[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:18

mayniac_val schreef:
Je bedoelt een helix :) Echt even naar de piercer gaan, juweliers mogen dat niet meer en schieten is een slecht idee.

Een helix is door je kraakbeen, en _R_G_ bedoelt denk ik gewoon een normale oorbel, alleen verder naar boven tot het punt waar je kraakbeen begint, aangezien ze zegt dat ze het niet door het kraakbeen wilt :)
Laatst bijgewerkt door Vidalyssa op 02-02-11 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:19

Vidalyssa schreef:
mayniac_val schreef:
Je bedoelt een helix :) Echt even naar de piercer gaan, juweliers mogen dat niet meer en schieten is een slecht idee.

Een helix is door je kraakbeen, en _R_G_ bedoelt denk ik gewoon een normale oorbel, alleen verder naar boven tot het punt waar je kraakbeen begint.

Ja precies :j

mayniac_val

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:20

Oh hehe, ik was niet goed aan het lezen, sorry. Dat kan op zich wel bij de juwelier maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar piercen.

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:22

Ik heb ook een vraagje, ik heb een jaar mijn labret piercing maar hij blijft om het gaatje heen nog steeds een beetje rood. Heb het al een poosje gewassen met unicura, het advies van de piercer, maar dit heeft niet geholpen. Heeft er iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:22

_R_G_ schreef:
Vidalyssa schreef:
Een helix is door je kraakbeen, en _R_G_ bedoelt denk ik gewoon een normale oorbel, alleen verder naar boven tot het punt waar je kraakbeen begint.

Ja precies :j

Die kan je overigens vaak bij de juwelier laten schieten, alleen niet bij alle juweliers omdat je dan toch wel dicht bij het kraakbeen zit en ze vaak niet de juiste ''vergunning'' hebben voor kraakbeen schieten geloof ik.

(zoiets staat me bij)

Gewoon even naar je juwelier gaan en uitleggen wat je wilt en ze vertellen je dan gelijk of ze het kunnen doen.
Je kan voor de zekerheid natuurlijk altijd naar een piercer gaan :)

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:24

mayniac_val schreef:
Oh hehe, ik was niet goed aan het lezen, sorry. Dat kan op zich wel bij de juwelier maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar piercen.

Oké bedankt voor de hulp :)

Vidalyssa schreef:
Die kan je overigens vaak bij de juwelier laten schieten, alleen niet bij alle juweliers omdat je dan toch wel dicht bij het kraakbeen zit en ze vaak niet de juiste ''vergunning'' hebben voor kraakbeen schieten geloof ik.

(zoiets staat me bij)

Gewoon even naar je juwelier gaan en uitleggen wat je wilt en ze vertellen je dan gelijk of ze het kunnen doen.
Je kan voor de zekerheid natuurlijk altijd naar een piercer gaan :)

Ja precies.
Nou ik zal van de week eens langs lopen:)

Bedankt voor de hulp :D

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:25

ShirleyM schreef:
Ik heb ook een vraagje, ik heb een jaar mijn labret piercing maar hij blijft om het gaatje heen nog steeds een beetje rood. Heb het al een poosje gewassen met unicura, het advies van de piercer, maar dit heeft niet geholpen. Heeft er iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Als je er veel mee speelt, misschien minder spelen en anders kun je is een ander materiaal van staafje proberen.. Denk dat je nu chirurgisch staal er in hebt zitten, je kan titanium proberen of een bioplast staafje ( is van plastic ).

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:26

Mee spelen doe ik eigenlijk niet zo veel... Maar kan inderdaad wel eens een ander staafje gaan proberen.

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:29

Je zou eens op crazy-factory kunnen kijken, is vrij goedkoop om ''even'' uit te proberen of het beter voor je werkt :)

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:42

Vidalyssa schreef:
Je zou eens op crazy-factory kunnen kijken, is vrij goedkoop om ''even'' uit te proberen of het beter voor je werkt :)

Hoe is men bekend met crazy factory qua levertijden en aflevering van producten bij crazy factory?
Ze hebben er ook net iets kleinere plugs en kortere labrets... maar ik ken eigenlijk alleen all over piercings...
:o

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:47

Het moet tenslotte ook vanuit Thailand ( geloof ik ) naar Duitsland en uiteindelijk naar nederland komen :)
Het was ook netjes verpakt per stuk in een zakje in een bubbeltjes envelop.

edit: ik heb de 24e snachts mijn bestelling geplaatst, en zaterdag de 29e heb ik het binnen gehad! :)
Laatst bijgewerkt door Vidalyssa op 02-02-11 21:49, in het totaal 2 keer bewerkt

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:47

Ik heb ruim twee weken terug een bestelling geplaatst bij CF maar ik heb mijn piercing nu nog niet binnen...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 22:16

KDS schreef:
ik wil binnenkort toch echt mijn gaatjes op gaan rekken, vanuit ik gok 1 mm (gewoon 'gaatje') misschien 1.2 naar... nouja om te beginnen, meer. Mijn streven nu is 3 mm, maar ik weet niet precies hoe groot ik dat moet inschatten dus ik zie wel.
Maar ik wil geen uitstekende staven en dingen, dus opzoek naar hele kleine plugs, maar een traguspiercing, (1.6mm?) zou ik die er niet ook door kunnen doen als 'tussenmaat' want ik had wel al tapers gezien van 2 mm.
Of zijn die niet te breed, maar te lang?

ik heb nu 2x barbells in mijn oren (korte tongpiercings) die kan je gewoon voor 8 mm ofzo nemen en dan sluit ie mooi aan, tragus is trouwens meestal 1.2mm :)

ik heb vanmiddag m'n gouden tunneltjes besteld <3

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 01:06

Heb vanmiddag eindelijk mn tongpiercing laten verwisselen. Scheelt echt een hoop :D Ik ga nog wel kleinere balletjes bestellen denk ik. Er zitten nu 5mm balletjes op en aan de onderkant vind ik het nog steeds irritant!

Wordt een tongpiercing trouwens op 1.2 of 1.6mm gepierced?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 01:08

Op 1.6mm

5mm is echt huge!
Ik zou 3 bestellen.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 01:11

Ik wil over 2 weken me navelpiercing weer laten schieten :j
Hopelijk doet het niet al te zeer door me litteken van me vorige :+
Gaat je dan mee Suus :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 01:56

XmissdaphX schreef:
Ik wil over 2 weken me navelpiercing weer laten schieten :j
Hopelijk doet het niet al te zeer door me litteken van me vorige :+
Gaat je dan mee Suus :+

schieten? Piercen hoop ik? :D

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 02:17

ShirleyM schreef:
Mee spelen doe ik eigenlijk niet zo veel... Maar kan inderdaad wel eens een ander staafje gaan proberen.

Bij mij is het na bijna 2 jaar nog steeds wat rood rond het gaatje terwijl hij nooit onstoken is geweest oid. Je ziet het niet tenzij je het balletje opzij trekt. Dus als je er geen last van hebt, niet veel aan te doen..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:45

KDS schreef:
ik wil binnenkort toch echt mijn gaatjes op gaan rekken, vanuit ik gok 1 mm (gewoon 'gaatje') misschien 1.2 naar... nouja om te beginnen, meer. Mijn streven nu is 3 mm, maar ik weet niet precies hoe groot ik dat moet inschatten dus ik zie wel.
Maar ik wil geen uitstekende staven en dingen, dus opzoek naar hele kleine plugs, maar een traguspiercing, (1.6mm?) zou ik die er niet ook door kunnen doen als 'tussenmaat' want ik had wel al tapers gezien van 2 mm.
Of zijn die niet te breed, maar te lang?

Ik droeg eerst gewoon navelpiercings (1.6). Ben vanuit daar naar 3mm en verder gegaan. Overigens vond ik 3mm veel kleiner dan het klinkt :+ ik zei eerst ook dat ik wss tot de 5/6mm zou gaan (in elk geval niet over de 10), maar zit uiteindelijk op 8mm. 5 was toch wel erg klein. :Y)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:51

5 zie je eigenlijk net ;)
3 lijkt nog een wat groter uitgevallen oorbel..
je ziet nog echt geen gat.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:10

Is ook maar net waarvoor je 't wilt doen, ik draag bijna alleen maar plugjes dus dan zie je 't gat toch niet.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 14:39

Nee idd.
dat is waar..
maar dan is mijn vraag weer, waarom zou je stretchen als je toch niet wil dat iemand het gat ziet?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 14:40

Ik omdat ik glazen/edelstenen/houten/hoornen plugjes mooi vind :) ik heb ook tunneltjes (maar twee paar), maar ik vind persoonlijk dichte plugjes leuker. Het hoeft toch niet per se om het gat te gaan? :+ En ik draag het al helemaal niet zodat andere mensen kunnen zien dat ik gaten in m'n oren heb. :7 Doe 't gewoon voor mezelf omdat ik plugjes leuker vind dan gewone oorbellen. :j
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 03-02-11 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 14:41

Vanwege het idee. :D
Het stretchen zelf is gewoon leuk. :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 14:42

Is niet mijn reden maar dat kan idd ook. :D