[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 12:45

Morgen na school maar eens op jacht in de stad, haha!

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 12:46

weet iemand een tatoeërder die op lokatie tatoeërt? Mijn vriend en ik gaan dit jaar trouwen, ipv trouwringen willen een ring laten tatoeëren om ons vinger

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 13:12

Is er hier iemand die al een tattoo over een litteken heeft laten zetten?
Ik heb namelijk 6 jaar geleden in een rebelse puber periode een surface piercing laten zetten.
Jaar later was het ding bijna uitgegroeit en nu zit ik dus nog altijd met dat litteken.
Ik zou dan ook graag één of 2 pootafdrukjes van mijn kat op die plaats laten tatoeëren.
Maar word dat wel mooi?

En eigenlijk wil ik ook een portret van mijn paard, op mijn schouderblad. De grootte van een vuist, dus niet extreem groot. Kennen jullie goede Belgische Tattoo shops? Ik wil er gerust ook voor naar Nederland reizen hoor. Zolang ik maar niet met een mislukking thuis kom :D

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 14:59

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:10

Wauw, ik vind ze supermooi, LCharlotte!

Bounce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:15

Bonjoy schreef:
Heb je daar zelf goede ervaringen mee? :)

Ik heb daar 2 tattoo's laten zetten, die nog steeds erg mooi zijn. Netjes gezet en ze waren eigenlijk allebei binnen 2 weken helemaal genezen :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:16

Bounce schreef:
Bonjoy schreef:
Heb je daar zelf goede ervaringen mee? :)

Ik heb daar 2 tattoo's laten zetten, die nog steeds erg mooi zijn. Netjes gezet en ze waren eigenlijk allebei binnen 2 weken helemaal genezen :)

Oke, en bij welke artist zijn die gezet? :)

Bounce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:18

De eerste heeft Martina gezet, de 2e is getekend door Danny Lubeck en gezet door Hommie.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:21

Oke, en wie is jou het beste bevallen als ik vragen mag? :) Als ik hun portfolio's op de site bekijk, spreekt Hommie's werk mij het meeste aan.

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:28

Binnekort krijg ik ook mn eerste tattoo's :D
De naam van mn pony, met daarachter zn hoofdje getattoeerd op mn onderarm,
andere onderarm een muzieknoot met een hartje en peace teken erin verwerkt,
een chestpiece met 'never give up'
2 angelwings tussen mn schouderbladen voor vrijheid.

op de achterkant van mn voet, bij mn enkels op de ene voet 'last' en de andere 'walk',
Dus Last Walk (dit ivm met een nummer van Blessthefall) waar veel herrineringen aan vast zitten

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:32

Dankjewel!! Ik vind ze ook super mooi!! Waren ook binnen no time genezen, nergens last van gehad, zelfs geen korstjes. Werkt wel verslavend, zit vaak te denken over een volgende tattoo haha. Terwijl een tattoo in eerste instantie al helemaal niets voor mij was. Ben er echt in gegroeid, wilde gewoon zo graag de kindjes vereeuwigen op mijzelf.

Hebben jullie dat ook, dat jullie er meer willen?

Sijs15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:35

Nogal... Heb in januari mijn 2e laten zetten... Maar weet zeker dat ik er meer wil... Wat weet ik nog niet, maar hij komt er wel :)

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:39

Binnekort ook Cogito ergo sum (Ik denk, dus ik ben) ergens laten tattoeren, weet alleen nog niet waar D;

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:42

Haha het ligt dus nit aan mij... Nu kijken of ik me kan beheersen...

Sijs15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:45

Er zat exact 5 jaar (op het uur af) tussen mijn eerste en mn tweede, dus ik ga ook kijken of ik die periode kan aanhouden ;)

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:55

Zo dat is netjes!! Bij mij zat er niks tussen de eerste en de tweede haha, ging in 1 beweging door ;)

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 16:07

Ik zie weer allemaal mooie tattoo's voorbij komen! Het begint ook meteen weer te kriebelen bij mij..

LCharlotte schreef:

Nou en of! Mijne staat pas anderhalve maand maar ben al wel bezig met nadenken over een volgende :j Maar als die er komt, dan wordt het sowieso na de zomer, wie weet pas volgend jaar. Ligt eraan of ik iets moois vind wat ik na langere tijd ook nog mooi zal vinden. Wil er wel goed over na kunnen denken voordat ik iets laat zetten :)

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 17:23

Ik kom me hier ook aan melden.
Ik heb al anderhalf jaar met me vriend en hij zij al die tijd dat ik geen tattoo mocht, wat ik dus erg vond wou namelijk een tattoo
Eindelijk is hij erover en moet ik maar zelf weten.
Ik wil een soort roos op mijn lies? buik beetje onder welke plek weet ik nog niet

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 18:40

LCharlotte, grappig, je hebt het zelfde lettertype als die van mij, ik heb mijn kinderen op mijn pols.. ergens in dit topic, volgens mij ergens in de 60 pagina nummers staan de foto's van die van mij.
Ik heb ze ook allebei in een keer laten zetten, en ga 26 maart terug voor touch up. En verslavend, en of.. ik heb er nu 5 en nummer 6 staat ook al op stapel :)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:43

LCharlotte schreef:
Dankjewel!! Ik vind ze ook super mooi!! Waren ook binnen no time genezen, nergens last van gehad, zelfs geen korstjes. Werkt wel verslavend, zit vaak te denken over een volgende tattoo haha. Terwijl een tattoo in eerste instantie al helemaal niets voor mij was. Ben er echt in gegroeid, wilde gewoon zo graag de kindjes vereeuwigen op mijzelf.

Ze zijn echt heel mooi. :+:
Heb je ze voor een reden van je af geplaatst? Dat je het zelf niet kan lezen, zeg maar?

Ik heb mijn eerste in februari 2008 laten zetten en wil m'n tweede volgende maand zetten. :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:44

Ik wil heel graag nummer 3, maar ik weet niet goed wat te zetten, en ik vind ook dat hoe meer tatoeages ik neem, hoe minder krachtig degenen die ik had worden. Dus ik dub nog eventjes verder...

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:45

Jouw tatoeages kunnen toch niet minder krachtig worden, Lee. :+:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:47

Saaaas :o je maakt me verlegen! <3

Nee maar snap je wat ik bedoel? Want hoe meer ik neem, hoe minder hetgeen wat ik heb opvalt zeg maar. Ik zit nu te dubben of ik een quote op m'n bovenarm wil, of engelenvleugels op mn kuiten... Meh ;(

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:49

Yvette_Bibi schreef:
Ik ben vandaag bij outside bodyart geweest van liannes.. echt super mooie tattoo laten zetten!! ben er echt super trots op en blij mee! de pijn viel echt 100% mee en het was super gezellig! bedankt liannes!

Hij is echt prachtig!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:50

MarcoBorsato schreef:
Saaaas :o je maakt me verlegen! <3

Nee maar snap je wat ik bedoel? Want hoe meer ik neem, hoe minder hetgeen wat ik heb opvalt zeg maar. Ik zit nu te dubben of ik een quote op m'n bovenarm wil, of engelenvleugels op mn kuiten... Meh ;(

Ja, ik snap wel wat je bedoelt. Dat ze ook minder opvallen, omdat je er meer hebt.
Maar jij weet hoe sterk de betekenissen van jouw tatoeages zijn, daar gaat het toch eigenlijk om?

Ik wil ook een quote. Maar ik wil ook een muzieknootje. En ook de C-noot. Dusja. :')