Puisten deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Julia

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 19:03

Met pure olie en ingrediënten die ze voor duur besteld van ver weg. :+ Gooit van alles door elkaar, dus stukken minder chemisch en procentueel gezien zit er natuurlijk veel meer natuurlijk spul in. Ik zal het haar wel vragen. :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 20:58

Katyatje :(:)

Ik probeer echt zo erg van mijn huid af te blijven, en dat lukt redelijk maar ik moet het echt volhouden en dat is moeilijk..
Afgelopen 2 dagen wat minder gezond gegeten maar dat ga ik vanaf nu weer doen en vanavond lekker aan de groene thee met een bakje fruit. :)

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 23:20

Glossi schreef:
Iris, heb je al eens een blusher geprobeerd? Van foundation word je niet bruiner tenzij je de verkeerde kleur kiest. Foundation is er namelijk voor dat je huid egaler lijkt. Je neemt de zelfde kleur als je huid tenzij je nek lichter is dan zorg je ervoor dat die kleur overeen komt zodat er geen overloop te zien is. Want dat is echt niet mooi. Misschien kun je eens kijken of dat iets voor je is. Ik ben verslaaft aan blushers. Zie er zonder namelijk ook uit als een spook :P

Oh ja paskamers.. vreselijk! Maar bij de kapper ook!

Ik gebruik ook blusher inderdaad, op mn wangen íets meer en verder doe ik gewoon een
heel dun laagje omdat die BB cream zo opglimt :+ Ben eigenlijk ook niet zo heel blij met
die BB cream..

Paskamers heb ik ook een hekel aan inderdaad :\ Heb eergisteren een jurkje besteld, hoef
ik ook niet in de paskamer hahah!

Julia, je huid ziet er goed uit! :) En ik bied me ook aan als proefpersoon :)) Ben bereid alles
te proberen voor een gaaf huidje..

Mijn huid wordt niet beter maar ook niet slechter. Dus ik kan niet ontvreden zijn, maar ben
ook niet tevreden :+ Hoef nu pas volgende week woensdag weer te werken en ik hoop dat ik
dan weer een beetje gaaf achter de kassa kan zitten. Werk is momenteel het enige waar ik
me echt druk om maak, die stomme TL-lampen er boven te hangen, leuke jongens aan de kassa :')
bahbahbah. Ik ga momenteel niet naar school, dus dat scheelt, en met paardrijden zit er een
cap overheen :D

nynke1122

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:57

Nou-hou -O-
Iedere ochtend word ik wakker en denk ik, oh het valt wel mee, beetje foundation erop. En dan kom ik op school en dan vallen ze ineens heel erg op :?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 18:08

Hier gaat het ruk, al twee weken super verkouden, allemaal wondjes die per direct gaan ontsteken, tandvlees ontstoken, ga zo maar door :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 18:49

nynke :(:) heb ik ook vaak..

dressagelady :(:) hoop voor je dat het snel bijtrekt.

Mijn huidgaat nu ook minder, hij was echt super mooi en ik kon er goed afblijven, en nu heb ik er toch weer aangezeten en het resultaat is alweer wondjes.. 2 op m'n voorhoofd, 1 op m'n wang en 1 op m'n kin.
En er komt een pijnlijk plekje opzetten op mijn kin, of iig zo voelt het.
Als die op m'n wang en de kleinste op m'n voorhoofd maar snel geheeld zijn, derest heel vanzelf wel en die vallen niet zo heel erg op.. of iig ik heb er geen last van.

Tegen de frustratie ga ik over een uurtje maar flink hard sporten, en daarna groene thee drinken en fruit eten.
Op tijd slapen.. en dan hoop ik dat ik er morgenochtend een beetje fatsoenlijk uitzie.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:01

nynke1122 schreef:
Nou-hou -O-
Iedere ochtend word ik wakker en denk ik, oh het valt wel mee, beetje foundation erop. En dan kom ik op school en dan vallen ze ineens heel erg op :?

Dan zou het heel goed kunnen dat jou huid slechter word door de foundation! probeer eens 1 weekje zonder om te kijken hoe het er dan uit ziet.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:05

Het kan ook zo lijken door de belichting op school in de wc's, als je daar iig kijkt.
Als ik daar van de zijkant kijk is het goed maar kijk ik er recht in vind ik mijn huid niet mooi. :')

Mijn voorhoofd is behalve die 2 wondjes nu trouwens wel ontzettend rustig kwa mini bultjes die ik eerst had.. redelijk egaal en daar ben ik wel blij mee. :)
Ook boven m'n mond trouwens.

nynke1122

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 20:09

Okee, ik ga dus komende dagen geen foundation opdoen, en heeeel erg proberen eraf te blijven :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 21:55

Vooral dat eraf proberen te blijven deed het hem echt bij mij :j dus dat is ook de reden dat het nu wat minder bij mij gaat.
Dus vermijd spiegels op momenten dat je er aan kán zitten (voor/na het douchen etc), kijk niet te lang in de spiegel als je het toch doet en probeer eraan te denken dat het er altijd nog beter uitziet als je er niet aanzit, omdat je dan geen wondjes hebt oid. :)
En van wondjes krijg je weer littekentjes, en dat is ook niet fijn.
Succes ermee haha. :D

Ik heb lekker een vol uur gesport, al m'n frustratie eruit. :))
Daarna lekker gedouchd, wat fruit gegeten en nu aan de groene thee.
Vanavond proberen redelijk op tijd te gaan slapen, m'n wekker gaat morgen gelukkig 'pas' 8 uur dus ik kan iig best een aantal uurtjes slapen. :)

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 23:24

nynke1122 schreef:
Okee, ik ga dus komende dagen geen foundation opdoen, en heeeel erg proberen eraf te blijven :)

Ja ben benieuwd of het minder word! maak een voor en na foto voor jezelf om te kijken hihi :+
lijkt me haast van wel! en schoonmake met reinigingsmelk elke aaf/ochtend en erna een watje met warm water eraf spoelen helpt ook goed.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 09:21

Mijn huid was beter toen ik opstond, dus het sporten en optijd slapen heeft opzoch wel een beetje geholpen. :D

De komende 4 dagen lekker make-uploos :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 09:25

Mijn huid is goed opgeknapt. Heel blij mee, want moest gisteren pasfoto's laten maken :')

nynke1122

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 18:17

Hmm, het is nog niet beter, is ookde eerste dag foudationloos en erafblijven, vanavond even een urrtje joggen. Ik zal binnenkort reinigingsmelk halen :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 18:24

Maar je huid word ook niet 1 2 3 beter, dit zal zeker een tijdje of iig een paar dagen nodig hebben om op te knappen.
Waarmee reinig je je huid nu dan?

En fijn Anthea. :D

nynke1122

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 19:54

Ik heb nu iets van de Hema :') Maar het werkt opzich wel goed,. Ales het goed is heeft mijn moeder inmiddels een afspraak gemaakt bij de huisarts, dus die zal wel wat anders aanraden

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 13:03

Ik val hier ook nog eens binnen!

Hopelijk helpt het als je geen foundation meer gebruikt nynke! Ik had soms net het omgekeerde, als ik een paar dagen na elkaar foundation gebruikte (was enkel in mijn hals) was die achterna vaak beter.

Fijn dat het goed gaat bij jullie, xAylie en Anthea!

Bij mij gaat het ook redelijk goed. Ik gebruik sinds enkele dagen weer een zalfje dat de dermatoloog me in januari voorgeschreven had. Had het toen even geprobeerd (toen ik de pil nog niet nam) maar het hielp niet echt, dus maar opzij gelegd. Nu zei m'n moeder dat ik het nog eens moest proberen, omdat het nu misschien wel werkt in combinatie met de pil. En ik denk dat ze gelijk heeft. :P Ik heb nog wat bobbels hier en daar maar wondjes en oneffenheden lijken sneller te genezen. Dus voorlopig ben ik blij!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 13:15

Dat is fijn Katyatje. :D

Ik heb 2 plekjes op m'n kin en 1 korstje op m'n voorhoofd, ik hoop dat het zo blijft en niet slechter word. :)
Moet wel weer goed gaan slapen, afgelopen nacht 2 uur geslapen en vanochtend een buitenrit gehad van 2 a 3 uur, en dat voel ik goed. :P

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 13:21

Hier gaat het wel weer redelijk, ik ga nu lekker van het weer genieten nu het kan!

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 08:29

Veel positieve berichtjes, we gaan vooruit met zn allen :D

Hier dus ook verbetering :j Het ging een aantal dagen heel snel, toen heb ik
er weer aan gezeten maar het werd niet belachelijk veel erger. Het stond even
stil.. Nu weer 2 dagen er vanaf en het gaat langzamerhand weer vooruit :j
Blijheid dus :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 08:47

Fijn dat het bij jou ook beter gaat! :D

Mijn huid blijft wel oke, 1 plekje op m'n kin en 1 korstje op m'n voorhoofd.
Al denk ik als ik zo doorga met weinig en slecht slapen dathet dan erger gaat worden :P dus ik moet m'n slaapritme maar weer even zien op te pakken.

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 09:51

Bij mij was mn huid gister ook heel goed!! Vandaag weer een paar rode plekjes helaas, vandaag maar wat meer drinken.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 10:24

Fijn dat die gister wel goed was. :)

Mijn huid vind ik minder, en dof..
Komt misschien omdat ik niet zo lekker in mijn vel zit en dus te weinig slaap.
Vanavond maar even lekker stomen en een maskertje doen, en proberen wel lekker te slapen en wat langer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:24

Ik heb een week lang alleen maar geleefd op pasta, croissantjes, cola en pizza en ijs en tiramisu
niet meer dan 4/5 uur geslapen per nacht, soms zelfs maar 3 uurtjes
veel alcohol op
geen groenten en fruit op..

maar mijn huidje doet 't bést lekker! (Enne, dit is niet mijn normale leventje hoor. Weekje Italië)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:32

Zo te horen heb je het iig wel leuk gehad. :D
En fijn dat je huid het nog best redelijk doet!