Meer tijd is idd wel gewenst haha... en nu gaat de klok vanacht ook nog een uur vooruit, gaat de zondag nog sneller voorbij! Dus zo vroeg mogelijk hardlopen morgen!
nog sneller? De dag word toch juist langer? (langer licht bedoel ik)
Ik ga morgen weer lekker aan de slag in de sportschool Heb het idee dat de oefeningen die ik gisteren voor mn rug heb gedaan hebben geholpen, of wat dr mis was met mn rug is gewoon aan het afzakken, want heb vandaag al een stuk minder last
Ja de dagen worden langer qua licht, maar morgen is het even wennen dat de klok een uur vooruit is gegaan en gaat de dag ineens een stuk sneller voorbij!
grr ik was vanochtend boos! Ik was mn sportpasje kwijt en ik was zooo onzettend kwaad dat ik niet ben gegaan. Nog het hele huis overhoop gehaald maar kon m niet vinden. Morgen maar even een nieuwe aanvragen en er weer flink tegen aan. Ahhh ziek zijn met dit weer is echt niet grappig!Beterschap!! Ik ben lekker de hele middag opstal bezig geweest voor het concours was we met pasen organiseren, dus lekker veel zon gehad!
Haha, aan de andere kant duurt de dag vanaf morgen wel weer langer! Aangezien je binnekort ook na t eten nog lekker buiten kan rijden en meer kan doen, ik tenminste wel haha.
Kun je niet zonder sportpasje naar binnen dan Wollie? Zit er niemand aan die balie die je naar binnen kan laten??
Ik zou eigenlijk ook een pasje moeten hebben, maar ik kom altijd binnen met een nummer En dat is ook goed.. Ik hoef mijn nummer niet eens meer te zeggen, ze weten het al uit hun hoofd Ik kom te vaak, haha
DDDMakkink
Geplaatst: 24-03-12 22:06
Ik heb vandaag zit sport gedaan bij de kapper Was er met de fiets heen en was er om half negen En ging om kwart over twaalf weer weg Maaaaar ben wel weer netjes kan weer over straat Morgen een brunch om elf uur En maandag weer flink aan de slag Ik heb ook een pasje maar als ik die vergeet kom ik er ook wel in Ik kom er ook te vaak
Ze zien er ook niet heel verkeerd uit moet ik zeggen
Ik had laatst iemand 25 jaar jonger geschat dan dat hij was (had ik dat al verteld??)
Sportschool is voor mij nooooooit een straf om naar toe te gaan.. Meer een cadeautje van "JEEJ ik mag weer "
Hier zitten dan wel fanatieke bokkers in dit topic. Maar er zijn er ook zat die altijd zeggen; Ik wil wel sporten, maar ik heb geen zin om er heen te gaan..
Er is altijd wel een reden om niet te sporten, maar als je echt wat wilt moet je gewoon gaan. Nee het moet ook geen "moeten" zijn, het moet automatisme zijn en wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Waarschijnlijk ben ik voor veel mensen een voorbeeld om door te gaan Ach, ik troost mezelf maar door te denken dat bij de bachelor uitreiking iemand al zei dat ik het best gekleed was van de aanwezigen, lol. Passende kleren doet een hoop.
Ik moet mezelf dr soms wel echt toe zetten om te gaan sporten trouwens, het is voor mij iets wat wel fijn voelt om te doen en achteraf, maar of ik het hou echt leuk vind om te doen, mwah...
Anyways, net 1,5-2 uur flink bezig geweest in de sportschool Wat extra oefeningen meegepakt, ging wel lekker! Alleen mn enkel blessure kwam weer wat opzetten, dus op de loopband niet harder gegaan dan stevig doorwandelen.. (word dat onderhand wel zat, maargoed...) En volgens mij begin ik nu eindelijk echt af te vallen
Ewg verstandskiezen, stomme dingen! waarom hebben we die uberhaupt haha.
Zo, vandaag een lekker dagje gehad! Bij mn vriend thuis hebben we bijna een hele boomstronk uit de grond lopen hakken. In het brandende zonnetje, super intensief!! mn rug en schouders gaan het morgen zwaar te verduren hebben denk ik zo denk dat ik 5x5minuten heb gehakt. En daarna nog 35 minuten hardgelopen
DDDMakkink
Geplaatst: 25-03-12 19:06
Ik heb mijn verstandskiezen nog En die zitten verder ook niet in de weg Ik had vandaag een brunch en we waren om drie uur thuis en ben nog even gaan slapen Ben zoooo moe de laatste dagen denk dat ik ook ziek aan het worden ben Morgen wel gewoon sporten dinsdag ga ik later want er is wat op school te doen Ds ga dan pas rond zeven uur half acht ipv zes uur half zeven
DDDMakkink
Geplaatst: 25-03-12 19:07
Oh ja zag vandaag mijn zwager voor het eerst sinds de kerst en die zei dat Ik rustig aan moest doen omdat ik zo afgevallen was
SSDesign
Geplaatst: 26-03-12 08:17
_Kiki_ schreef:
Bij mij niet, bij mij is het sporten en studie
Hier ook
Nikip, vervelend! Beterschap. Hopelijk gaat het vandaag weer beter . Ik had pas ook een maandje of 2 heel veel last van mijn verstandskiezen. Nu zijn ze allemaal door en voel ik ze niet eens meer. Dus hopelijk valt het mee!
Rutting, mag hopen dat er dan wel geinvesteerd wordt in goede schoenen...
Ik neem altijd mijn fitnesssleutel mee, dat is voldoende hier om te laten zien dat je 'erbij' hoort. Er wordt hier alleen zelden gecontroleerd...
Ik heb eigenlijk altijd wel zin om te sporten, maar hier is het meer een kwestie van tijd. Ik haal het soms gewoon niet, of dan ben ik echt te moe (leuk hè die naweeën van Pfeiffer). Zo weet ik dat ik morgenmiddag de hele middag excursie heb, daarvoor ook nog een (zwaar) college. Dus dat wordt voor mij waarschijnlijk morgen weinig sport.
Zo hier 'niet' gesport afgelopen weekend. Of misschien ook wel. Wij hebben een hele grote serre met dus heel veel ramen (rondom + dakramen). In totaal zijn het 40 grote ramen of zo. Ze moesten allemaal gewassen worden en dat is veeeeel werk, vooral omdat er enkele ramen tot 3,5 meter hoogte zitten. En dat onder redelijk 'pittige' omstandigheden (felle zon, warmte die boven in de serre blijft hangen, geen wind of iets dergelijks maar alleen maar ontzettend benauwd). We zijn 4 uur bezig geweest met z'n tweeën en toen was ik echt helemaal kapot. Oh en gister de hele middag gewinkeld, ook altijd vermoeiend Edit: En niet te vergeten dat de hele serre vol staat met super grote planten. Om bij de ramen te kunnen moesten die dus allemaal weg getild worden .
Ik ga vanavond weer sporten. Ik denk fitness of hardlopen, maar misschien ook wel een groepsles. Morgen vrees ik dat ik het niet ga halen door colleges en excursie. Woensdag sowieso met een vriendin fitnessen en donderdag heb ik ook genoeg tijd, dus moet nog even kijken wat het dan wordt. Vrijdag helaas ook geen tijd...