Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yanouuu schreef:lovehorses7 schreef:Ja vind hem zo super mooi!
Hij zit net boven mijn linker tiethad hem wat lager gedaan dan net onder mijn sleutelbeen, want dan kan ik hem nog bedeken met een t-shirtje enzo!
Ik vind hem mooi!
Maar je mag, zelfs met toestemming, toch pas op je 16e een tattoo? Of zeg ik nu iets heel doms
Jayney schreef:Willeke het is juist geen henna, daarover kon ik alleen dingen vinden.
Het is een echte tattoo.
Ohh en nog even ter aanvulling, ik was het als ik douche met uni cura, en doe er na het douchen uierzalf op, die uierzalf smeer ik smorgens voor ik weg ga en savonds voor ik ga slapen. Gisteren heb ik gesmeerd en toen afgeplakt met huishoudfolie, omdat ik moest werken met paarden. Verder doe ik er niets aan.
Het ziet er naar mijn weten ook niet uit of het aan het vervellen is, en dacht dat bij meeste mensen na 1 dag al ging vervellen?
Ojajoh schreef:Jayney schreef:Willeke het is juist geen henna, daarover kon ik alleen dingen vinden.
Het is een echte tattoo.
Ohh en nog even ter aanvulling, ik was het als ik douche met uni cura, en doe er na het douchen uierzalf op, die uierzalf smeer ik smorgens voor ik weg ga en savonds voor ik ga slapen. Gisteren heb ik gesmeerd en toen afgeplakt met huishoudfolie, omdat ik moest werken met paarden. Verder doe ik er niets aan.
Het ziet er naar mijn weten ook niet uit of het aan het vervellen is, en dacht dat bij meeste mensen na 1 dag al ging vervellen?
wie heeft jou het advies van uienzalf en inpakken gegeven?
Monatoetke schreef:uienzalf en vaseline worden idd vaak aangeraden. Bij mijn eerste tattoo werd er ook uierzalf aangeraden, bij dragon heb ik spul van hun meegekregen (bepantene meen ik).
Jeuk krijg je altijd, teken van helen... maar rode bultjes? Toch even naar de tattoo shop gaan of huisarts of beide!