Zwangerschap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:01

Wij hebben zelfgemaakte chinese tomatensoep met stokbrood gegeten. We hadden plots 2 eters erbij dus nog pizza erbij gedaan.

Verder nog bij de vk geweest. Beeb wordt in ieder geval niet na 16 nov geboren....Ook kijken ze nu echt per controle aan of ze niet eerder willen inleiden.

Beccy hier net tvoh aan!

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:18

Ja ik kijk ook TVOH, voor het eerst haha. Normaal gesproken kijkt mn vriend nu Top Gear maar hij had vroege dienst en is nu in slaap gevallen, ik laat hem stiekem gewoon liggen en kijk met het geluid zachtjes :D

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:25

Wat een leuk topic ! Nog niet eerder gezien.
Voor alle zwangere dames: gefeliciteerd !

Ikzelf ben nu 23 weken zwanger van ons eerste kindje.
We weten nog niet wat 'het' wordt, we willen het een verrassing laten :)
Al ben ik toch wel erg nieuwsgierig..

CarinaR

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:47

Wat is tvoh

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:49

The voice of holland

Uniekhorse, gefeliciteerd!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 20:51

Gefeliciteerd uniekhorse!

@Witlof: waarom mag je niet later bevallen??

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 21:09

Hier dus nog een week wachten. Deze gyn kon niets regelen omdat ze niet m'n vaste arts was.
Na ja. Verder heeft ze ook niet gekeken naar evt ontsluiting, dus ben in principe geen steek verder!

Wel een flinke blaasontsteking dus mag nog lekker aan de AB ook voor een week. Geen wonder dat ik me niet zo heel fit voel(de).

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 21:09

En Uniekhorse: gefeliciteerd :D

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 21:40

Ninita, wat heerlijk! Shoppen in CentrO?! Ik ga elk jaar met moeder en oma al een jaar of 7 daarheen in december om te shoppen.
En wat fijn dat het geboortekaartje zo super is! En weer een echo ;) De kleine met d'r dikke bips aan het duwen, hihi.
Beccy, jep, wij waren TVOH aan het kijken :D
Wythlove, toch goed om te weten hoe en wat. En hoezo niet na die datum?
Uniekhorse, welkom!
Thirty, balen dat je nou nog niets weet zeg! Én een blaasontsteking, Jeetje wat rot!\

Wij dus lekker The Voice gekeken. Rug zit weer goed vast en m'n huid jeukt ontzettend. Dus ik wil eigenlijk een hete douche voor m'n rug, maar dat is weer niet bevordelijk eigenlijk voor de huid. Dus wordt toch een warme douche en daarna goed smeren ;) En dan op bed verder tv kijken met een lekkere plak cake met slagroom!!! :9

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 21:42

Eerste symptoom hier was lage rugpijn. Had ik bij mijn eerste ook dus toen ik dat nu ook had dacht ik wel zwanger te zijn of flink de griep te krijgen. Dag later testje gedaan en jawel :D .

En de dag daarna kotsmisselijk en overgeven. Heb ik tot ongeveer 16 weken last van gehad.

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 21:43

Ja bij centrO! Leuk shoppen daar he! Wij gaan er een paar keer per jaar heen maar wonen ook heel dichtbij de grens.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 21:47

Misselijkheid kwam bij mij later. Maar dat heeft toen het kwam wel de eerste 3 maanden aangehouden!

Ninita, ik woon in Rotterdam. Dus het is niet ff om de hoek, hihi. We maken er dan echt een dagje uit van. 's ochtend vroeg (8-9 uur) weg, tussendoor ergens een bakkie doen, dan aankomst CentrO en shoppen en tussendoor lekker lunchen en koffie enzo, en dan op de terugweg halverwege lekker bij een restaurantje eten en dan rond 10 uur 's avonds weer thuis.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 21:48

Ik ga nu echt douche en verder relaxen! De kleine is weer wakker en lekker aan het schoppen :)

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 07:21

Goede morgen....

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 07:43

Mogge!

Oeh, CentrO! Daar zijn wij vorig jaar voor het eerst geweest, ik wist niet wat ik zag!

Balen Thirty!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 08:14

CentrO, wat is dat?

Tjee, zag net op hyves fotos van beeb van vriendin welke met 27weken geboren is...
Wat iniminie zeg....

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 08:32

Morgen...

CentrO, dat is pas huge!!

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 09:04

centro?? nooit van gehoord maar het moet super zijn als ik jullie zo hoor.. waar is dat dan precies?? wij gaan in december nl op vakantie richting het oosten..misschien kunnen we dat ook een dagje doen..

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 09:07

pffffffff , flink wat pagina's bijgelezen en de laatste paar had ik geen energie meer voor. DAt doe ik nog, maar goed hier de reacties:

@ carinaR: arme doggie!

@ iris: ik slikte ook die pillen van davitamon, maar als ik nog niets gegeten had, dan moest ik juist overgeven. Maar goed.. altijd even tijdens ontbijt innemen en niets aan de hand.

@ lisch: beterschap met je hondje!

@ valeria: gefeliciteerd en welkom. Flink buikje al. Bij mij konden mensen toen echt nog niet echt zien of ik nou zwanger was of niet. Ach joh… bij iedereen ontwikkeld een zwangerschap zich anders.

@ meloen: gefeliciteerd met Emma (is een populaire naam geloof ik)!

@ odetteke: fijn dat het goed gaat met je kleintje. Fijn dat je met haar naar huis mag. Wat een leuke foto van je kind! Schattig hoor!

@ sypheron: Owh… wat moet jij opgelucht zijn! Heel fijn meid!!!

@ mistic: fijn dat het goed met je gaat. Wat fijn ook dat je wessel via de webcam kan bewonderen. Hopelijk mag je hem snel mee naar huis nemen. Wat een lekker hummeltje zeg, als je hem zo op de foto ziet. Mag je trots op zijn.

@ beccy: ik voelde haar al met 18 weken. Ik wist echt zeker dat zij het was en heb nooit getwijfeld of het mijn darmen waren.

Strijken: ik strijk eigenlijk nooit, mijn vriend wel, die doet zelf zijn overhemden.

@ barbaras: Gefeliciteerd en welkom!

Kinderwagen: Wij hebben een quinny met maxicosie van mp. Helemaal compleet en ziet er echt super uit. Alleen hebben we een lekke band, maar die is mijn vader aan het plakken. :+

@ novicec: Leuke babykamer, lekker fel oranje/ geel, gaaf hoor :j

@ nouksjens: gefeliciteerd met thyas. Wat een mooie naam.

@ miss_nadine: welkom! Veel succes, verder. Zie dat je ziek thuis bent.

@ lovebonney: gefeliciteerd met Amber.

@ latnac: owhhhhhhhh………. Wat enorm schattig zo in het roze gestoken. Knap kind hoor :j

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 10:50

Ik ben blijkbaar weer niet normaal... Hoevaak ik al niet gehoort heb dat dames bevallen na hun schoonmaakdrang... Nou ik dus niet he... Ik herken me niet eens zo opruimerig. En dat al 3 dagen.... Maar niets hoor...

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 10:56

Nu ik zo vaker hier mee lees is het wel erg gezellig :)
Schoonmaakdrang heb ik elke dag... of komt dat omdat we gewoon te veel troep laten liggen?
Het gaat wel hard hier met alle verhalen en opmerkingen. Zal proberen het een beetje bij te houden. Tot nu toe voel ik me nog erg goed dus ga zo eerst even lekker shoppen voor de kleine. Laatste troepjes bij elkaar scoren.

We krijgen overigens een zoontje :D

San84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 11:03

heb ook behoorlijke schoonmaak-en-opruim-woede vandaag haha
ga zelfs mn ramen lappen buiten (waar ik gruwelijke hekel aan heb :) )
(hoop alleen niet dat het een voorteken is bij mij want dat is nog een paar weken te vroeg...)

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 11:06

Ramen laat ik doen. Binnen moet ik zelf doen. Denk dat ik die straks ga doen als slaapkamer klaar s

Tijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 11:28

Mijn ramen laat ik ook doen :)
Schoonmaakdrang is nog ver te zoeken dus nog even geduld denk ik. Al heb ik niet het idee dat het nog weken gaat duren.

Weet iemand hoe het zit? Door mijn bloeddruk ben ik nu overgenomen van vk naar gyn. Als de beeb geboren is ga ik dan terug naar vk? Of blijf ik dan onder gyn vallen? Ik ben het vergeten te vragen :o

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 11:52

Ga je terug naar de VK. Hoorde het afgelopen week de VK nog uitleggen tegen iemand. Blijft wel nog 1x in de zoveel tijd bij de gyn, maar de echte nazorg wordt door de VK gedaan.