Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Frederieke_ schreef:heeft iemand tips voor mij ?![]()
ik heb niet hele grote ogen, licht bruin, normale wimper lengte. ik heb alleen heel last van wallen, ook als ik uitgerust ben, heel vervelend. smoky eyes vind ik heel mooi.. maar dan accentueer je mijn wallen extra en dat vind ik lelijk, wat kunnen jullie adviseren voor kleur ookschaduw en wat voor eyeliner etc. en wat zou ik voor camouflerende make up kunnen gebruiken tegen de wallen?
dankjewel!
edit: typo
Lidewijke schreef:Inney schreef:Ik verwarm mijn oogpotlood altijd in een vlammetje, blijft veel langer zitten!
Gisteren geprobeerd. Potlood is gesmoltenEn heb het er écht niet lang boven gehouden
Julia schreef:denice schreef:Ik heb sinds kort wimperextensions wegens een foutje met het gasfornuis, die maken je ogen pas mooier!!Klinkt interessant. Share your secret!
Quellian schreef:Lavien schreef:Weet iemand of ze in Nederland de Revlon Precision Clear Lash Adhesive, False Eyelash Glue (wimperlijm dus) verkopen? Kon ze bij de etos niet vinden
Nee, zegt me niets.
Bij Douglas verkopen ze hele goede, mijn wimpers blijven echt de hele dag zitten.