Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vidya schreef:Bah, moet t even kwijt. De positieve vibe heeft niet lang stand gehouden. Ben na een anderhalf jaar ziek zijn, weer mn studie opgepakt. Is echt een enorme uitdaging want concentreren is erg moeilijk. Toch heb ik voor 2 maanden enorm mijn best gedaan met echt grote downs, maar goed, even doorzetten want ik wil echt heel graag afstuderen.... Wil ik vanochtend tentamen gaan maken...laatste vak...jeeej bijna afgestudeeerd....en.............. ben ik me vergeten in te schrijven!!! Mocht dus geen tentamen maken!!
En de enige die ik hiervoor kan beschuldigen ben ik. T is me compleet ontschoten!! Soms denk ik dat ik aan zelfsabotage doe.T suffe is dat om dit vak te volgen heb ik grote stappen moeten zetten: colleges volgen, alleen naar Groningen rijden, met het OV reizen...dingen die ik vermijdde sinds de paniekaanvallen en waar ik heel trots op was. Maar voel me nu een enorme sukkel. Ik zou zooo graag gewoon een easy going levendje hebben met energie en vertrouwen voor 10. Waarin de dingen voor de verandering eens kloppen en werken en goed gaan. In plaats daarvan probeer de activiteiten voor 1 te doen met de energie van kwart en maar doorbuffelen om t te halen, waardoor andere dingen er weer bij in schieten en ik dus deze domme acties uithaal. BAH! Zinlooos.....
svdijk schreef:hallo iedereen, mag ik me ook aansluiten?
ik heb zelf een topic lopen ([LZP] onderbuikgevoel,relatie moeder ) waarin een en ander staat.
echter, dat gaat meer over de gehele situatie, en niet over een burn out/overspannen/depressie.
dat ik depressief ben kan ik helaas niet ontkennen.
mocht ik me aan mogen sluiten bij jullie, dan zal ik me netjes voorstellen en m'n gehele verhaal neerzetten.