Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dagmar_1995 schreef:ben hier lang niet geweest maar ik moet even mijn verhaal kwijt hoor..
Ik ben die suikerziekte gewoon zat... zo zat..![]()
Weet niet waarom maar zit hier huilend achter mn computer. Ik zat een uurtje geleden op 20.3.. 12 EH novorapid bij gespoten volgens mijn lijstje... en nu zit ik gewoon op 24. Als avondeten een boterham gehad en verder vandaag helemaal geen rare dingen gegeten of wat.
Ik heb hier gewoon zo stront genoeg van... het lijkt wel alsof ik (alweer) resisitent begin te worden voor mn insuline...
KellyG schreef:goedemorgen
ben ik ook weer eens........
het zat zijn van de ziekte ken ik maar al te goed...... heb jaaaaren in een soort van ontkenningsfase gezeten en kwam er uiteindelijk in een hele grote despressie door.......
was ook een jaar of 7 niet meer naar het ziekenhuis geweest, en vorig jaar ben ik naar een nieuw ziekenhuis gestapt wat vlakbij mn werk gevestigd zit.....
heb aardig wat huilbuien gehad zowel bij de internist als bij de diabetesverpleegkundige..... beiden zijn wel heel erg geschikt om je hart bij te luchten...... lijkt wel of ze het ruiken hoe je in je vel zit, want ze blijven net zo lang vissen tot ze je daar hebben dat je het eruit gooi
moet zeggen dat ik me sinds begin dit jaar steeds beter ga voelen.....
de dip die ik had komt hoogstwaarschijnlijk grotendeels doordat ik ook een B12 tekort had, en krijg nu maandelijks injecties, en voel me ineens geen 60 meer....... functioneer weer en kan weer lachen.....
heb alleen de afgelopen dagen ook van die vage waardes....... wordt al veel te hoog wakker, spuit dat dan wel ff naar beneden, maar als ik dan de rest van de dag "normaal" spuit en eet, zit ik vele malen hoger dan ik normaal zit.......
en de reden.....???????....... geen idee