Bonna schreef:@Enyaa: Praat er eens rustig met je moeder over. Vraag haar waarom je geen tampons mag gebruiken. Praten helpt echt het beste en heel verstandig dat je het idd niet stiekem gaat doen. Hopelijk draait je moeder bij.
Ik ben net terug uit het ziekenhuis voor het plaatsen van een Mirena spiraaltje. Na alle horrorverhalen hier was ik best wel zenuwachtig maar het viel heel erg mee. Ik heb denk ik drie tellen pijn gehad en voel nu al helemaal niks meer
Ik heb trouwens een spiraaltje genomen omdat ik ontzettend hoofdpijn kreeg van de pil. Hopelijk wordt dat minder nu. Even duimen dus nog.
zo dag 6 zonder pil is aangebroken en gisteren voor het eerst geen aanval gehad, nog wel een beetje zwaar gevoel in mn hoofd, maar dit kan ook nog komen door de harde kopstoot van maandag op het werk...
gisteren belde de vervangend arts nog (eigen huisarts is op vakantie) en zij raadde aan om eerst een maand zonder pil te doen en dan te kijken of een ring of oestrogeenvrije pil wat was...ze snapte mijn bezwaar voor spiraaltje wel, maar toch moest ik die ook nog in mn achterhoofd houden...deze opties waren dus als ik geen aanvallen meer kreeg... zij had dus nog wel mogelijkheden voor me...