Inderdaad googlen, en als je op Tumblr op de tag 'butterfly tattoo' zoekt vind je misschien ook wel iets - daar kom ik altijd gave tattoos tegen
Ik ben eruit, m'n tekst laat ik nog even wachten, omdat ik nog niet 100% zeker ben hoe ik die wil, eerst komt er een roos op m'n enkel Hoogstwaarschijnlijk samen met m'n moeder, in februari kregen we te horen dat ze borstkanker heeft, net na een burn out en depressie: voor ons allemaal niet zo'n leuke periode dus. Donderdag is ze geopereerd en als ze niet meer bestraald hoeft te worden willen we dus een roos laten zetten (naast de standaardbetekenis ook haar lievelingsbloem), maar eerst nog even sparen
Escada
Geplaatst: 04-08-12 10:20
Ik stap zo in de auto, ben benieuwd hoelaat ik onder de naald mag. Inloopdag is het dus hoop niet dat het te druk is
Hallo allemaal, heb de laatste dagen het toppic helemaal door gelezen want ben toch wel altijd aan het denken geweest over een tattoo. Is er hier iemand bekend met deze tattoo shop: http://www.storybody-tattoo.nl
Dan zoek je toch gewoon een andere shop? Er zijn er genoeg, en je wilt wel kwaliteit op je lijf neem ik aan.
Toushie
Geplaatst: 04-08-12 17:15
Ik lees al tijden mee , maar meld me hier alvast. Wil ook een tattoo al jaren , maar het is iets wat voor altijd blijft dus een goede keuze moet zijn Ben zelf weg van het werk van Kynst ( niet op mijn lichaam , maar geweldig werk ) en lowvoltageink. Reistijd maakt me niks uit , zolang het maar wel kwaliteitvol werk is. Iemand anders nog suggesties van erg goede shops?
Escada
Geplaatst: 04-08-12 18:36
Hier is ie dan! Wat een pijn zeg Deed behoorlijk zeer, mijn broek en kleding zitten onder het bloed. De vlinder heeft heel lang nagebloed. Er staat: What doesn't kill you makes you stronger
Dat je dat durft in die drukte! Ik zou best bang zijn dat er iemand een elleboog o.i.d tegen de tattoo zou rammen.... (misschien is een corset dan toch niet zo'n slecht idee, houdt het misschien wat tegen )
Lara_Silver
Geplaatst: 04-08-12 23:24
saskia1973 schreef:
Dat je dat durft in die drukte! Ik zou best bang zijn dat er iemand een elleboog o.i.d tegen de tattoo zou rammen.... (misschien is een corset dan toch niet zo'n slecht idee, houdt het misschien wat tegen )
Idd auwww...
Escada
Geplaatst: 05-08-12 03:11
Nou de gaynight overleeft hoor! En 2 jongens hebben het wel geweten dat ik een pijnlijke tattoo heb 1tje ging ineens achter me dansen en greep mijn heupen beet Grrrrrr
Foulplay_
Geplaatst: 05-08-12 12:26
Negra_Lover: super mooie tattoo !! (Nu denk ik toch dat ik geen meer neem, auw ! )
Escada
Geplaatst: 05-08-12 13:11
Ik denk ook dat dit wel mijn laatste is. Hij is nu nog steeds erg pijnlijk op mijn heupbot. De nagels stonden in de bank Ik lag trouwens op lotus keukenrollen Zo kon die er beter bij