[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:27

Patriesja schreef:
Naja het is haar keuze!!
En het is idd een carriere switch die zij zelf nooit gedacht had!!

Dat snap ik, maar het is toch bij heel veel banen zo dat tattoo's liever niet gezien worden? tenminste voor zover ik weet..

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:27

Jullie spraken over verdikte lijnen na de zon.
Ik heb een tattoo met rode bloemetjes, en juist die bloemetjes zijn opgezwollen, altijd, continu. Ik voel er niets van, maar vindt t vreemd. Ze kwamen een paar maanden nadat ik hem had laten zetten, en gingen niet meer weg. Ik denk zelf dat de rode kleurstof een gevoelige reactie oid heeft gegeven. Maar ik hoop wel dat het nog een keer wegtrekt. :o

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:29

Joolien schreef:
Corelli schreef:
Daar lig je dan in je tiet :))
Kirjgen we nog een wat grotere overzichtsfoto? :)

Met tiet? :P Haha als ie hersteld is maak ik fotows :D

Heb je de hele tijd zo gelegen of hoe heb je gelegen?
Ik bekdenk me nu pas dat het met mijn tattoo ook niet echt gaat lukken met mijn bh aan _O-

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:29

Hm wat vreemd zeg Antheman! Vooral omdat 't later pas kwam opzetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:30

Ik heb mijn eerste tattoo laten zetten bij Body Cult in Amsterdam.

Daar heb ik ook mijn tongpiercing laten zetten. Ik heb mijn tattoo nooit laten bijwerken, als ik dat nu wil laten doen moet ik weer een starttarief betalen. Wil hem dus laten bijwerken als ik mijn andere laat zetten... maar twijfel nu of ik wel naar Bodycult wil.

Wat ik daar fijn aan vind is dat ik het er overzichtelijk en schoon vind, in tegenstelling tot sommige andere tattooshops.

Hebben jullie een goede tip in of rond Amsterdam of Zaanstad of rond Den Bosch?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:31

_Micha_ schreef:
Patriesja schreef:
Naja het is haar keuze!!
En het is idd een carriere switch die zij zelf nooit gedacht had!!

Dat snap ik, maar het is toch bij heel veel banen zo dat tattoo's liever niet gezien worden? tenminste voor zover ik weet..

Hier mogen bv kleuterleidsters vaak geen zichtbare tattoo's.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:32

Antheman schreef:
Ik heb een tattoo met rode bloemetjes, en juist die bloemetjes zijn opgezwollen, altijd, continu. Ik voel er niets van, maar vindt t vreemd. Ze kwamen een paar maanden nadat ik hem had laten zetten, en gingen niet meer weg. Ik denk zelf dat de rode kleurstof een gevoelige reactie oid heeft gegeven. Maar ik hoop wel dat het nog een keer wegtrekt. :o

Misschien toch eens mee naar een artiest gaan? Lijkt me niet helemaal "normaal" en misschien is het simpel te verhelpen? En als je zalf smeert?

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:33

Ayasha schreef:
Antheman schreef:

Misschien toch eens mee naar een artiest gaan? Lijkt me niet helemaal "normaal" en misschien is het simpel te verhelpen? En als je zalf smeert?

Omdat ik er geen last van heb, heb ik nog steeds de tattoeerder niet gebeld. Maar misschien moet ik dat wel doen hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:38

_Micha_ schreef:
Joolien schreef:
Met tiet? :P Haha als ie hersteld is maak ik fotows :D

Heb je de hele tijd zo gelegen of hoe heb je gelegen?
Ik bekdenk me nu pas dat het met mijn tattoo ook niet echt gaat lukken met mijn bh aan _O-

T was idd niet heel comfortabel maar af en toe een beetje bewegen ging wel. Vooral mn been begon te verzuren. Dat ie mn blote tiet zag maakt mij niks uit :P

lesilla

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:39

Ze zien er wel meer borsten bij zo een shop

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:41

Ja precies Ayasa, net zoals politie ed. maar ik zelf vind het persoonlijk sowieso vaak niet mooi wanneer een tattoo zichtbaar is tijdens werk.

Dat maakt me ook niet zo veel uit, alleen de shop is nogal open. Oh maar wacht ze hebben natuurlijk vast een gordijn :Y)

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:45

Ik lig ook altijd zonder beha en broek halverwege mn r**t op de tattootafel... Moet ook wel met mn rugstuk, anders kan hij er niet echt bij. Moet me ook altijd in allemaal rare bochten leggen ;)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:12

Rock schreef:
Ik heb mijn eerste tattoo laten zetten bij Body Cult in Amsterdam.

Daar heb ik ook mijn tongpiercing laten zetten. Ik heb mijn tattoo nooit laten bijwerken, als ik dat nu wil laten doen moet ik weer een starttarief betalen. Wil hem dus laten bijwerken als ik mijn andere laat zetten... maar twijfel nu of ik wel naar Bodycult wil.

Wat ik daar fijn aan vind is dat ik het er overzichtelijk en schoon vind, in tegenstelling tot sommige andere tattooshops.

Hebben jullie een goede tip in of rond Amsterdam of Zaanstad of rond Den Bosch?

den bosch, tattoo jimmy. en wilco die er heeft gewerkt heeft in boxtel een shop geopend, the black needle

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:15

_Micha_ schreef:
Ja precies Ayasa, net zoals politie ed. maar ik zelf vind het persoonlijk sowieso vaak niet mooi wanneer een tattoo zichtbaar is tijdens werk.

Dat maakt me ook niet zo veel uit, alleen de shop is nogal open. Oh maar wacht ze hebben natuurlijk vast een gordijn :Y)

Mwa mijn pols is altijd zichtbaar maar ik zit wel op bureau en kom niet echt in contact met klanten enz, enkel collega's en aannemers en die laatste hebben zelf vaak ook tattoo's _O- Alleen werfleiders willen wel eens nieuwsgierig kijken naar mijn piercings en tattoo _O-

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:20

Dat probleem heb ik nu ook niet. Ik zit in de transport wereld, dus wel meer mensen hebben tattoo's en niemand heeft er problemen mee. M'n baas is het volgens mij toen niet eens opgevallen dat ik er 1 op m'n voet heb met m'n sollicitaties, ondanks de open pumps. En in de tussentijd ook er 1 op de pols laten zetten en dat valt hem ook niet eens op volgens mij. Veel chauffeurs vinden het wel altijd erg leuk, haha.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:22

haha ik heb nog een piercing in mijn lip en mijn MD's waren ook zichtbaar toen ik ging solliciteren en daar werd ook niks van gezegd en heb de job dus _O-

Nu mijn beide bazen hebben tattoo's en mijn collega heeft ook een piercing en tattoo's :')

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:31

Mijn baas heeft verder geen tattoo's, alleen 1 collega wel. Verder wel de chauffeurs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:31

Dank je voor de tip Joanne! Ik ga eens kijken :j

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:44

Hmmm, ik denk dat ik het later toch niet ga riskeren (persverantwoordelijke woordvoerdster, journo, ...)

En stel dat ik de vraag krijg op sollicitiatie, heb ik al een speech klaar:
AHUM
AHUM

Ten eerste: dit gaat u niet aan, dat is mijn privé-leven.
Ten tweede: stel dat ik een tattoo heb of een tattoo zou hebben, dan ben ik of zo ik zo slim zijn om deze op een niet-zichtbare plaats te zetten, tenzij ik in m'n ondergoed loop.
Wat vinden jullie? :))

En dan nog, want wil hem eigenlijk dat hij verbergbaar is onder m'n bh

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 19:54

bij ons mag het 'officieel' ook niet zichtbaar zijn, maar er zijn er genoeg met zichtbare, die op mn voet ook alsk ballerinas of sandaaltjes aan heb...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:05

Optiwolk schreef:
Hmmm, ik denk dat ik het later toch niet ga riskeren (persverantwoordelijke woordvoerdster, journo, ...)

AHUM
AHUM

Ten tweede: stel dat ik een tattoo heb of een tattoo zou hebben, dan ben ik of zo ik zo slim zijn om deze op een niet-zichtbare plaats te zetten, tenzij ik in m'n ondergoed loop.

Wat zou de vraag dan zijn?

Als je zo antwoord vrees ik dat je kan fluiten naar de job ook :+

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:13

Ik denk dat het een baas wel degelijk aangaat. Stel je representeert zijn bedrijf en je hebt er een op een redelijk zichtbare plek en hij voelt zich daar niet fijn bij?

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:27

Ayasha schreef:
Optiwolk schreef:

AHUM
AHUM

Wat zou de vraag dan zijn?

Als je zo antwoord vrees ik dat je kan fluiten naar de job ook :+

Of ik tatoeages heb ;)
Ja oké, tuurlijk gaat het hem aan, eigenlijk ergens wel.
Maar ik vind ergens ook van niet. Het is alsof een homo niet zou passen bij het bedrijfsimago, of een immigrant, of iemand met rood haar 'Want ik ben tegen redheads'
Dat ik nu niet SLUT op mijn voorhoofd moet laten tatoeëren, tot daar aan toe.

Maar 't lijkt wel arrogant, zo getypt
-Gaat aan haar antwoord werken-

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:32

Een tattoo is meer een keuze dan rood haar, indien aangeboren.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:42

Maakt niet uit. als ik ergens niet zou mogen beginnen tenzij ik mijn piercings uit doe dan wens ik ze veel succes met verder zoeken. Ze nemen me aan om wie ik ben of niet.... :)
Houd het toch geen jaren vol als ik op zo'n bedrijf moet werken.