Nagellaktopic 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Delinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 21:16

Ziet er superleuk uit SimoneDV!
Bedankt iedereen voor de tips over de nagellakremover, heb van het weekend 2 flesjes bij de Etos gehaald 1 met en 1 zonder aceton, het bleek 2de gratis te zijn op alle Etos nagelspulletjes dus dat kwam goed uit (aanbieding is deze week ook nog geldig trouwens ;) ).
@ Gaby; Mijn nagellakverzameling is (nog :P ) niet erg groot (zo'n 80 flesjes), heb nagellak sinds begin dit jaar weer herontdekt zeg maar na het al zeker 10 jaar niet meer gebruikt te hebben :o Dus de potjes die ik heb zijn nog niet over het houdbaarheidsadvies heen maar zolang ze goed blijven lakken blijf ik ze gewoon gebruiken, ga me daar dus ook niet aan houden. Ik heb nog geen flesje op weten te maken maar ben al aardig op weg met m'n topcoat, én met m'n all time favorite Glamorous Life van Essence, die ik zeker opnieuw zou kopen als dat nog zou kunnen (is helaas uit het assortiment gehaald, zoek nog een goede dupe dus mocht iemand een suggestie hebben ;) ).
Ik wens jullie alvast een héél goed uiteinde en natuurlijk een geweldig 2013!

Britt

Re: Nagellaktopic 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 21:20

Ik heb wel een paar potjes die nog ongeveer 1/4 vol zitten, maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel moeten wachten tot je genoeg nagellak op je borsteltje hebt zitten en je nagels dan niet meer mooi lakken. Dus dan koop ik sowieso eigenlijk wel weer nieuwe.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 21:26

Afbeelding

Niet heel duidelijk maar voor het idee :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 21:41

Ook heel leuk aranel!

Ik had echt geen inspiratie dus ben maar wat aan t stripen geweest ;)

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:54

Leuk hoor!
Stef, foto? :)
Ik heb rode glitternagellak opgedaan, met daaroverheen zwarte crack en daarover gouden glitters :) het resultaat is best leuk geworden :)

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:55

Hmm.. ik had wat geplaatst maar kwam blijkbaar niet over? Staat er iig niet.
Nouja, bij deze: Stef en Lunaeekie hebben jullie foto? Ziet er vast leuk uit!

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:05

Iedereen met mooie creaties en die van mij is echt mislukt, haha.

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:06

Nouen, heb ik ook zo vaak hoor, lekker simpel is ook leuk!

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 16:07

Ik kan wel een foto maken, maar dan doe ik dat vanavond ff. Ik weet ook niet of je het ziet op de foto :P

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 20:20

Delinda schreef:
Ziet er superleuk uit SimoneDV!
Bedankt iedereen voor de tips over de nagellakremover, heb van het weekend 2 flesjes bij de Etos gehaald 1 met en 1 zonder aceton, het bleek 2de gratis te zijn op alle Etos nagelspulletjes dus dat kwam goed uit (aanbieding is deze week ook nog geldig trouwens ;) ).
@ Gaby; Mijn nagellakverzameling is (nog :P ) niet erg groot (zo'n 80 flesjes), heb nagellak sinds begin dit jaar weer herontdekt zeg maar na het al zeker 10 jaar niet meer gebruikt te hebben :o Dus de potjes die ik heb zijn nog niet over het houdbaarheidsadvies heen maar zolang ze goed blijven lakken blijf ik ze gewoon gebruiken, ga me daar dus ook niet aan houden. Ik heb nog geen flesje op weten te maken maar ben al aardig op weg met m'n topcoat, én met m'n all time favorite Glamorous Life van Essence, die ik zeker opnieuw zou kopen als dat nog zou kunnen (is helaas uit het assortiment gehaald, zoek nog een goede dupe dus mocht iemand een suggestie hebben ;) ).
Ik wens jullie alvast een héél goed uiteinde en natuurlijk een geweldig 2013!

Ik heb die removers ook geekocht, en ik had geluk want de voordeelverpakking scande die korting ook dus heb er vier voor de prijs van twwee!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 00:05

van mij geen foto dit keer, stelt niet zoveel voor ;)

Wel misschien de belangrijkste stap van 2013 gezet: Heb me zojuist ingeschreven voor de opleiing nagelstyliste (gel)

Spannend!

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 00:23

Gaaf stef!!

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 00:49

mijn nagellak van gisteren. (foto maken ging haast niet, en de lak is al niet meer helemaal goed :()
Afbeelding
(ja, het is slordig gelakt.. maar nagels lakken met links waarvan 2 vingers ook in gips zitten valt nog niet mee :'))
Laatst bijgewerkt door Lunaeekie op 02-01-13 00:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 00:50

Aranel, toffe nagel! Heel leuk. En wat een grappig effect heeft die crackle nagellak luna :) .
Ik ben benieuwd naar andere swatches van andere O&N-nagels :D .

Van mij geen leuke swatches o.i.d., ik ben een nagellak newbie :) . Ik houd me momenteel vooral bezig met nagelverzorging en netjes leren lakken.

Wat geweldig Stef! Wanneer ga je beginnen met de opleiding?

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 00:54

Dat ik dit topic nu pas vind :o maar ben echt nagellak addict :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 01:05

Gaby: mits er direct plaats is de 16e al ;)

Luna: ben zelf niet van de crack, maar gezien je situatie toch een leuke poging hoor!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 01:07

En ok, vooruit dan...

Afbeelding

(Mijn Cam is niet blij in kunstlicht ;) )

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 01:11

Een beetje leeg, maar het ziet er leuk uit Stef, die op de wijsvinger vind ik het mooist :)
wow de 16e al? Dat is snel zeg! gaaf!
(zijn dat je eigen nagels?)
Laatst bijgewerkt door Lunaeekie op 02-01-13 01:13, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 01:12

Ik zei toch dat ik geen inspiratie had? ;)

Zijn idd m'n eigen nagels, ben ik erg trots op. Een jaar terug liep ik nog met korte stompjes...

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 01:14

wauw, dan heb je echt mooie nagels!

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 13:56

Delinda schreef:
... m'n all time favorite Glamorous Life van Essence, die ik zeker opnieuw zou kopen als dat nog zou kunnen (is helaas uit het assortiment gehaald, zoek nog een goede dupe dus mocht iemand een suggestie hebben ;) ).

Heb je toevallig een Op=op voordeelshop in de buurt? Kijk dan eens bij de W7 nagellak. De kleur Cerise Pink lijkt behoorlijk op Glamorous life :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 19:20

Ik wil me ook heel graag melden hier :)
Vroeger had ik eigenlijk alleen blanke lak op mijn nagels, voor zover je had nagels kon noemen. Ik was een hele erge nagelbijter. Nu sinds 5/6 maanden gestopt en ik ben echt trots op mijn nagels! Zijn al een stuk langer en sterker, in het begin braken ze veel af maar dat is nu veel beter.
Ik heb nu zon 70 potjes nagellak gekocht/gekregen, mag elke week een lakje uitzoeken van mijn moeder na mijn 'einddoel van de therapie'. Ik heb namelijk een ongeluk gehad 11 maanden geleden en ben nog aan het revalideren wat heel zwaar is, dus zo probeert ze het laatste uitje van de week naar het revalidatiecentrum leuk te maken, haha!

Ik hou mijn nagels wel een beetje basic, ben nog niet zo goed in figuurtjes etc maken. Wel doe ik er vaak glittertjes op etc, gebruik ook veel de Special Effect Topper van Essence, ben ik helemaal verliefd op. Verder ben ik ook echt fan van de peel off basecoat, vind het zo makkelijk om te gebruiken! En de fijnste lakjes vind ik denk ik van NYC, ik vind ze supper betaalbaar en echt fijn lakken :) Ik ga deze week samen met mijn moeder nog een nagellakrekje maken, zag ik hier op.bokt staan en vond het zo gaaf!

Ik las hier al een tijdje mee en Stef ik vind dat jij hele mooie en aparte creaties hebt op je nagels! Succes met de opleiding!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 20:16

_Apple_ schreef:
Ik ga denk ik iets van Simone's idee stelen, vind hem erg leuk! Simone, waar koop je die glow in the dark?

ik heb het via Ebay, in een normale winkel zou ik niet weten.

bedankt Gaby, Delinda en Donkerblauw :)

Ik bewaar nagellak ook zo lang als ze het nog doen :P

Aranel leuk :D Lunaeekie ook erg leuk :) Stef op de een of andere manier doet het me denken aan bloedvaten ozfo, kan er niks aan doen :P

Welkom Jorienn :)

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 20:38

Ik heb nu mintgroen op, weet alleen niet wat ik ermee moet :+

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 20:46

_Apple_ schreef:
Ik heb nu mintgroen op, weet alleen niet wat ik ermee moet :+

Op laten! Is mooi :j