Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Betteke schreef:Neem me niet kwalijk, maar ik heb zo'n pesthekel aan die ex-rokers die ineens het licht hebben gezien.Jarenlang de boel blauw hebben gezet en nu ineens lopen zeiken over de vieze lucht. Echt, ik ben een vrij tolerant mens, maar daar kan ik dus echt niet tegen.
Citaat:Neem me niet kwalijk, maar ik heb zo'n pesthekel aan die ex-rokers die ineens het licht hebben gezien. Jarenlang de boel blauw hebben gezet en nu ineens lopen zeiken over de vieze lucht. Echt, ik ben een vrij tolerant mens, maar daar kan ik dus echt niet tegen.
Betteke schreef:Neem me niet kwalijk, maar ik heb zo'n pesthekel aan die ex-rokers die ineens het licht hebben gezien.Jarenlang de boel blauw hebben gezet en nu ineens lopen zeiken over de vieze lucht. Echt, ik ben een vrij tolerant mens, maar daar kan ik dus echt niet tegen.
Quellian schreef:Betteke, ik snap wat je bedoelt, maar je kunt moeilijk ontkennen dat je het nu niet ruikt
Ik vind het nog steeds heerlijk als iemand in mijn buurt rookt (neem mijn vriend die in de auto een sigaret opsteekt), maar ik vind hem wel uit z'n snoet meuren als hij binnen komt na het honden uitlaten (en dus roken). Zal ik niet over klagen, want ik ben jaaaaaaaaaaren ook zo geweest, maar het is niet mijn favoriete luchtje.
Asbak heb ik altijd smerig gevonden! Ik rookte de laatste jaren buiten ivm mijn zoontje, daarvoor rookte ik werkelijk óveral in huis, t/m de badkamer aan toe *degoedeoudetijd*
Repelsteel, wat een verschrikkelijk goor verhaal van die bureaustoel![]()
Betteke schreef:Dag 3 en ik word niet echt vrolijker.
_Nelleke_ schreef:Quellian schreef:En dáár ben ik dus bang voor!
Ik ook...