Aantal dingen bewust net iets te klein gekocht, daar pas ik dan precies in als ik 64 weeg (nu 69).

(kan trouwens van bijna alles maat 38, alles M en veel S aan.

Heb bijgelezen, maar even geen reactie van mij vandaag...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carlijn schreef:Ohhhhh ik heb echt schandalig geshopt, daar was ik zó aan toe.
Aantal dingen bewust net iets te klein gekocht, daar pas ik dan precies in als ik 64 weeg (nu 69).Was leuk!
(kan trouwens van bijna alles maat 38, alles M en veel S aan.Dat was eerst standaard L/XL (heel soms M) en maat 44....
![]()
)
Heb bijgelezen, maar even geen reactie van mij vandaag...
Carlijn schreef:Aanmaaklimonade ligt het eraan welke, sommige zijn echt baggerslecht en sommige best goed, maar in alles zit veel suiker. Crystal Clear het liefste max 1 glaasje op een dag dacht ik, valt mee maar liever niet. Thee is prima, koffie kan er ook wel mee door.
Ik zelf drink alleen maar theenwater en voor de lekker af en toe verse geperste sap. Bewust, want als ik iets anders drink vind ik het zonde van al die calorieën die ik ook had kunnen eten.![]()
1,5 liter kom ik ook vaak niet aan... vergeet vaak te drinken. Maar dat bedenk ik me vaak 's avonds en dan werk ik 1,5 liter thee op 1 avond om de dag weer te compenseren. Haha.
CarmN schreef:Wat drinken jullie op een dag? Want ik drink nogal veel, maar omdat ik niet zo'n fan ben van gewoon water drink ik veel crystal clear, aanmaaklimonade, thee en koffie. Is dit slecht?
AmyII schreef:Misschien dat t slecht is door de koolzuur... Maar ik zou t eigenlijk ook niet eeten. Of door e nummers die erin zitten ofzo. Want ik zou toch denken dat crystal clear niet slechter is dan cola