Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MMMaaike schreef:Goedemorgen!
O: Activia: Cocos
T: 1 appel
L: 2 wasa crackers met komijnenkaas en 1 kiwi en 10 amandelen
T: 1 eierkoek en 1 glas optimel
A: Bietjes, paar aardappeltjes en een gehakbal (rundvlees)
T: misschien wat druiven
MMMaaike schreef:Volgens mijn calorieteller op m'n tel zit ik gemiddeld op 1200 cal. per dag. (In het weekend eet ik altijd wel wat meer, heb ik meer tijd en je wil toch ook een beetje genieten) Ik sport nu 3 x per week en toch gaat het bij mij niet hard hoor en ik heb ook nog eens een zittend beroep. Ben namelijk secretaresse en zit dus bijna de hele dag op m'n bibs.
141 cal. per 100 gram is natuurlijk wel te doen, maar je zit volgens mij zo aan 4 x zoveel met opscheppen. Mijn vriend at gisteren zo'n pakje noodles en daar zaten gewoon al 500 cal. in terwijl je dat niet verwacht.
AmyII schreef:Ik wil wel nog even zeggen dat ik veel lijstjes hier crashlijsten vind. Ook al zit je de hele dag op je reet, dan nog moet je tussen de minimaal 1500 tot maximaal 2000 kcal binnen krijgen, anders gaat je lijf zichzelf op rantsoen zetten en als je dan een dag wat meer eet, slaat hij ook alles op maardoor je gaat stuiterballen.
AmyII schreef:Ik wil wel nog even zeggen dat ik veel lijstjes hier crashlijsten vind. Ook al zit je de hele dag op je reet, dan nog moet je tussen de minimaal 1500 tot maximaal 2000 kcal binnen krijgen, anders gaat je lijf zichzelf op rantsoen zetten en als je dan een dag wat meer eet, slaat hij ook alles op maardoor je gaat stuiterballen.
AmyII schreef:Goedemorgen!
Hier even mijn lijstje,
O: 2 volk. Zonnepit broodjes van de bakker met salami
T: appel
L: 3 boterhammen met pate (zonder boter)
T: mandarijn en ik mag van mezelf een cup a soupje
A: aardappelen groente en vlees weet nog niet wat precies.
B: ga een groot stuk lopen/rennen met de pony vanavond
Ik wil wel nog even zeggen dat ik veel lijstjes hier crashlijsten vind. Ook al zit je de hele dag op je reet, dan nog moet je tussen de minimaal 1500 tot maximaal 2000 kcal binnen krijgen, anders gaat je lijf zichzelf op rantsoen zetten en als je dan een dag wat meer eet, slaat hij ook alles op maardoor je gaat stuiterballen.