[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:22

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:25

Hmm tja. Ik heb wel eens een aflevering gezien van BNN's over mijn lijk waarbij een jongen beneden de 16 tattoos met de namen van zijn beste vrienden liet zetten, maar die was terminaal ziek en had niet lang meer. Dat is dan toch een ander verhaal vind ik.

lovehorses7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:04

Yanouuu schreef:
lovehorses7 schreef:
Ja vind hem zo super mooi!

Hij zit net boven mijn linker tiet :D had hem wat lager gedaan dan net onder mijn sleutelbeen, want dan kan ik hem nog bedeken met een t-shirtje enzo!

Ik vind hem mooi!

Maar je mag, zelfs met toestemming, toch pas op je 16e een tattoo? Of zeg ik nu iets heel doms :+

Dat dachten wij eerst ook maar we hadden gevraagd en je mag al vanaf je 12e met toestemming een tattoo! Vanaf je 17e zonder toestemming

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:07

Op je 12e (of 13e, of 14e) zou ik het toch nog niet doen hoor, ook als het mag :P Iemand zei het hiervoor al maar lijkt me dat je huid dan nog 'uitrekt' inderdaad.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:11

En dan laat je op je 13e een my little pony of de naam van je vriendje doen. Hoe zou je daar op terug kijken als je 25 o.i.d. bent?

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:17

Nou daar ben je dan mooi klaar mee ja. :=

lovehorses7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:39

hahaha ja idd! zou het ook niet zo vroeg doen!

mel86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:29

Nee inderdaad!
Ik liep toen met de meest vreemde/wilde ontwerpen rond, en wat ben ik blij dat ik het toen niet echt heb laten zetten!
Je smaak verandert zo, maar ook je lichaam.
En de dingen waar ik toen mee liep, betekende ook eigenlijk niets persoonlijk.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:32

Ik had ook bijna iets laten zetten rond mijn 17e, maar ik denk dat ik daar nu nog wel blij mee ben geweest. Punt is wel, we zijn maar 2 jaar verder. :+ Zo moeilijk in te schatten.

Ergens hoeft een tattoo ook niet net zo leuk/mooi te zijn als toen je hem kreeg, het gaat voor mij ook een beetje om de periode dat je hem liet zetten en wat het toen voor je betekende. Al moet je hem natuurlijk niet spuuglelijk vinden later natuurlijk. :')

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:59

Ik vind de veer wel mooi!
Wordt vanzelf lichter!

Zijn hier nog mensen met een hyves account?
Zo ja willen jullie dan aub de foto van mijn dochtertje willen
respecteren? Is echt maar 2 seconde werk.

Onwijs bedankt!
Laatst bijgewerkt door Olympia op 06-12-11 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Stem op mij oproepen zijn niet toegestaan, vandaar dat de link is verwijderd.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:25

gedaan bloembloem

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:31

Bedankt Joanne :*!

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 07:19

Kom even binnen vallen want, ik kan op internet niet echt mijn antwoord vinden overal waar ik zoek gaat het ineens over henna.
Ik heb vrijdag mijn tattoo laten zetten aan de binnenkant van mijn onderarm nou ging het vannacht ineens enorm jeuken, ik heb me er doorheen gezet en niet aangezeten! maar het is eromheen ook een beetje rood met hele kleine bultjes aan de buitenkant van het rood(je moet wel heel goed kijken die te kunnen zien) (die bultjes kunnen tevens ook van mijn antibiotica zijn, had uiteraard is gevraagd of ik een tattoo kon zetten ondanks mijn antibiotica maar dat was geen probleem.)

Is dit iets om me zorgen over te maken of is dit een normale reactie op de genezing?

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 07:44

Jayney: waar heb je de hennatattoo laten zetten?
Ik krijg exact dezelfde reactie als jij bij een hennatattoo en ik ben allergisch. Bij mij begint het ook te jeuken en krijg daarna allemaal blaasjes waarna de henna met een klein laagje huid verdwijnt.

Van de zomer een vlindertje laten zetten op m'n buik.. Die zie je nog steeds omdat het vlindertje nu juist helemaal bleek is (door het vervellen)

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 07:56

Willeke het is juist geen henna, daarover kon ik alleen dingen vinden.
Het is een echte tattoo.

Ohh en nog even ter aanvulling, ik was het als ik douche met uni cura, en doe er na het douchen uierzalf op, die uierzalf smeer ik smorgens voor ik weg ga en savonds voor ik ga slapen. Gisteren heb ik gesmeerd en toen afgeplakt met huishoudfolie, omdat ik moest werken met paarden. Verder doe ik er niets aan.
Het ziet er naar mijn weten ook niet uit of het aan het vervellen is, en dacht dat bij meeste mensen na 1 dag al ging vervellen?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 08:39

Jayney schreef:
Het is een echte tattoo.

Ohh en nog even ter aanvulling, ik was het als ik douche met uni cura, en doe er na het douchen uierzalf op, die uierzalf smeer ik smorgens voor ik weg ga en savonds voor ik ga slapen. Gisteren heb ik gesmeerd en toen afgeplakt met huishoudfolie, omdat ik moest werken met paarden. Verder doe ik er niets aan.
Het ziet er naar mijn weten ook niet uit of het aan het vervellen is, en dacht dat bij meeste mensen na 1 dag al ging vervellen?

wie heeft jou het advies van uienzalf en inpakken gegeven?

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 08:48

Ojajoh schreef:
Jayney schreef:
Het is een echte tattoo.

wie heeft jou het advies van uienzalf en inpakken gegeven?

Niemand gewoon gelezen op internet, de tattoo man zij vaseline of uierzalf, gezien ik meerdere dingen zag staan over het niet meer mogen gebruiken van vaseline heb ik voor de uierzalf gekozen. Het inpakken was alleen gisteren en heb ik voor gekozen inverband met de paarden wou geen vuil erop krijgen

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 10:40

uienzalf en vaseline worden idd vaak aangeraden. Bij mijn eerste tattoo werd er ook uierzalf aangeraden, bij dragon heb ik spul van hun meegekregen (bepantene meen ik).

Jeuk krijg je altijd, teken van helen... maar rode bultjes? Toch even naar de tattoo shop gaan of huisarts of beide!

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 10:53

Heb de bultjes over de rest van mijn lichaam zitten, bijsluiter van de antibiotica gelezen en lees dat het een bijwerking is. Moet dus naar de huisarts want ik reageer niet goed op mijn antibiotica. Heeft gelukkig niets met mijn tattoo te maken, dus die is in orde toch bedankt voor de antwoorden :)

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:24

Monatoetke schreef:
uienzalf en vaseline worden idd vaak aangeraden. Bij mijn eerste tattoo werd er ook uierzalf aangeraden, bij dragon heb ik spul van hun meegekregen (bepantene meen ik).

Jeuk krijg je altijd, teken van helen... maar rode bultjes? Toch even naar de tattoo shop gaan of huisarts of beide!

Uienzalf lijkt me erg uhh stinken? ;-)

Ik had bij het zetten van de vlinder op mijn rug ook rode bultjes en jeuk (toevallig ook dragon als de post hierboven).. Ben toen langs de shop gegaan, dit kwam door het smeren! Moest dus direct stoppen met smeren... Daarna ging het een stuk beter :-)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:28

liesjecryos schreef:
liesjecryos schreef:
Heeft iemand hier ervaring met Tattoo Jinx uit Wamel?
Ik heb haar werk gezien en ben helemaal ondersteboven van.

Mijn moeder heeft daar 3 tattoos laten zetten, mijn broer 1 en een vriend ook 1, zien er allemaal top uit!!!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:59

Jayney: Ik heb dat soort bultjes ook gehad, toen ik een tattoo op mijn ruggengraat liet zetten. Rond de hele tattoo zaten allemaal rode bultjes en die jeukten heel erg! Bij mij bleek het toen van de Calendulanzalf? te komen, daar was ik allergisch voor.

lovehorses7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 17:22

BloemBloem Heb gerespecteerd!

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:54

Mm, als ik het zo lees moet ik misschien ook maar stoppen met smeren? Misschien dat dan de jeuk ook ophoudt. Ik had wel een allergische reactie voor mijn antibiotica daar moest ik dan ook mee stoppen van de huisarts en zit nu aan van die allergie pillen. Maar nu je het zegt over het smeren ik heb er later op de dag geen last meer van tot ik ga smeren dan gaat het weer irriteren. Daar had ik nog niet over nagedacht ga het er zo gelijk maar weer afwassen en is een nacht zonder iets proberen.

Meer mensen ervaring met niets smeren op de tattoo?

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:56

Ik smeer de eerste 3 dagen en daarna eigenlijk alleen als 't droog aanvoelt, dus ik zou gewoon eens even stoppen met smeren.