Ik zit nu op een gewicht van ongeveer 130 kilo, véél te veel dus! Dat gewicht zit voornamelijk aan de achterkant, ik heb erg dikke billen en dikke bovenbenen. Een buikje heb ik altijd wel gehad..maar het laatste jaar is mijn buikje gegroeid tot toch echt wel een buik die ik niet echt makkelijk meer kan verdoezelen met een shirtje of blousje ofzo.
Dus ja.. hoe ga ik dit aanpakken?? Meer bewegen, ik wil na het eten een wandelingetje maken door de buurt en 1-2 keer in de week naar de sportschool. Gelukkig ben ik bijna iedere avond van huis weg dus ben ik altijd actief geweest, onder andere ook met salsadansen, iets wat ik écht graag doe en heel leuk vind! Ook mijn eetpatroon moet aangepast worden, dus geen snoepjes, koekjes en andere slechte dingen meer! Een vriendin van me zei:
´waarom gebruik je geen afslankpillen? Dan raak je zo gewicht kwijt! ´
´ volgens mij gaat het erom dat ik mijn levensstijl verander, als ik een crashdieet ga volgen en daarna weer mijn oude gewoontes oppak kom ik zó weer aan! ´
Ik ben ooit eens 28 kilo kwijtgeraakt, maar dat zit er nu weer dubbel en dwars aan! Hopelijk vind ik hier de steun die ik nodig ga hebben.. en kunnen jullie mij de nodige schoppen onder mijn reet geven

Wat ik wél weet is dat ik dit keer ga volhouden! Er moet iets veranderen.. het is nu of nooit!