[MW] Less is more! Verantwoord en gezond afvallen; Deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Carlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:20

Ohhhhh ik heb echt schandalig geshopt, daar was ik zó aan toe. :D
Aantal dingen bewust net iets te klein gekocht, daar pas ik dan precies in als ik 64 weeg (nu 69). :)) Was leuk!
(kan trouwens van bijna alles maat 38, alles M en veel S aan. :D Dat was eerst standaard L/XL (heel soms M) en maat 44.... :D :D)

Heb bijgelezen, maar even geen reactie van mij vandaag...
Laatst bijgewerkt door Carlijn op 24-02-11 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Re: [MW] Less is more! Verantwoord en gezond afvallen; Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:23

Vandaag

O; 2 bolletjes met paardenworst en een croissantje
T; -
L; 1 baby fruitvoeding en 1 baby vleesvoeding ofzo :') niet echt de ideale lunch maar lekker
T; 1 boterham met aubergine pikant
A; rijst, wokgroente en biefstuk
T; appel met kaneel

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:27

1,5 liter kom ik normaal nooit aan. Nu hebben we overdag van 7uur tot 15.45 uur 3x pauze, dus drink ik zeker 3 kopjes thee, en tussen de middag ook nog 1 of 2 kopjes melk erbij. Verder misschien een keertje water tussendoor. Thuis drink ik dan alleen savonds nog een kopje thee. En sochtends vroeg dan een kopje. Wanneer ik ga naar school ga ben ik blij als ik 1 flesje water op krijg, maar ben al wel zover dat ik water drink en geen ander spul meeneem :)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:06

Ik heb vandaag ook geshopt. Lekkere pistoletjes met filet americain gehad en een tostie ham kaas. :P

CarmN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:17

Wat drinken jullie op een dag? Want ik drink nogal veel, maar omdat ik niet zo'n fan ben van gewoon water drink ik veel crystal clear, aanmaaklimonade, thee en koffie. Is dit slecht?

Carlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:20

Aanmaaklimonade ligt het eraan welke, sommige zijn echt baggerslecht en sommige best goed, maar in alles zit veel suiker. Crystal Clear het liefste max 1 glaasje op een dag dacht ik, valt mee maar liever niet. Thee is prima, koffie kan er ook wel mee door.
Ik zelf drink alleen maar theenwater en voor de lekker af en toe verse geperste sap. Bewust, want als ik iets anders drink vind ik het zonde van al die calorieën die ik ook had kunnen eten. :')

1,5 liter kom ik ook vaak niet aan... vergeet vaak te drinken. Maar dat bedenk ik me vaak 's avonds en dan werk ik 1,5 liter thee op 1 avond om de dag weer te compenseren. Haha. :')

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:21

Carlijn schreef:
Ohhhhh ik heb echt schandalig geshopt, daar was ik zó aan toe. :D
Aantal dingen bewust net iets te klein gekocht, daar pas ik dan precies in als ik 64 weeg (nu 69). :)) Was leuk!
(kan trouwens van bijna alles maat 38, alles M en veel S aan. :D Dat was eerst standaard L/XL (heel soms M) en maat 44.... :D :D)

Heb bijgelezen, maar even geen reactie van mij vandaag...

Oh wat moet dat je een heerlijk gevoel hebben gegeven!

CarmN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:23

Carlijn schreef:
Aanmaaklimonade ligt het eraan welke, sommige zijn echt baggerslecht en sommige best goed, maar in alles zit veel suiker. Crystal Clear het liefste max 1 glaasje op een dag dacht ik, valt mee maar liever niet. Thee is prima, koffie kan er ook wel mee door.
Ik zelf drink alleen maar theenwater en voor de lekker af en toe verse geperste sap. Bewust, want als ik iets anders drink vind ik het zonde van al die calorieën die ik ook had kunnen eten. :')

1,5 liter kom ik ook vaak niet aan... vergeet vaak te drinken. Maar dat bedenk ik me vaak 's avonds en dan werk ik 1,5 liter thee op 1 avond om de dag weer te compenseren. Haha. :')

Misschien moet ik dan toch maar proberen om meer water en thee te drinken en minder andere dingen. Denk dat ik daar wel veel winst kan behalen, aangezien ik zo'n 2,5 liter drink op een dag.

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:59

CarmN schreef:
Wat drinken jullie op een dag? Want ik drink nogal veel, maar omdat ik niet zo'n fan ben van gewoon water drink ik veel crystal clear, aanmaaklimonade, thee en koffie. Is dit slecht?

Ik drink eigenlijk alleen maar water en s'ochtends en s'avonds thee en meestal tussendoor 2 kopjes koffie [mijn 'koffie' is erg slap en vooral veel sojamelk dus niet echt koffie te noemen]

mensen lekker geshopt, ik wil ook weer zo leuk een maatje kleiner :D

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 21:00

net echt heerlijk rondje hardgelopen, eindelijk bleven de oortjes in mijn oren zitten en wat gaat het een stuk fijner met muziek aan!

Zo nog even buikspieroefeningen doen en lekkere warme douche nemen!
Dan morgen weer sportief doen in de sportschool, fitnissen :)

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 21:24

Dahm.. mijn moeder kwam net warme chocomelk brengen :\ helaas, dat kon ik haar niet meer mee teruggeven. Heb het maar snel opgedronken en straks alleen nog een hapje fruit als er nog iets is...

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 21:28

Om me dan maar even voor te stellen: Ik ben Valerie, binnenkort 18 jaar ( *D ) en ik zit nu geloof ik aan zo'n 70 kg. Ik ben tijdens de examens enorm aan het vreten gegaan en dat is eigenlijk nooit opgehouden. Nu is het tijd om de rem erop te zetten!

Ga net als Carlijn_ aan buikspieroefeningen doen en vooral veel water drinken! Zo te lezen ben ik niet de enige die daar moeite mee heeft. Hardlopen kan ik niet volhouden. Ik heb er een enorme hekel aan en er wil ook nooit iemand met me mee waardoor de stimulans meteen verdwijnt.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 21:33

Laats hadden we het hier over hoepels en in denk dat ik toch maar een hoepel ga aanschaffel, maar welke...
http://www.sportandmore.nl/HOELA-HOEPs:::66.html
Welke zal ik kiezen: De gezondheidshoepel van 720 gram of de massage hoepel van 950 gram.
Heeft iemand een van deze hoepels en welke is fijn??

Ik ga dan ook meteen maar even een springtouw en wat gewichtjes bestellen.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 21:34

Ik heb geprobeerd hard te lopen en ik kan begrijpen dat mensen dat echt heerlijk vinden, maar ik dacht dat ik doood ging ofzo. Nou is dat al een tijdje terug, maar ik ga het binnenkort weer doen, misschien moet ik er gewoon heel erg aan wennen.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:44

Is crystal clear so slecht? Ik drink een liter shine per dag...

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:46

2 glazen max in de week is mij verteld :)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:48

En waarom?

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:51

omdat t slecht is :') weet ik veel :+ Dat is wat mij door iedere diëtiste is verteld en ik vraag niet waarom ik neem t gewoon aan :+

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:54

Zo iets vriendelijker mag ook wel hoor...

Iemand anders die voor mij het antwoord op mijn vraag heeft?

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:55

T is niet bot bedoeld sorry als ik zo overkom ;) Jij kwam ook zo over. Kan gebeuren is het risico van internet dus excusses :)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:23

Ik kan mijn dieet echt niet volhouden in de vakantie nu. Ook ben ik weer begonnen met bakken :o maar dat is gewoon zo ontspannend. En ik zit ook de hele dag in kookboeken te kijken opzoek naar wat ik nu weer eens ga bakken.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:35

Misschien dat t slecht is door de koolzuur... Maar ik zou t eigenlijk ook niet eeten. Of door e nummers die erin zitten ofzo. Want ik zou toch denken dat crystal clear niet slechter is dan cola

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:56

AmyII schreef:
Misschien dat t slecht is door de koolzuur... Maar ik zou t eigenlijk ook niet eeten. Of door e nummers die erin zitten ofzo. Want ik zou toch denken dat crystal clear niet slechter is dan cola

Ik denk ook zoiets inderdaad.

Dat is ook een van de redenen waarom ik nauwelijsk koolzuurhoudende dranken drink, het vreet de glazuur op je tanden weg. (en koolzuur zal wel voor meerdere dingen slecht zijn. Kan mij ook niet voorstellen dat het goed is voor je darmen)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 00:08

Volgends mij is het ook rete slecht voor je maag (kan niet goed zijn)

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 00:40

Ik drink 0% nogwat siroop en thee. Ik zet elke ochtend een 1,5 L fles water neer. En die moet 's avonds leeg zijn :j . Aangezien siroop en thee op waterbasis zijn, is dat goed bij te houden :j