Patriesja schreef:Naja het is haar keuze!!
En het is idd een carriere switch die zij zelf nooit gedacht had!!
Dat snap ik, maar het is toch bij heel veel banen zo dat tattoo's liever niet gezien worden? tenminste voor zover ik weet..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Patriesja schreef:Naja het is haar keuze!!
En het is idd een carriere switch die zij zelf nooit gedacht had!!
Dat snap ik, maar het is toch bij heel veel banen zo dat tattoo's liever niet gezien worden? tenminste voor zover ik weet..
Antheman schreef:Jullie spraken over verdikte lijnen na de zon.
Ik heb een tattoo met rode bloemetjes, en juist die bloemetjes zijn opgezwollen, altijd, continu. Ik voel er niets van, maar vindt t vreemd. Ze kwamen een paar maanden nadat ik hem had laten zetten, en gingen niet meer weg. Ik denk zelf dat de rode kleurstof een gevoelige reactie oid heeft gegeven. Maar ik hoop wel dat het nog een keer wegtrekt.
Ayasha schreef:Antheman schreef:Jullie spraken over verdikte lijnen na de zon.
Ik heb een tattoo met rode bloemetjes, en juist die bloemetjes zijn opgezwollen, altijd, continu. Ik voel er niets van, maar vindt t vreemd. Ze kwamen een paar maanden nadat ik hem had laten zetten, en gingen niet meer weg. Ik denk zelf dat de rode kleurstof een gevoelige reactie oid heeft gegeven. Maar ik hoop wel dat het nog een keer wegtrekt.
Misschien toch eens mee naar een artiest gaan? Lijkt me niet helemaal "normaal" en misschien is het simpel te verhelpen? En als je zalf smeert?
_Micha_ schreef:Joolien schreef:Met tiet?Haha als ie hersteld is maak ik fotows
Heb je de hele tijd zo gelegen of hoe heb je gelegen?
Ik bekdenk me nu pas dat het met mijn tattoo ook niet echt gaat lukken met mijn bh aan
Rock schreef:Ik heb mijn eerste tattoo laten zetten bij Body Cult in Amsterdam.
Daar heb ik ook mijn tongpiercing laten zetten. Ik heb mijn tattoo nooit laten bijwerken, als ik dat nu wil laten doen moet ik weer een starttarief betalen. Wil hem dus laten bijwerken als ik mijn andere laat zetten... maar twijfel nu of ik wel naar Bodycult wil.
Wat ik daar fijn aan vind is dat ik het er overzichtelijk en schoon vind, in tegenstelling tot sommige andere tattooshops.
Hebben jullie een goede tip in of rond Amsterdam of Zaanstad of rond Den Bosch?
_Micha_ schreef:Ja precies Ayasa, net zoals politie ed. maar ik zelf vind het persoonlijk sowieso vaak niet mooi wanneer een tattoo zichtbaar is tijdens werk.
Dat maakt me ook niet zo veel uit, alleen de shop is nogal open. Oh maar wacht ze hebben natuurlijk vast een gordijn
Optiwolk schreef:Hmmm, ik denk dat ik het later toch niet ga riskeren (persverantwoordelijke woordvoerdster, journo, ...)
En stel dat ik de vraag krijg op sollicitiatie, heb ik al een speech klaar:
AHUM
AHUM
Ten eerste: dit gaat u niet aan, dat is mijn privé-leven.
Ten tweede: stel dat ik een tattoo heb of een tattoo zou hebben, dan ben ik of zo ik zo slim zijn om deze op een niet-zichtbare plaats te zetten, tenzij ik in m'n ondergoed loop.
Wat vinden jullie?![]()
En dan nog, want wil hem eigenlijk dat hij verbergbaar is onder m'n bh
Ayasha schreef:Optiwolk schreef:Hmmm, ik denk dat ik het later toch niet ga riskeren (persverantwoordelijke woordvoerdster, journo, ...)
En stel dat ik de vraag krijg op sollicitiatie, heb ik al een speech klaar:
AHUM
AHUM
Ten eerste: dit gaat u niet aan, dat is mijn privé-leven.
Ten tweede: stel dat ik een tattoo heb of een tattoo zou hebben, dan ben ik of zo ik zo slim zijn om deze op een niet-zichtbare plaats te zetten, tenzij ik in m'n ondergoed loop.
Wat vinden jullie?![]()
En dan nog, want wil hem eigenlijk dat hij verbergbaar is onder m'n bh
Wat zou de vraag dan zijn?
Als je zo antwoord vrees ik dat je kan fluiten naar de job ook