereiken!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:21

Die 8 km van vanmorgen kan ik goed voelen in m'n benen. :=
Voorlopig ga ik nog maar even niet verder lopen dat dit.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:21

Het is op alle scholen ook hetzelfde... :n

Echt heel erg balen zeg, succes ermee... Ik vrees alleen dat school ook vakantie heeft.
Mijn school in ieder geval wel. Pas op 27 augustus zijn ze er bij ons 'weer'.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:22

KarinvdM schreef:
Die 8 km van vanmorgen kan ik goed voelen in m'n benen. :=
Voorlopig ga ik nog maar even niet verder lopen dat dit.

Hihi!

Ik ga er een gewoonte van maken om na het hardlopen en douchen mijn benen in te masseren met bodylotion. Masseren helpt de afvalstoffen af te voeren, waardoor je minder spierpijn hebt.

AshleyZoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:22

Ja die van mij ook maar het is niet de eerste keer dat ze steken laten vallen dus na de vakantienvolgt er een klacht tegen bepaalde docenten en opleiding !

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:24

Het is geen spierpijn maar ik ben gewoon lam.
Ik zou vanavond op concours, maar dat is afgelast, vind ik wel prima nu. :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:37

AshleyZoet schreef:
Ja die van mij ook maar het is niet de eerste keer dat ze steken laten vallen dus na de vakantienvolgt er een klacht tegen bepaalde docenten en opleiding !

Eigenlijk zou er een centraal meldpunt moeten zijn in Nederland. Want als student trek je altijd aan het kortste eind helaas...

AshleyZoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:52

Ja inderdaad ! Nou een docent die veantwoordelijk is voor de kwaliteit van de opleiding smeekte me al om geen klacht in te dienen ! Er was wel over te praten zij ze.. Nou nee haha dat was net voor de vakantienp toen hebben we ook al problemen met bepaalde docenten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:07

AshleyZoet schreef:
Ja inderdaad ! Nou een docent die veantwoordelijk is voor de kwaliteit van de opleiding smeekte me al om geen klacht in te dienen ! Er was wel over te praten zij ze.. Nou nee haha dat was net voor de vakantienp toen hebben we ook al problemen met bepaalde docenten

Pffff, dan is het wel heel erg ernstig!!

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:16

Janine1990 schreef:
Maar het is gewoon kloten dat je de hele dag bij wijze van moet wachten tot je iets kunt doen. Zo'n verplicht nummer hou ik helemaal niet van. Laat mij maar na het werk een rondje hardlopen, of na school. Of voor school. In ieder geval op een moment dat het mij uitkomt.

Ja dat is echt zo he, dat heb ik precies hetzelfde! De hele dag heb je zin om lekker te bewegen en 's avonds ben je moe en heb je eigenlijk geen zin meer. En met hardlopen kan je gewoon lekker zelf, wanneer je wil en als je eens een keer niet gaat kost het je niks.

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:17

goodwin schreef:
Ik meld mij ook maar;). Ben vorig jaar ziek geweest en sinds dien flink conditieloos. Ik probeer nu 3x per week een rondje te rennen en bouw het wel heel langzaam op. 1 minuut rennen en dan 1 lopen. Ik vind het best moeilijk om vol te houden...

Gebruik je Start to Run ook? Want dan weet je zeker dat je het goed opbouwt en je merkt daar al heel gauw vooruitgang!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:17

Ik moet de hele vakantie door ook stage lopen (Leerafdeling ziekenhuis voor een jaar lang) maar er is altijd iemand aanspreekbaar van school :)

AshleyZoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:34

Janine1990 schreef:
AshleyZoet schreef:

Pffff, dan is het wel heel erg ernstig!!

Jip !! Zit nu ook te denken om te stoppen en als leerling verder te gaan als het mogelijk is ! Ben er helemaal klaar mee !

AshleyZoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:35

Bonjoy schreef:
Ik moet de hele vakantie door ook stage lopen (Leerafdeling ziekenhuis voor een jaar lang) maar er is altijd iemand aanspreekbaar van school :)

Nope landstede Harderwijk niet ! Doe verzorgende IG ben ook misschien van plan om leerling te worden.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:36

AshleyZoet schreef:
Bonjoy schreef:

Nope landstede Harderwijk niet ! Doe verzorgende IG ben ook misschien van plan om leerling te worden.

Ik doe de opleiding verpleegkundige, BOL ;) (dus geen BBL)

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:31

goodwin schreef:
Ik meld mij ook maar;). Ben vorig jaar ziek geweest en sinds dien flink conditieloos. Ik probeer nu 3x per week een rondje te rennen en bouw het wel heel langzaam op. 1 minuut rennen en dan 1 lopen. Ik vind het best moeilijk om vol te houden...
Hee Daph YOU GO GIRL!! *\o/* *\o/*

Vandaag weer mijn rondje van 3km gelopen, helaas nu wel weer last van mijn schenen dus ben nu maar weer 20min aan het koelen.
Zal even 2 rustdagen inplannen met koelen en dan volgende keer weer tussendoor een paar minuten wandelen, ik báaaal zo van die shin splints ;(

Oh en ik wil het gewoon even kwijt: Ik ben ingeloot voor mijn studie Fysiotherapie!! Ben zo blij haha =D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:44

Wauw gefeliciteeerd!!!! Echt supervet!! *\o/*

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:46

Kasmir schreef:
goodwin schreef:
Hee Daph YOU GO GIRL!! *\o/* *\o/*

Vandaag weer mijn rondje van 3km gelopen, helaas nu wel weer last van mijn schenen dus ben nu maar weer 20min aan het koelen.
Zal even 2 rustdagen inplannen met koelen en dan volgende keer weer tussendoor een paar minuten wandelen, ik báaaal zo van die shin splints ;(

Oh en ik wil het gewoon even kwijt: Ik ben ingeloot voor mijn studie Fysiotherapie!! Ben zo blij haha =D

Ik ben ook ingeloot! Toevallig ook nar groningen? dan kunnen we daar samen lopen hahah :D

Norton

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:01

Bijlezen ik doe er geen poging meer toe dit gaat echt te hard..........hihihi :D

Ik heb zondag voor het laatst gelopen, rondje van 3 km. Gisteren lesje B-kick gevolgd in de sportschool. Net paardlief even rond geslingerd. Moet het zelf even wat rustiger aan doen heb antibioticakuur voor blaasonsteking en ben daar enigszins duizelig van. Wil morgen even rustig rondje lopen van een km of 5. Gewoon heel relaxed. Vanaf het weekend eindelijk 3 weken vrij dan tenminste weer tijd voor 10 km's enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:02

Fijn dat jullie zijn ingeloot! Gefeliciteerd :)

Ik ga zo maar eens hardlopen ... hopelijk blijft het droog. Nog even wachten tot telefoon opgeladen is... nieuwe muziek moet er na het lopen maar op.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:05

loveidefix ook gefeliciteerd!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:08

gefeliciteerd voor de mensen die zijn ingeloot!

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 21:41

Danseresje schreef:
xRowina, ik had les 1 en 2 achter elkaar gelopen, zaterdag en zondag.
Verder heb ik eigenlijk ook weinig last van spierpijn. Was gisterochtend veel erger. Ben toch vaak van mening dat spierpijn het beste bestreden kan worden met de activiteit waar je het mee hebt opgelopen! Dus, spierpijn na het paardrijden, liefst de volgende dag weer :D!
MonteKarlo, welkom. Alleen, is 5x per week niet een beetje veel? Echt rustdagen heb je dan niet tussendoor....

Ik vind het heerlijk, ik heb twee rustdagen, ik loop meestal ma + di & do + vrij + za.
Maar als ik niet ga hardlopen, dan heb ik echt teveel energie over, en kan ik niet slapen...
Het liefst zou ik dus elke dag hardlopen, maarja dat is wel teveel van het goede inderdaad, en gezien mijn gewicht al tegen het minimale aanzit, moet ik daar ook weer opletten. Gedoe eigenlijk :P

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 21:44

Wat lopen sommige van jullie vaak! Ik maar 2x op dit moment en moet ook niet vaker.
Gefeliciteerd voor iedereen die ingeloot zijn!!