Nee is een presentatie, welke een leuke natuurlijk, maar ik schrijf even wat speerpunten op en dan stuur ik met het verslag de presentatie wel mee met het verslag, dus ik hoef niet alles op te schrijven, veel te veel werk
Wel een hele leuke presentatie trouwens, erg creatieve jongen die deze presentatie heeft gemaakt, tevens eens van mijn leukste collega's
Zo, het werk zit erop, heb hard gewerkt vandaag! Mijn stapel is zo goed als weg. Ben gewoon bijna klaar voor het einde jaar! , had ik aan het begin van deze week niet gedacht. Ben nu echt hyper de piep en ga zo een lekker rondje intervallen!! Vanavond VIP-shoppen bij V&D, wil een leuk dekbedovertrek en heb er één gezien
Hee meiden, Ik dacht dat dit wel een geschikt topic is om te vragen. Ik heb een tijdje hard gelopen in de zomer en nu wil ik weer gaan beginnen in de kerstvakantie. Alleen het is zo koud! Wat kan ik het beste aandoen? Want als ik nu een vest aan doe over mijn shirt met lange mauwen dan zweet ik weer de tent uit...
Fanneke
Geplaatst: 15-12-10 22:41
De gouden tip? Termo-ondergoed! Ik heb vandaag ook gelopen met mijn hardloopshirt en windjack over mijn thermo-shirt . Perfecte temperatuur! Heb nog niet de thermo-broek eronder, dan moet het nog iets kouder worden.
Vandaag lesje 19 gelopen, geloof ik. Moest 15x 1 minuut wedstrijdtempo en 1 minuut wandelen tussen door. Ik heb het iets anders gedaan. 1 minuut wedstrijdtempo, 1 minuut joggen, 1 wedstrijd, 1 wandelen en weer van voor af aan. Ging erg lekker!
Anoniem27
Geplaatst: 15-12-10 23:16
Zo, wat gaat het weer snel hier met de berichten! Lastig bijhouden voor de nieuwelingen hoor.
Sakkia, een saaie vergadering gehad dus? Maar wel een leuke collega, met crea presentatie?
Venthe, ik loop zelf met dit weer in trainingspak (of hardloopbroek en hardloopjack) met een hardloopshirt. Heb een hoofdband, die ik zo nu en dan om doe...tenslotte verlies je de meeste warmte via je hoofd. Een muts is dus ook een optie.
Bom, leuk dat je naar Drenthe op vakantie gaat (met 2 auto's ). Kom zelf uit Drenthe (emmen, woon nu in diever)
Ik heb vandaag niet meer gelopen, ben vanmiddag even naar een kerstmarkt in 't verpleeghuis waar m'n zusje werkt geweest. Nadien een kort gesprek over mijn uren op 't werk gehad (krijg er een aantal vaste uren bij, wat mijn wens ook was!), daarna nog een informatieve bijeenkomst met diner gehad van m'n invaljob en kerstpakket gekregen! Wel vanmorgen 30min gewandeld en vanavond nog weer 40min met de hond gewandeld.
Goedemorgen, de enige die echt leuk was die had gewoon dus wel een trouwring Maar goed die was alleen leuk qua uiterlijk hoor Verder wel een beetje gladjes, beetje een snelle jongen
Dan is er nog 1 Daar heb ik vanaf het begin een klik mee, wij zijn ook de enige die er vanaf het begin bij zijn, samen met nog een collega van mij. Maar goed hij is gewoon aardig Verder niks
Met mijn maagje gaat het steeds beter, nog wel steeds een beetje pijntjes overal in die streek maar dat moet vanzelf wegtrekken. Heb toch het vermoeden dat ik een slokdarm ontsteking heb gehad en dat duurt natuurlijk even voor dat dat over is. Ontstekingswaarden in het bloed waren ook wel iets verhoogd
Zo en nu ga ik mijn eerste overleg van vandaag maar eens in. Dan vanmiddag nog 1 en dan morgen nog 1 chtend werken en dan heb ik lekker twee weken vakantie
WenK
Geplaatst: 16-12-10 09:38
Goedemorgen!
Haha Sak... Gelukkig van je maag joh...
Wow Fan, knap hoor, hard gewerkt en daarna lekker gelopen...
Hoop dat het weer mee wil vallen vandaag, dan kan ik vanavond nog een lekker rondje doen...
Zit er trouwens over te denken om komende week een keertje extra te gaan lopen... Ben maandag vrij dus zit er over te denken om zaterdag dan mijn 8 km te doen, dan maandag weer een duurloop en dan dinsdag & donderdag weer mijn normale training te lopen. 1e kerstdag kan ik ook gewoon lopen en kerstavond en 2e kerstdag wilde ik dan lekker een stuk gaan wandelen met de hondjes... Denken jullie dat dat kan? Die extra keer lopen dan.
klotshtiduj
Geplaatst: 16-12-10 09:54
Goedemorgen dames!
Zo te lezen heb je je wel vermaakt Sakkia?!
Ik heb gister heerlijk een rondje buiten gelopen Was zo zat van de loopband. De rondweg op het vliegveld lag er goed bij dus de gok genomen, echt heerlijk 6 km gelopen in 33 minuutjes! Wat kan een mens daar gelukkig van worden!!! Vorige ben ik behoorlijk verkouden/ziek geweest en merkte wel dat de koude lucht nog wat pijnlijk in mijn keel voelde, maar dat kon de pret niet drukken!
Hoop vrijdag ook nog even te kunnen lopen en dan lekker zondag weer. Toch maar weer proberen wat vaker op te pakken nu!
Anoniem27
Geplaatst: 16-12-10 09:57
Goedemorgen!
Ah heerlijk Sakkia, 2 wkn vakantie. Dat is geluk hebben in deze periode!
Wen, ik denk dat dat prima kan hoor. Zolang je niet al te pittige trainingen doet, denk ik dat het goed te doen is. Ik heb ook wel eens weken waarin ik 3x loop.
Ik hou m'n hart vast, wat 't weer gaat doen vandaag. Ik moet straks tegen 11.30u de weg op, gelukkig blijf ik bij m'n moeder slapen zodat ik morgenochtend niet weer heen moet. T regent hier nu volgens mij...hoop dat ze flink strooien anders wordt 't ijzel...
Nee, das dan een week van 4 keer lopen, normaal loop ik dinsdag en donderdag 5 km en zaterdag een duurloop van zo'n 8 km. Nu heb ik dinsdag 5 km gelopen, wil dat vanavond ook doen, dan zaterdag 8 km, maandag ook zoiets, dinsdag weer 5 km, donderdag 5 km en dan zaterdag weer 8 km.