Hier helaas dinsdag voor de tweede keer een plekje bij mijnteen weg laten halen dus mocht ook niet sporten nu ziet dat er nu eindelijk heel goed uit en ga ik morgen weer sporten
Met mijn knie gaat het goed zodra ik bepaalde oefeningen goed zonder pijn kan doen dan mag ik weer rennen en springen dus iedere dag ben ik aan het oefenen vorige week kon ik nog maar 10 sec op alleen mijn slechte been staan zonder dat ik iets vast hield en dat is nu alweer 25 sec dus ik ga vooruit wil alleen vaak te snel maar ik lees dat meerdere daar last van hebben hier
Su6 en sterkte nog allemaal
En volgens mij ben ik geen ene kilo afgevallen. 
met mate uiteraard. (ze zei wel dat dit soort blessures wel aardig pijnlijk zijn en ook lang kunnen "zeuren")
en mijn chronisch loopt op 19 januari af. wordt dus even een goed fysiopakket afsluiten

gelukkig gaat de tijd wel heel hard
heeft hij vast gelijk in
Mijn fysio vindt het ook heel raar en die gaat weer even overleggen met mijn orthopeed. Het zh moet echt wel met een goede oplossing gaan komen want 3 jaar lang pijn en 3 pittige operaties verder en nog weinig opgeschoten wordt ik echt een beetje heel erg zat van. Ik hoop zo dat ze met een goede oplossing gaan komen
en dat deed best soms pijn.
en gister was mijn kuit al veel minder pijn. Wat is het toch een schatje
)