Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:07

Met groenachtige kleuren haal je roodachtige wallen weg, en ik geloof met meer rozige (?) kleuren voor van die blauwe kringen. Als je naar eentje kijkt die speciaal voor onder je ogen zijn, zijn ze altijd wat bleker omdat dat licht weerkaatst geloof ik.

liekemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 13:12

Frederieke_ schreef:
heeft iemand tips voor mij ? :D
ik heb niet hele grote ogen, licht bruin, normale wimper lengte. ik heb alleen heel last van wallen, ook als ik uitgerust ben, heel vervelend. smoky eyes vind ik heel mooi.. maar dan accentueer je mijn wallen extra en dat vind ik lelijk, wat kunnen jullie adviseren voor kleur ookschaduw en wat voor eyeliner etc. en wat zou ik voor camouflerende make up kunnen gebruiken tegen de wallen?
dankjewel! :D

edit: typo

Ik gebruik zelf momenteel de nieuwste concealer van L'oreal (Luminizer?), is een concealer met lichtreflecterende deeltjes.
Deze geeft bij mij echt een heel fris effect! Ook de BB cream van L'oreal voor het hele gezicht is een aanrader voor een egaal maar natuurlijke teint.
Mijn ervaring is namelijk dat als de rest van mn gezicht egaal is, mijn ogen ook beter uitkomen.

Verder een witte oogschaduw in de hoekjes van je ogen en licht uitvegen.
Eyeliner en smokey eyes komen vaak wat hard over als je zelf al wat donker bent rond je ogen.
Beter is het om dan na de concealer en de witte oogschaduw in de hoekjes van je ogen een oogpotlood te gebruiken (bv de inffallible van L'oreal) die je aan de bovenkant van het lijntje wat uitvaagt.

Denk er wel om dat je de concealer met mate gebruikt, een dikke laag kan wat gaan ophopen waardoor je alsnog een wat vermoeide blik kan krijgen..

Ik hoop dat je hier wat mee kan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:37

Ja hier kan ik wat mee! roze consealer dus :D ik heb inderdaad blauwe kringen, niet echt verdikt. ik ga maar eens langs bij douglas etc. dankjulliewel :)

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 15:36

Inney schreef:
Ik verwarm mijn oogpotlood altijd in een vlammetje, blijft veel langer zitten!

Gisteren geprobeerd. Potlood is gesmolten :') En heb het er écht niet lang boven gehouden

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 15:40

Lidewijke schreef:
Inney schreef:

Gisteren geprobeerd. Potlood is gesmolten :') En heb het er écht niet lang boven gehouden

_O-

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 15:40

En heel even met de föhn misschien? Zo doe ik het wel eens en dat lijkt me minder heet dan een vlammetje :)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 16:18

Of op de verwarming.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 16:48

Lidewijke schreef:
Inney schreef:

Was het een catrice potloodje? Ik had eerder altijd maybelline, maar ging over naar Catrice (stond in het schap ernaast en zag er wel prima uit) en wou hem, zoals ik altijd deed, in een vlammetje houden. gelijk het potlood een paar dagen niet kunnen gebruiken, omdat het over mijn huid gleeeeed. Heb dit ook met een wit potlood van Catrice gehad, zelfde soort.

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 16:50

Was er eentje van de hema. Het druppelde er gewoon af!

Andere tips ga ik zeker eens proberen, maar moet eerst even een nieuw slijpertje gaan kopen want het heeft nu geen punt meer. :P

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:47

oh ik heb er 1 van etos eigemerk, en die drupt niet, ik houd hem er 7 sec boven.
Blijft de hele dag zitten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:25

Ik breng gewoon halverwege de dag nog een keertje oogpotlood aan :')

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:49

mn mascara zit bij mij geregeld onder mn ogen ipv alleen erop.... erg frusty en soms kom ik er te laat achter en dan is het ook nog eens erg charmy.... ;-(
waterproof of geen waterproof, maakt niks uit , nu heb ik van nature redelijk lange wimpers, maar dit vind ik niet leuk ,zeker nu met het warme weer kom ik na bijv. het paardrijden (zweten) met zwarte randen van mn paard af , ben nog net geen panda......
wie heeft er een tip? (matte poeder onder ogen heb ik al geprobeerd)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 07:48

Ik gebruik de masterpiece (max factor) waterproof en die is echt waterproof! :j die zou je eens kunnen proberen

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 10:23

Julia schreef:
denice schreef:
Ik heb sinds kort wimperextensions wegens een foutje met het gasfornuis, die maken je ogen pas mooier!!

:') Klinkt interessant. Share your secret!

Ik heb het bij een schoonheidssalon laten doen ja. Kostte me 75 euro om ze helemaal vol te laten zetten met nephaartjes, die worden op je eigen wimpers geplakt. Iedere week ga ik terug om ze vol te laten zetten, kost me dan 10 euro. Maar nooit meer mascara en altijd hele lange volle wimpers!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 16:00

De twee linkse kleuren van het E.L.F 4 kleuren palet brownstone, welke kleuren zijn dat eigenlijk?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 09:49

^^ ik kan hier geen antwoord op geven,geen idee welke het zijn.
Misschien een foto of link is makkelijk ook voor de andere?

Ik heb hier trouwens wel een leuk filmpje ,voor verschillende kleur ogen wat je kan gebruiken.
Ik vind ook dat ze het leuk en goed uitlegd.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:07

Voor de 3e keer een bestelling bij ACW gedaan :+ Scheelt nogal wat dan ik het hier koop.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:18

ACW?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 23:05

http://www.allcosmeticswholesale.com/ had ik een tijdje terug al iets over geschreven. Kun je make-up voor een veel lagere prijs kopen. Alles is 100% echt. Soms ontbreekt er een verpakking of is het geen fullsize. Maar dat staat er dan altijd bij. De site is heel betrouwbaar. Via Google kun je er ook veel over vinden.

.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 23:19

Aaaah die China Glaze lakjes verzenden ze alleen binnen de USA :(

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 23:36

Ja jammer he. Alle nagellak versturen ze alleen in USA.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 01:09

Weet iemand of ze in Nederland de Revlon Precision Clear Lash Adhesive, False Eyelash Glue (wimperlijm dus) verkopen? Kon ze bij de etos niet vinden :(

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 01:57

heb vandaag mn eerste mac product gekocht. :D een wenkbrauwpotlood. ik vond altijd alleen maar donkerdere kleuren dan mn eigen wenkbrauwen en deze matcht precies. :+:

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 02:37

Lavien schreef:
Weet iemand of ze in Nederland de Revlon Precision Clear Lash Adhesive, False Eyelash Glue (wimperlijm dus) verkopen? Kon ze bij de etos niet vinden :(

Nee, zegt me niets.
Bij Douglas verkopen ze hele goede, mijn wimpers blijven echt de hele dag zitten.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 11:29

Quellian schreef:
Lavien schreef:

Nee, zegt me niets.
Bij Douglas verkopen ze hele goede, mijn wimpers blijven echt de hele dag zitten.

Hmm nee ik kan hem ook alleen op ebay vinden. Ah klinkt goed! Welke is dat? En hoeveel kost hij? :)