Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silvia schreef:tamaramt schreef:ik heb alhydran littekencreme gekocht op advies vd pc; tube 100 ml kostte me € 161 !!en zit momenteel nog steeds voor meer als de helft vol
Is dat een groen / zwart / witte tube? Daar heb ik voor 100ml ongeveer 40 euro voor betaald.
S_imonee schreef:Hallo Dames,
Het is voor mij al heeeel lang geleden dat ik gereageerd heb in dit topic! Misschien dat sommigen mij nog wel kennen en anderen nietIk heb wel veel meegelezen in de tussentijd.
Ik heb ook een vraag aan de dames voor het het ook al een jaar of langer geleden is dat ze geopereerd zijn.
Voor mij is het inmiddels een jaar en twee maanden geleden dat ik geopereerd ben, maar sinds twee weken heb ik pijn aan mijn borsten. Ook begin ik nu pas het gevoel weer te krijgen. Misschien dat dat de oorzaak is. Maar mijn vraag is; is het normaal dat je na een jaar nog pijn hebt? Zo'n drukkende pijn en soms stekende pijn aan de littekens.
cindytjuh schreef:Ik gebruik bio oil ook op mijn keizersnee littekens en werk idd super!
Anouk: ik heb nu nog 6 weken om een kilo of 8 af te vallen
Pebblesther schreef:cindytjuh schreef:Ik gebruik bio oil ook op mijn keizersnee littekens en werk idd super!
Anouk: ik heb nu nog 6 weken om een kilo of 8 af te vallen
8 kg is veel maar het zou moeten lukken. Toen ik eenmaal op de wachtlijst stond voor de BVK ben ik ook 8 kg afgevallen zonder moeite. De operatie was echt een stok achter de deur. Ik wilde gewoon persé voor de operatie nog 8-10 kg kwijt.