Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:18

Als de houdbaarheidsdatum nog niet is verstreken wil ik hem wel van je overnemen?

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:48

tamaramt schreef:
ik heb alhydran littekencreme gekocht op advies vd pc; tube 100 ml kostte me € 161 !! :( en zit momenteel nog steeds voor meer als de helft vol ;(

Is dat een groen / zwart / witte tube? Daar heb ik voor 100ml ongeveer 40 euro voor betaald.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:48

Heb je last gehad van gewichtstoename/wisseling Simone? Daar kan het ook aan liggen, in combinatie met dat wat er aan de binnenkant toch wel veranderd is. (Zomaar een hersenspinsel hoor)

Li_lee_yang

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:59

Hi,

voor mij bijna een jaar geleden, ik heb soms wel een steek. maar moet het meer een steekje noemen, kort en niet heel pijnlijk. Ze zeggen indd dat dat te maken heeft met je zenuwen. Ik heb wel het idee dat ik iets meer gevoel heb, maar ik kan mijn nagels keihard in mijn borst zetten en dan voel ik eigenlijk nog niets.
Als je echt erg veel pijn heb zal ik gewoon even je pc bellen :)

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 21:20

kimberley12 schreef:
Calendula creme werkt ook super! Al die dure creme moet je helemaal niet aan beginnen, zonde van het geld....

ik gebruik deze ook echt super spul

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 07:48

Silvia schreef:
tamaramt schreef:
ik heb alhydran littekencreme gekocht op advies vd pc; tube 100 ml kostte me € 161 !! :( en zit momenteel nog steeds voor meer als de helft vol ;(

Is dat een groen / zwart / witte tube? Daar heb ik voor 100ml ongeveer 40 euro voor betaald.

het moet idd niet gekker worden :')
Heb net gegoogled en idd prijzen tussen de € 40 en € 50.
Ik ben gaan zoeken naar mijn facturen en heb het gevonden; € 161,95!!
Dus hoe kan dat ? Geen idee.
Misschien omdat ze sinds 1 mei niet meer in het zorgpakket vallen? Ik moest de tube toen uit eigen zak betalen ivm eigen risico

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 08:09

Ik heb soms idd ook nog wel eens een steek(je) maar steeds minder.
Tis nu voor mij ruim een jaar geleden en ben er nog steeds erg blij mee!

Heerlijk om in bikini's te kunnen lopen zonder aangestaard te worden.
Bij mij zie je alleen nog de streep onder de borst een beetje maar ziet er wel mooi uit :j
Vind t wel nog steeds eng om die littekenstreep aan te raken haha *watje :') *

Ik gebruikte littekencreme van de kruidvat kwam als beste uit zo'n test en vind wel fijne creme :j

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 10:03

Tamarant, ik moest de tube ook zelf betalen. Werd niet vergoed door de verzekering. Heel vreemd dat je zoveel hebt moeten betalen. Misschien toch nog even op terugkomen bij de pc, misschien hebben ze een fout gemaakt.

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 17:46

S_imonee schreef:
Hallo Dames,
Het is voor mij al heeeel lang geleden dat ik gereageerd heb in dit topic! Misschien dat sommigen mij nog wel kennen en anderen niet :) Ik heb wel veel meegelezen in de tussentijd.

Ik heb ook een vraag aan de dames voor het het ook al een jaar of langer geleden is dat ze geopereerd zijn.
Voor mij is het inmiddels een jaar en twee maanden geleden dat ik geopereerd ben, maar sinds twee weken heb ik pijn aan mijn borsten. Ook begin ik nu pas het gevoel weer te krijgen. Misschien dat dat de oorzaak is. Maar mijn vraag is; is het normaal dat je na een jaar nog pijn hebt? Zo'n drukkende pijn en soms stekende pijn aan de littekens.

Ik had het zelfde! Maar bij vragen moet je gewoon even je pc bellen! Bij mij wou hij het nl wel even zien, voelb en controleren!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 21:51

Ik denk dat ik na deze tube over ga op een 'normalere' zalf. Maar twijfel nog.. Calendula of die van de kruidvat..

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 10:55

De weleda calandula (Baby) is een erg fijne creme, zal toch niet uitmaken of je hem op een baby of litteken gebruikt? ;)

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 13:32

Ik ben woensdag om 12.00 aan de beurt. Maar nu ben ik ziek! Grrrrr Ik hoop dat ik op tijd koortsvrij ben.

slakkenrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 23:12

Hallo meiden, ik ben weer thuis! *\o/* hierbij mijn verhaal & ervaring als broekpoeper!

Wauw wat was dat me toch een ervaring! Jeetjemineetje! Ik werd naar het ziekenhuis gebracht afgelopen donderdag om 11 uur, en ik was om 1 uur aan de beurt! Huilen, janken, en tegenstribbelen. Bij viel er een kwartje toen ik het operatieshirt aan moest trekken en een badmuts-onderbroek aan moest. De verpleegkundige zag dat ik heel erg bang was, en gaf me een slaappilletje. Ze zei 'ga maar op bed liggen, ga maar lekker wat muziek luisteren en dan kom ik je over een half uurtje halen!' Ik nam braaf mijn pilletjes in, en ging liggen. Ik voelde nog niets... ik vocht er tegen en was er 100% zeker van dat ik tot aan in de operatiekamers niks van de pillen zou voelen. Ook werd er verdovings-zalf op mijn handen gesmeerd zodat ik niets van het infuus zou voelen.

Zat ik er eventjes ver naast, vanaf toen ze me kwamen is een grote waas geworden. Ik kan me herinneren dat ik in een aparte ruimte terecht kwam waar op het operatiebed gehesen werd. Mijn armen werden in een soort gelpad neergelegd in 'strandstoel' houding. Ik werd toen naar de volgende tussenruimte gereden waar mijn plastisch chirurg klaarstond om af te tekenen. Een klein indo-lilliputtertje met een enorm grappige stem en kleine handjes! Mijn moeder was er bij, ik kan me herinneren dat ze in het bijzijn van iedereen zei 'jij bent ook niet de slankste, jeetje je buik ziet er uit alsof je van 3 kinderen bent bevallen'. Toen probeerden ze het infuus te prikken, maar dit prikten ze mis. Ze probeerden de naald nog te verschuiven, maar dit deed zo'n zeer! Toen moesten ze nog een keer prikken, kennelijk heb ik toen flink tegengestribbeld en moest ik door twee mensen vastgehouden worden. Toen ik de operatiekamer in reed had ik verwacht dat ze me eerst onder narcose zouden gooien, maar kennelijk niet. Een zaal met (voor mijn gevoel) zeker 12 mensen, lampen en overal kastjes. Ik kreeg een zuurstofkapje over mijn neus heen ('hey dit ruikt naar kersjes!' hahahahaha) en ik was weg. Tactisch gedaan dat ze de narcose in het infuus spoten zonder dat ik dat kon zien.

Vervolgens werd ik meteen waker gemaakt op de OK, geen flauw benul dat er tijd tussen had gezeten! Ik werd wakker gemaakt door de verpleegkundige of ik wilde plassen... dat heb ik kennelijk op automatische piloot gedaan in een pannetje die onder mijn bips werd geschoven. Vervolgens stond er een verpleegkundige in de buurt die ik met mijn moeder hoorde bellen 'ja ze is nu bijna wakker, ze heeft net geplast. Oh je hebt haar vriend al laten weten dat het voorbij is? Oh ja ze doet het prima hoor!' Het klinkt raar, maar ik was zo pissig dat ze me wakker maakten! Heel veel herrie om me heen, voor mijn gevoel dat ik stoned in een kippenhok. Er hing een gigantische ballon aan mijn bed die mijn moeder er aan had gehangen, vervolgens werd ik naar mijn kamer gereden. Ik vocht een beetje tegen de sufheid, ik dacht 'ik ben wakker, ik leef nog... ik wil mijn vriendje bellen, mijn vriendinnen whatsappen!' toen zei de verpleegkundige: "je vecht er zo tegen, je kunt gewoon weer slapen hoor, laat het maar over je heen komen!" Ik was boos, gefrustreerd en knetterstoned! Ik ben toen aan leuke dingen gaan denken die ik altijd met mijn vriend doe, toen ben ik weer in slaap gevallen. Ik irriteerde me wel aan alle herrie in de gang, niemand wilde de deur dichtdoen voor some reason. Welkom in het kippenhok 2.0! Ze kwamen eens in de paar uurtjes mijn bloeddruk en temperatuur meten, dus ik hoorde dat karretje steeds op en neer gaan voor mijn deur me de gedachte 'oh nu ben ik aan de beurt, ik ga alvast braaf zitten' maar neen, hierdoor kreeg ik weinig rust.

Ik sliep steeds 2 uurtjes, en dan werd ik weer ff wakker... toen weer 2 uurtjes, en toen weer wakker. Des te meer uurtjes ik had geslapen des te wakkerder ik werd. Mijn moeder, oma, zusje en vriend zijn langsgekomen, maar toen mijn oma ging klagen over haar kwaaltjes ben ik in slaap gevallen. Tegen een uur of 12 's nachts werd ik weer een beetje nuchter er zag ik voor het eerst mijn drains. Hier zat nauwelijks iets in. Nog geen 2 theelepeltjes! Ik kon al snel weer lopen er werd de eerste 3x naar het toilet geëscorteerd. Geklungel met het infuus en drains was een circus! Om 5 uur 's nachts moest ik weer plassen en werd het infuus er uit gehaald. 'je plast genoeg, je drinkt en je loopt prima. Ik haal hem eruit!' Wat was ik daar blij mee! Toen ben ik wakker gebleven totdat ik naar huis ging. Om 7 uur werd het al weer rumoerig, en om 8 uur stond de plastisch chirurg al klaar om de drains er uit te halen. Er zat zo abnormaal weinig in dat ze er 's nachts ook wel uit hadden gekund.

Huilen, janken tegenstribbelen ronde 2! Mijn zusje vertelde me dat het ENORM veel pijn deed, dus ik schoot tegen het plafond aan en op vibratiemodus, ze moesten me eerst maar eens vangen! Enorm raar gevoel toen het verband eraf ging, mijn borsten 'hingen' niet meer, maar ze 'stonden'... zo maf! Ik heb niet gekeken! Toen de drains eruit getrokken werden viel het me echt 100% mee! Ik voelde iets bewegen in het begin, en toen het eruit kwam iets vochtigs aan de zijkant. Maar voor de rest helemaal geen pijn of iets extreem raars gevoeld. Gaasjes erop, BH aan en klaar!

De pijn is me zo meegevallen! De eerste dag dat ik thuis was voelde ik wel 'iets'... de pijn was voor mij vergelijkbaar met de pijn die je voelt als je bijna ongesteld bent en je borsten worden gevoelig terwijl je een sprintje hebt proberen te trekken. De dag daarna voelde ik al geen pijn meer, helemaal niks! En ook nu, geen last en af en toe lek ik een beetje wondvocht aan de linkerkant! Ik heb ze gisteren voor het eerst gezien, en het viel me echt 100% mee! Mijn zusje zat er naast en zei 'ja dat is niet eerlijk! Ik was bond en blauw! Zij is alleen maar een piepklein beetje geel om de tepels heen!' en dat klopte inderdaad. Het groeit zo snel weer aan elkaar! Ook zat ik gisteravond in de buurt bij de schuifpui, ik voelde een rilling van kippenvel over mijn rug gaan, die helemaal doorging onder het verband! Ik voelde alles, en alles functioneerde al na 48 uur na de operatie!

Ik ben er zo gelukkig mee, alle jurkjes in mijn kast die eerst 'net' te klein waren, passen nu ruim! Slapen is wel onhandig omdat ik niet op mijn rug kan slapen, maar na een tijdje raak je zo uitgeput dat je wel in slaap moet vallen. Ik kan niet wachten om weer te gaan shoppen! :):)

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 07:06

Slakkenrace, wat een geweldig verhaal zeg. En super dat het zo goed gaat, nu al. Ik duim dat het gestaag beter blijft gaan!

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 07:15

Wauw slakkenrace! Bedankt voor je verhaal!
Geeft een goed beeld van wat me te wachten staat.

Irre: Oeh, hou je taai en ik duim voor je

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 07:42

@slakkenrace; wat fijn dat het tot nu toe allemaal meevalt. Maar mbt bont en blauw dat zal nog wel komen hoor; begon bij mij ook pas de 2e/3e dag.
En wat fijn dat je zo snel het ziekenhuis uit mocht; ik heb er 1,5 dag gelegen en mijn drains eruit halen was ook zeer pijnlijk. IK had dan ook wel afvloeing vd drains.
Hopelijk knap je snel en helemaal goed op zonder complicaties en kun je weer volop gaan shoppen v nieuwe kleding en ondergoed ;)

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:37

cindytjuh schreef:
:)) Ik gebruik bio oil ook op mijn keizersnee littekens en werk idd super!

Anouk: ik heb nu nog 6 weken om een kilo of 8 af te vallen :=

8 kg is veel maar het zou moeten lukken. Toen ik eenmaal op de wachtlijst stond voor de BVK ben ik ook 8 kg afgevallen zonder moeite. De operatie was echt een stok achter de deur. Ik wilde gewoon persé voor de operatie nog 8-10 kg kwijt.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:00

Vandaag de littekencrème van Biodermal gekocht, ben benieuwd of die werkt!

Slakkenrace: wat fijn dat je zo blij bent! Hopen dat je goed hersteld!!

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:20

Pebblesther schreef:
cindytjuh schreef:
:)) Ik gebruik bio oil ook op mijn keizersnee littekens en werk idd super!

Anouk: ik heb nu nog 6 weken om een kilo of 8 af te vallen :=

8 kg is veel maar het zou moeten lukken. Toen ik eenmaal op de wachtlijst stond voor de BVK ben ik ook 8 kg afgevallen zonder moeite. De operatie was echt een stok achter de deur. Ik wilde gewoon persé voor de operatie nog 8-10 kg kwijt.

Ik ben nu 3 maanden na mijn zwangerschap al 35 kwijt, maar doel laatste kilo gaan tergend langzaam, heb nu geen overgewicht maar voor de mooi mag het er wel af..

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:36

Slakkenrace, heb wel een beetje moeten lachen om je verhaal :-) fijn dat het goed is gegaan.
Ik zit nu in de trein naar DenHaag. Ik heb een kop vol snot en ben echt nog niet fit maar heb geen koorts meer. Heb er wel zin in!

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:41

Sterkte en succes Irre!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:55

Heey slakkenrace wat een verhaal!
Ik herken mij in het stuk waar je je pilletje kreeg en dat alles 1 grote waas werd.... Bij mij precies zo!
haha!
nu lekker herstellen en je lekker laten verwennen!

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:59

Irre: zet hem op!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

slakkenrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:40

Thnx iedereen! :D

Het genezen gaat hier zo snel! De tepels zijn (na nog geen week) al weer normaal van kleur en de hechtingen lijken nu al te verdwijnen. Er zit een klein randje van circa 2 cm knal-geel omheen .Maar het JEUKT! Alsof 300 muggen mijn boobies te grazen hebben genomen!

Vriendlief vindt het allemaal prima uit zien, ik had verwacht dat hij zou schrikken... maar hij zei dat hij ze echt heel erg mooi vond geworden! 'Ik heb straks het vrouwtje met de allermooiste tietjes!' _O- Ik word de hele dag verwend en geknuffeld door meneer en alles word gekookt, gehaald, gepakt, afgewassen, opgeruimd, gewassen, gestreken & gepoetst. Schoonmoeder werd spontaan jaloers.

Voor de rest lijkt het alsof ik een zwemband-buikje heb gekregen, daar moet ik nog een beetje aan wennen. Die dikke boobies zijn eindelijk aan de kant waardoor ik nu met mijn buik word geconfronteerd! Een nieuwe missie! Maar toch als ik in de spiegel kijk voel ik me opeens heel erg slank en ben ik zo tevreden met mijn figuur wat ik eerder nooit kon zijn! Voor iedereen die toch twijfelt, voor de pijn hoef je niet te schrikken...(om eerlijk te zijn vind ik het vervelender om hoofdpijn te hebben of ongesteld te zijn) en voor de correctie in je figuur/uitstraling/zelfvertrouwen/functionaliteit is dit een hele kleine prijs die je er voor betaald. Dit was het helemaal waard, ik kan het iedereen aanraden die zich irriteert aan haar voorgevel!

@ Irre: Heel heel heel erg veel succes vandaag! Ik duim voor je! *\o/* Zet 'm op!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:27

Irre is weer bij. Het was goed gegaan, vanavond eens kijken.