Gooit van alles door elkaar, dus stukken minder chemisch en procentueel gezien zit er natuurlijk veel meer natuurlijk spul in. Ik zal het haar wel vragen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Gooit van alles door elkaar, dus stukken minder chemisch en procentueel gezien zit er natuurlijk veel meer natuurlijk spul in. Ik zal het haar wel vragen.

Glossi schreef:Iris, heb je al eens een blusher geprobeerd? Van foundation word je niet bruiner tenzij je de verkeerde kleur kiest. Foundation is er namelijk voor dat je huid egaler lijkt. Je neemt de zelfde kleur als je huid tenzij je nek lichter is dan zorg je ervoor dat die kleur overeen komt zodat er geen overloop te zien is. Want dat is echt niet mooi. Misschien kun je eens kijken of dat iets voor je is. Ik ben verslaaft aan blushers. Zie er zonder namelijk ook uit als een spook![]()
Oh ja paskamers.. vreselijk! Maar bij de kapper ook!
Ben eigenlijk ook niet zo heel blij met
Heb eergisteren een jurkje besteld, hoef
En ik bied me ook aan als proefpersoon
Ben bereid alles
Hoef nu pas volgende week woensdag weer te werken en ik hoop dat ik
heb ik ook vaak..
hoop voor je dat het snel bijtrekt.nynke1122 schreef:Nou-hou![]()
Iedere ochtend word ik wakker en denk ik, oh het valt wel mee, beetje foundation erop. En dan kom ik op school en dan vallen ze ineens heel erg op

dus dat is ook de reden dat het nu wat minder bij mij gaat.

nynke1122 schreef:Okee, ik ga dus komende dagen geen foundation opdoen, en heeeel erg proberen eraf te blijven

Maar het werkt opzich wel goed,. Ales het goed is heeft mijn moeder inmiddels een afspraak gemaakt bij de huisarts, dus die zal wel wat anders aanraden
Ik heb nog wat bobbels hier en daar maar wondjes en oneffenheden lijken sneller te genezen. Dus voorlopig ben ik blij! 

Het ging een aantal dagen heel snel, toen heb ik

dus ik moet m'n slaapritme maar weer even zien op te pakken.